The Bachelorette / Prince Charming

Mag Tony eigenlijk ook niemand kiezen?

1 like

Deed Gordon ook :crazy_face:

3 likes

Die bestie van Tony doet me een beetje denken aan Anouk.

2 likes

https://www.google.com/amp/s/www.urbandictionary.com/define.php%3Fterm=BEC&amp=true

Edit: een persoon waar je je ,zonder duidelijke reden, gewoon ergert aan alles wat ze doen, zoals crackers eten.

Nee zo extreem vast niet. Maar die opmerking in de eerste episode dat hij eindelijk eens een normale moet vinden, en die opmerking van deze episode dat hij nog nooit een echt leuk meisje heeft gehad i.c.m dat kruisverhoor, denk niet dat zij een leuke bff van partner is geweest😅

Ik vind haar lijken op Linde Schöne!

1 like

Ja ik ook. Vond het kon super lullig toen hij zei dat ze niet hoefde te proberen te laten zien hoe leuk ze is want dat vond hij onaantrekkelijk.

3 likes

Hee houd nou eens op over hoe jong ze is, dat is haar grootste onzekerheid oke!!!

35 likes

Haha ja dat zei ik ook al, kon zo de jongere zus zijn. Iemand anders reageerde toen dat ze op die sanny leek? Sowieso heeft ze een gezicht voor een oil of olaz crème reclame.

10 likes

pffff nog steeds jolijn er niet uit :crazy_face:

Maar Carmen die was ook niet voor de poes. Ze had Julia wel eventjes tuk met die vraag of ze niet alleen mee wilt liften op het succes van Tony.

India kan echt wel een leukere vent krijgen dan Tony.

Weet trouwens nog wel toen de aankondiging kwam dat hij De Bachelor ging worden dat ik dacht: waarom?

Ik vind India sowieso het leukste maar hoop eigenlijk niet dat ze wint, omdat ik denk dat ze veel te leuk is voor Tony.

6 likes

Ik vind India eigenlijk helemaal niet zo leuk

2 likes

Mij aan Eloise van Oranje qua uiterlijk!

13 likes

Oja, ik bedoelde ook meer qua bitchy gedrag :joy:

Maar mocht India winnen dan lijkt me het bestwel onpraktisch dat ze in Limburg woont en haar shop daar heeft. Denk niet dat ze zo flexibel is? Ik heb een paar afleveringen niet of nauwelijks gezien, ik scroll er maar snel doorheen. Maar jolijn blijft gewoon ongemakkelijk. :woozy_face: Hij vindt haar gewoon teringgeil ofzo.

Zou wel verfrissend zijn als iemand dat zou zeggen haha! Dat zo’n carmen dan een beetje van slag is en denkt oh dit antwoord had ik niet verwacht :thinking:

Ben alweer vergeten hoe ze heet maar dit was gwn precies die golddigger die aan t begin met die sokken aan kwam zetten en dat het allemaal wel goed zat want ze kwamen toch allebei uit Utrecht

1 like

Zo apart eigenlijk. Ik vind Tony echt niet uitgesproken overkomen, maar hij rijdt dus wel in zo’n bak? :sweat_smile:

1 like

Tokkie gonna tokkie. Heb ooit een home tour met hem gezien en zn slaapkamer is echt een bordeel incl spiegels😖

2 likes