Bij Gaby hadden toen 2 mannen een 24-uurs date
In het filmpje over volgende week leek het trouwens wel of hij Oriana eruit gaat sturen, maar wellicht gewoon editing
Bij Gaby hadden toen 2 mannen een 24-uurs date
In het filmpje over volgende week leek het trouwens wel of hij Oriana eruit gaat sturen, maar wellicht gewoon editing
Oh wat viel Joy door de mand zeg op het einde. Haar attitude is niet echt aantrekkelijk. Ik vermoed dat hij voor Julia gaat kiezen maar ik vind India en Oriana wel een veel warmere uitstraling hebben. Ben benieuwd!
Wat ik me echt afvraag
WORD ER OOK EEN BEETJE GELACHEN? Jeetje wat een stelletje zure vrouwen bij elkaar. Ik mis Diva
Je zou de hele dag maar gesprekken over je gevoel moeten voeren.
waarom denken de meesten dat hij Julia gaat kiezen dan? Ik zie dat dus echt niet.
Hij geeft haar voor m’n gevoel veel meer aandacht dan de rest. Met als ultiem voorbeeld dat ze die date had gewonnen met dat rapfilmpje, dat sloeg echt nergens op haha.
haha ja klopt dat was echt raar
Die conclusie kun je toch echt niet trekken op grond van de paar beelden die wij per dag zien
Ik vraag me bij elke aflevering af - en vooral bij deze - of Maan dit ook kijkt.
Haha ja sowieso toch! Ik denk ergens nog steeds dat Tony en Maan wel weer samen komen. Al helemaal nu hij Julia zo leuk vindt, zij is echt een kopie gewoon.
Heeft India nou een soort tattoo op haar oor of wat was het nou? Kon het niet goed zien
Julia kon wel een zusje zijn van Anna Drijver! En Jolijn heeft ook een bekend gezicht, weet alleen niet waarvan.
Ik vind Tony’s vader echt een geweldige man. Toen ze die reality serie samen hadden lag ik steeds in een deuk om die man. Heerlijke vent!
Thanks voor de foto haha, ik zit te kijken maar zie het nog steeds niet. Maar denk een tatoeage (een oorwurm?)
Jolijn doet me echt denken aan Marlijn Weerdenburg, maar misschien alleen vanwege het kapsel
Tony wil ook continu dat de vrouwen “alles geven” omdat “we op dit punt zijn gekomen”, maar ik zie echt 0 kwetsbaarheid of openheid van zijn kant haha. Lekker scheef
Jolijn is een jongere versie van Anita Witzier
Of het zusje van Anouk Smulders…
Ik vind Oriana echt zo saaiiiii en niet boeiend
vind haar echt mooi!
Jolijn lijkt op Jenna Elfman (van Dharma&Greg)
Snap ook echt niet waarom zij toch nog iedere keer mag blijven…
ik hoop dat Tony uiteindelijk voor India gaat, maar denk dat het op de lange termijn toch ook spaak gaat lopen.
Vind Tony sowieso een rare dude.
Ik vind Tony altijd een beetje viezig ofzo. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Niet in ‘die stinkt naar zweet’ manier, maar…