The Bachelorette / Prince Charming

Ik vind India eigenlijk helemaal niet zo leuk

2 likes

Mij aan Eloise van Oranje qua uiterlijk!

13 likes

Oja, ik bedoelde ook meer qua bitchy gedrag :joy:

Maar mocht India winnen dan lijkt me het bestwel onpraktisch dat ze in Limburg woont en haar shop daar heeft. Denk niet dat ze zo flexibel is? Ik heb een paar afleveringen niet of nauwelijks gezien, ik scroll er maar snel doorheen. Maar jolijn blijft gewoon ongemakkelijk. :woozy_face: Hij vindt haar gewoon teringgeil ofzo.

Zou wel verfrissend zijn als iemand dat zou zeggen haha! Dat zo’n carmen dan een beetje van slag is en denkt oh dit antwoord had ik niet verwacht :thinking:

Ben alweer vergeten hoe ze heet maar dit was gwn precies die golddigger die aan t begin met die sokken aan kwam zetten en dat het allemaal wel goed zat want ze kwamen toch allebei uit Utrecht

1 like

Zo apart eigenlijk. Ik vind Tony echt niet uitgesproken overkomen, maar hij rijdt dus wel in zo’n bak? :sweat_smile:

1 like

Tokkie gonna tokkie. Heb ooit een home tour met hem gezien en zn slaapkamer is echt een bordeel incl spiegels😖

2 likes

Ik zag net het interview met Joy en Sarai en blijkbaar heeft Julia op de boot al geroepen dat Sarai pruiken draagt, wat een k. wijf :flushed:

5 likes

en hij heeft dus ook nog een panter scooter haha

1 like

Ik vind haar zoooo nep, in haar reacties en uitdrukkingen op haar gezicht. En ook totaal niet sympathiek. Wat een bitch ben je als zo met iemands kwetsbaarheid omgaat. Maxime viel voor mij echt in hetzelfde straatje als Julia, dat zag hij uiteindelijk wel volgens mij. Echt wel teleurgesteld in Tony als hij daar niet doorheen prikt hoor haha. Al heb ik het idee dat hij met niemand van hen eindigt.

5 likes

En een pokemon en tijgerprint tattoo. :ok_hand:

2 likes

Vraag mij af of Carmen deze vraag ook heeft gesteld aan Maan toentertijd :sweat_smile:

2 likes

Ja ik was ook echt blij zij wegging, kreeg echt een naar gevoel bij haar

Of dat ze Tony heeft gevraagd of hij niet gewoon wilde meeliften op het succes van Maan? Waarschijnlijk niet.

24 likes

Ik vraag me nog steeds af welk succes Tony precies heeft…had vóór zijn relatie met maan nog nooit van hem gehoord.

5 likes

Ik kende alleen dit liedje van 10 jaar geleden van hem: https://youtu.be/aQaQA7vtaLM

3 likes

Dit dus en Tony lift toch ook mee met het succes van zijn pa? Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet.

12 likes

Je kan alleen met Tony meeliften als je iets in de muziekwereld wilt doen lijkt me.

1 like

Dat zij geen leuk “meisje” is dacht ik ook al voordat Carmen daar wat over had gezegd. Geen schokkende mededeling. :joy: