The Bachelorette / Prince Charming

Ik ken Tony eigenlijk alleen als single door die reality serie die hij toen met zijn pa had en altijd even billenbijtend met vrouwelijke… fans… groupies… noem het maar even wat, op de foto moest. En als ik hem dan hoor lullen van huisje, boompje, beestje geloof ik daar eigenlijk geen snars van.

1 like

Volgens mij ging die “haat” jegens Maan toen vooral over het feit dat ze werkelijk in ELK tv-programma te zien was, echt een overkill. En dan met het verhaal erbij dat haar vader door zijn werk dat dan zo regelde dat zij overal bij was. (Zoiets)

En dat ze toen bij, was dat 538?, even geconfronteerd werd met een blote piel en daar helemaal van over de kling ging.

Toevoeging edit: toen was ze ook overal op het nieuws, radio, tv en werd haar muziek extra gedraaid en was het Maan voor en Maan na. Dus dat mensen dan even skippen van zender als ze weer te horen was snap ik dan wel.

En over de blote piel gebeurtenis: PERSOONLIJK vond ik wel dat ze zich aanstelde, en nogmaals: want ik zal wel weer aangevallen worden: maar dat is waarschijnlijk omdat ik niet zo snel geschrokken ben van een blote piel. Maar zij blijkbaar wel en dan is het wel heel vervelend inderdaad.

1 like

Ik ben ook geen fan van Maan maar deze grap was imo ook gewoon echt niet oké.

23 likes

???
Dus mensen haten haar omdat ze ‘over de kling’ ging omdat ze ongevraagd met een blote pik werd geconfronteerd?

9 likes

Nee. Maar ze was toen al ov-er-al te horen en te zien, maar na die gebeurtenis was het hek helemaal van de dam en was het Maan voor en Maan na op radio en tv.

Mensen haten een vrouw dus simpelweg omdat ze succesvol is in haar werk? Haar werk en succes bestaat letterlijk uit dat ze veel gedraaid wordt, haar gezicht laat zien en een goede actieve stage présence heeft gezien haar relatief jonge doelgroep. Dat je haar muziek niet leuk vindt of nooit vrijwillig naar haar optredens zou gaan is een smaakkwestie. Maar dat je een hekel aan haar hebt simpelweg omdat ze haar werk doet is alsof je je collega niet mag omdat ze achter haar bureau zit, enthousiast is over haar werk en goed met haar collega’s omgaat. Je hoeft haar niet te aanbidden, zelfs niet leuk te vinden, maar het is een ander ding om haar dan maar actief te gaan haten en lelijke dingen te zeggen.

13 likes

Nou ik wou zeggen dat is toch gewoon intimidatie??

Ik denk dat zo’n printwrap op elke auto mooi staat hoor! Give it a change :sunglasses:

1 like

Oh boehoe poor you.

Word er echt een beetje kwaad van als mensen dit soort acties goed proberen te praten. Ze is daar voor haar werk, in een zakelijke setting. Ze is 21 (!). Misschien was ze wel alleen. En dan vind je haar een aansteller dat ze schrikt van een streaker die door de studio rent?

Beetje inlevingsvermogen zou je sieren

21 likes

Bij Radio 538 bij Frank Dane. Dan kun je het woord professioneel en zakelijk wel wegstrepen.

ik
kan
niet
meer

Het is haar schuld dat ze een blote lul te zien kreeg, had ze maar niet (voor haar werk nota bene) naar een radio moeten gaan om te zingen!! wie denkt ze wel niet dat ze is???

8 likes

Krijg echt trollvibes van jou

9 likes

En daar moet ik wakker van liggen ofzo? :sweat_smile:

1 like

Kukeleku, het is toch nooit oké om op die manier geconfronteerd te worden met ‘een blote piel’? Daar bovenop had zij op dat moment toch sowieso ook geen idee waar die man vandaan kwam en wat zijn intenties waren?

Gefeliciteerd dat jij er niet van over de kling zou gaan maar feit is dat het never nooit oké is.

1 like

Heerlijk hoe alle anderen hier over de zeik gaan omdat ik er wat anders van vind. Is het normaal? Nee. Maar ik vind dat er wel ergere dingen bestaan dan een streaker die even voorbij komt rennen als grap. En dan de heisa erna: complete interviews met Maan over hoe erg ze wel niet geschrokken was. En niet 1 keer, meerdere interviews. Ze werd ook spontaan op elke zender tot het irritante af gedraaid. Wees blij dat het Sander Lantinga niet was want die vind het ook geen probleem om in zn blote kont ergens doorheen te rennen. (Waar overigens veel minder commotie om gemaakt werd destijds en het vooral grappig gevonden werd)

1 like

Maar wat nu als ze in het verleden iets traumatisch mee heeft gemaakt op seksueel gebied, en dat dit haar mega triggerde? (Zou statistisch gezien zeer goed mogelijk zijn, laten we wel wezen.) Wie zijn wij om te zeggen dat ze zich daar aanstelde? Ook als ze ‘gewoon’ heel erg schrok trouwens.
Hoe je het ook wendt of keert, en wat je verder ook van haar vind, dit was gewoon seksuele intimidatie.
Applaus voor jou dat jij daar geen problemen mee zou hebben.

8 likes

Als je dit de schuld van Maan vindt dan snap je niet hoe media werken :stuck_out_tongue: Nieuws maakt letterlijk het nieuws. Grote kans ook dat ze elkaar letterlijk kopieerden en dus niet 100x Maan interviewden maar gewoon de inhoud van interview nummer 1 in eigen woorden omschreven. Maar goed, je laat niet echt zien dat je snapt wat we bedoelen dus misschien moeten we het hier maar bij laten.

6 likes

Prima. Het hele gezeik om Maan (ja, gezeik!) is toch compleet off topic.

Eventjes wat anders. Blijkbaar waren alle meiden van The Bachelor gisteren uit eten en ontbrak Julia. Blijkbaar was ze naar zangles en schoof ze later aan. Misschien heeft ze tijdens opnames van The Bachelor wel laten vallen dat ze ook wilt gaan zingen en was daarom de vraag van Carmen niet helemaal misplaatst over het meeliften op het succes van Tony. Senior heeft nog steeds de Starsound Studio en ja wie weet…

2 likes

Oja gisteren was ook de opname van de reünie