Ik zag net het interview met Joy en Sarai en blijkbaar heeft Julia op de boot al geroepen dat Sarai pruiken draagt, wat een k. wijf
en hij heeft dus ook nog een panter scooter haha
Ik vind haar zoooo nep, in haar reacties en uitdrukkingen op haar gezicht. En ook totaal niet sympathiek. Wat een bitch ben je als zo met iemands kwetsbaarheid omgaat. Maxime viel voor mij echt in hetzelfde straatje als Julia, dat zag hij uiteindelijk wel volgens mij. Echt wel teleurgesteld in Tony als hij daar niet doorheen prikt hoor haha. Al heb ik het idee dat hij met niemand van hen eindigt.
En een pokemon en tijgerprint tattoo.
Vraag mij af of Carmen deze vraag ook heeft gesteld aan Maan toentertijd
Ja ik was ook echt blij zij wegging, kreeg echt een naar gevoel bij haar
Of dat ze Tony heeft gevraagd of hij niet gewoon wilde meeliften op het succes van Maan? Waarschijnlijk niet.
Ik vraag me nog steeds af welk succes Tony precies heeft…had vóór zijn relatie met maan nog nooit van hem gehoord.
Dit dus en Tony lift toch ook mee met het succes van zijn pa? Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet.
Je kan alleen met Tony meeliften als je iets in de muziekwereld wilt doen lijkt me.
Dat zij geen leuk “meisje” is dacht ik ook al voordat Carmen daar wat over had gezegd. Geen schokkende mededeling.
Hoezo dan? Ik snap de Maan haat niet zo
Ja dit
En ik volg Maan overigens niet maar kom haar ook niet bijster vaak tegen ofzo? In ieder geval geen reden om haar niet leuk te vinden. Want wat ik van haar zie komt ze iig wel sympathiek over
Op ‘t forum was het wel een trend om haar te “haten” maar weet niet of dat nog steeds zo is.
Dat kan. Mijn mening is gebaseerd op wat ik van haar heb gezien en hoe ik haar vind overkomen. Heeft absoluut niks te maken met hoe ze eruit ziet en of ze succesvol is of niet. Ik vind haar mooi maar niet leuk, dat mag toch? Verder heb ik geen Facebook en Twitter dus krijg weinig mee van de haat waar jullie het over hebben.
Daarbij vind ik door mensen heen praten ronduit asociaal. Man, vrouw, succesvol of niet…
Ik denk dat het een typisch geval “je vindt haar leuk of je vindt haar niet leuk” is. Slaat dat ergens op? Nee. Kan mijn mening over haar veranderen? Natuurlijk. Ik voel niet de behoefte om haar door het slijk te halen of met de grond gelijk te maken zoals kennelijk ook veel gebeurd, maar begrijp het wel als er meer mensen zijn die haar niet zo leuk vinden. Nogmaals heeft wat mij betreft absoluut niks te maken met succesvol zijn en daar jaloers op zijn. Overigens is het inderdaad de bedoeling dat je op het podium je moment pakt maar als je met collega’s optreedt zit de kracht hem vaak in balans en die vond ik persoonlijk ook ver te zoeken.
Mi👏🏼so👏🏼gy👏🏼ny
Huh ik vind Maan altijd heel leuk overkomen? Volg haar al jaren op instagram en ze heeft talent, komt nooit arrogant over, doet altijd heel lief met haar jongere fans of fans met syndroom van down bijv… snap echt niet wat je aan haar kan haten
Tuurlijk kan dat. Het gaat me ook niet om individuele personen die met verklaringen komen zoals jij nu doet. Het is gewoon heel erg opvallend, altijd weer die Maan-haat. Dat komt ergens vandaan. Er komen zelden mannen voorbij die al gehaat worden puur om het feit dat ze ademen of praten of er zijn. Dat is precies wat Maan doet maar dat doet ze dan blijkbaar verkeerd.
Maar die discussie is al vaker gevoerd op dit forum.
Wou dit net komen posten, haha.