Jolijn en Tony doen me echt denken aan de “spanningen” die ik vroeger wel eens had met jongens. 0 klik, 0 gemeenschappelijks maar toch een spanning waardoor je jaaaren om elkaar heen blijft draaien tot één van de twee een relatie krijgt. En dan jaren later is die roze bril af en kijk je erop terug en denk je hoe kon ik ooit denken dat dat iets ging worden😂
Ik vraag mij af hoe dat werkt dat je je geblokt voelt in je interactie met een persoon terwijl je beide elkaar wel heel aantrekkelijk en interessant vindt. Dat in theorie alles aanwezig is om het leuk te hebben, maar ‘iets’ er toch tussen lijkt te staan.
Ik heb ook weleens zoiets gehad en ik snap er nog altijd niks van
Soms is er gewoon alleen een oer drang om te neuken. Enorme aantrekkingskracht, maar geen fatsoenlijk gesprek mee te hebben.
haha dit zei ik ook ja, tony wil jolijn gewoon neuken en verder moet ie er ook niet meer van proberen te maken.
Ahh Marvin en Ferdi hebben samen een huis gekocht. Zo leuk dat het zo goed gaat tussen hun samen Echt een leuk stel!
Wat ik na de laatste aflevering vooral dacht bij Jolijn en Tony was: die voelen zich duidelijk niet op hun gemak bij elkaar, kunnen niet zichzelf zijn. Dan wil je daar toch ook niet verder mee?
Ik heb nog even gedacht dat Tony door de productie een beetje gestuurd zou zijn om Jolijn er in te houden (levert in ieder geval spraakmakende tv op), maar kan me niet voorstellen dat zij publieksfavoriet Diva hiervoor zouden ingeruild hebben
Ik heb net even alle “lieve Tony” video’s van Rijk Hofman gekeken, heeeeerlijk! hij is ook fan van Diva.
Ah ik vond die vriendin en vader van Tony echt niet leuk overkomen deze aflevering.
Zo die liet zichzelf even zien op het laatst
En wtf Jolijn nog steeds niet naar huis?! Come on, het is niks en wordt niks tussen hen.
De houding van die carmen… kom op zeg. Het achterste van de tong laten zien terwijl je haar niet kent en als ik de beelden zo zie, het ook niet gezellig met haar is.
Als ik twijfels had met Tony zou ik nu al helemaal weg rennen.
Wat doet die vriendin bitchy zeg wauw. Heb echt geen probleem als een man een gewone vriendin heeft, maar je hebt toch geen zin in zo’n iemand? Lekker welkom voel je je dan. En dat bashen op z’n exen Zou haast denken dat ze hem stiekem zelf wil, ook hoe ze deed tijdens die eerste aflevering.
Dat laatste stuk, tijdens het gesprek met Carmen en zn vader dat je die vrouwen ziet. Hoe ongeloofwaardig, opmaken zonder licht hahaha.
Hoeveel kansen krijgt iemand trouwens. Wauw 🥲
Ik krijg bij Carmen ook het gevoel dat ze zelf wel graag met Tony zou zijn. van die hoge verwachtingen en eisen stellen ook. Je wilt toch gewoon dat hij gelukkig is?
Ik dacht vorige week bij Joy met dat liedje trouwens al, die hoopt vast op een samenwerking met Tony.
Voor wie denk jij dat Tony uiteindelijk gaat kiezen:
- Jolijn
- India
- Julia
- Oriana
- Niemand
0 stemmers
Voor wie ‘hoop’ jij dat Tony uiteindelijk kiest:
- Jolijn
- India
- Julia
- Oriana
- Niemand
0 stemmers
Zooo die vriendin is wel echt een type hoor. Ik zou ook echt helemaal dichtklappen als ik zo’n persoon voor me had die zulke vragen stelt. Joy geeft wel echt constant de “perfecte” antwoorden. Ook bij Tony’s vader. Gelukkig kon die er wel doorheen prikken. Haha en wat een attitude op het einde. Die was duidelijk pissed
En ipv 2, had Tony beter 3 weg kunnen sturen. Dat Jolijn er nog steeds in zit… Toen ze samen een momentje hadden tijdens die BBQ, zag je de ongemakkelijkheid er ook meteen weer vanaf spatten. Het loopt gewoon niet lekker tussen hen
Leuk dat volgende week de families komen. Vind dat altijd leuk om te zien
Haha wauw die beste vriendin en vader… daar zou ik niet mee willen dealen Zulke heftige persoonlijkheden. Arme Oriana, ik had echt medelijden
Ik vind dit echt zo’n typische “je bent gewoon jaloers” reactie.
Ik snap Carmen en Tony’s vader wel. Ik zou ook lekker gaan zitten prikken.
Ze hebben het elke keer over die 24-uurs date en het klinkt voor mij alsof dat echt voor 1 iemand is?!
Sws dat dat met Julia gaat zijn
Zo nu je weet hoe die bff van Tony is krijg ik ineens medelijden met Maan. Je zult er maar mee moeten dealen.
Door Jolijn erin te laten elke keer maak je het volgens mij alleen maar extra ongemakkelijk ook, die weer zelf niet eens waarom ze er nog in zit.
Ik denk dat hij voor Julia gaat maar denk wel dat India het beste bij hem past, ben benieuwd.