The Bachelorette / Prince Charming

De houding van die carmen… kom op zeg. Het achterste van de tong laten zien terwijl je haar niet kent en als ik de beelden zo zie, het ook niet gezellig met haar is.

Als ik twijfels had met Tony zou ik nu al helemaal weg rennen.

13 likes

Wat doet die vriendin bitchy zeg wauw. Heb echt geen probleem als een man een gewone vriendin heeft, maar je hebt toch geen zin in zo’n iemand? Lekker welkom voel je je dan. En dat bashen op z’n exen Zou haast denken dat ze hem stiekem zelf wil, ook hoe ze deed tijdens die eerste aflevering.

Dat laatste stuk, tijdens het gesprek met Carmen en zn vader dat je die vrouwen ziet. Hoe ongeloofwaardig, opmaken zonder licht hahaha.

Hoeveel kansen krijgt iemand trouwens. Wauw 🥲

12 likes

Ik krijg bij Carmen ook het gevoel dat ze zelf wel graag met Tony zou zijn. van die hoge verwachtingen en eisen stellen ook. Je wilt toch gewoon dat hij gelukkig is?

Ik dacht vorige week bij Joy met dat liedje trouwens al, die hoopt vast op een samenwerking met Tony.

Voor wie denk jij dat Tony uiteindelijk gaat kiezen:

• Jolijn
  • India
  • Julia
  • Oriana
  • Niemand

0 stemmers

Voor wie ‘hoop’ jij dat Tony uiteindelijk kiest:

• Jolijn
  • India
  • Julia
  • Oriana
  • Niemand

0 stemmers

Zooo die vriendin is wel echt een type hoor. Ik zou ook echt helemaal dichtklappen als ik zo’n persoon voor me had die zulke vragen stelt. Joy geeft wel echt constant de “perfecte” antwoorden. Ook bij Tony’s vader. Gelukkig kon die er wel doorheen prikken. Haha en wat een attitude op het einde. Die was duidelijk pissed

En ipv 2, had Tony beter 3 weg kunnen sturen. Dat Jolijn er nog steeds in zit… :woman_shrugging:t2: Toen ze samen een momentje hadden tijdens die BBQ, zag je de ongemakkelijkheid er ook meteen weer vanaf spatten. Het loopt gewoon niet lekker tussen hen

Leuk dat volgende week de families komen. Vind dat altijd leuk om te zien :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Haha wauw die beste vriendin en vader… daar zou ik niet mee willen dealen :joy: Zulke heftige persoonlijkheden. Arme Oriana, ik had echt medelijden

2 likes

Ze hebben het elke keer over die 24-uurs date en het klinkt voor mij alsof dat echt voor 1 iemand is?!

Sws dat dat met Julia gaat zijn

9 likes

Zo nu je weet hoe die bff van Tony is krijg ik ineens medelijden met Maan. Je zult er maar mee moeten dealen.
Door Jolijn erin te laten elke keer maak je het volgens mij alleen maar extra ongemakkelijk ook, die weer zelf niet eens waarom ze er nog in zit.

Ik denk dat hij voor Julia gaat maar denk wel dat India het beste bij hem past, ben benieuwd.

3 likes

Bij Gaby hadden toen 2 mannen een 24-uurs date

In het filmpje over volgende week leek het trouwens wel of hij Oriana eruit gaat sturen, maar wellicht gewoon editing

2 likes

Oh wat viel Joy door de mand zeg op het einde. Haar attitude is niet echt aantrekkelijk. Ik vermoed dat hij voor Julia gaat kiezen maar ik vind India en Oriana wel een veel warmere uitstraling hebben. Ben benieuwd!

4 likes

Wat ik me echt afvraag
WORD ER OOK EEN BEETJE GELACHEN? Jeetje wat een stelletje zure vrouwen bij elkaar. Ik mis Diva
Je zou de hele dag maar gesprekken over je gevoel moeten voeren.

5 likes

waarom denken de meesten dat hij Julia gaat kiezen dan? Ik zie dat dus echt niet.

3 likes

Hij geeft haar voor m’n gevoel veel meer aandacht dan de rest. Met als ultiem voorbeeld dat ze die date had gewonnen met dat rapfilmpje, dat sloeg echt nergens op haha.

7 likes

haha ja klopt dat was echt raar

Die conclusie kun je toch echt niet trekken op grond van de paar beelden die wij per dag zien

1 like

Ik vraag me bij elke aflevering af - en vooral bij deze - of Maan dit ook kijkt.

18 likes

Haha ja sowieso toch! Ik denk ergens nog steeds dat Tony en Maan wel weer samen komen. Al helemaal nu hij Julia zo leuk vindt, zij is echt een kopie gewoon.

2 likes

Heeft India nou een soort tattoo op haar oor of wat was het nou? Kon het niet goed zien

1 like

Julia kon wel een zusje zijn van Anna Drijver! En Jolijn heeft ook een bekend gezicht, weet alleen niet waarvan.

Ik vind Tony’s vader echt een geweldige man. Toen ze die reality serie samen hadden lag ik steeds in een deuk om die man. Heerlijke vent!

3 likes