The Bachelorette / Prince Charming

Hoop voor Julia dat ze beter kan zingen dan rappen😅

10 likes

Bij Maan moet ik altijd denken aan dit moment😅

9 likes

Altijd = amper drie maanden

2 likes

Het is niet zo diep hoor…

3 likes

Neeeee India :sob:

Oeps waarom klik ik hierop terwijl ik nog niet gekeken heb :joy::joy: oh well

10 likes

haha ik ook, zo stom. ga zometeen lekker kijken

3 likes

Haha sorry @houseofmemories @Roguee :sob::joy:
Had al extra gedubbelcheckt of ik het wel echt in een spoiler had gezet haha

1 like

Ahh de moeder van Oriana, wat een schatje

11 likes

haha neejoh, eigen domme schuld want kon mn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Lees soms ook wel eens het laatste hoofdstuk van een boek als eerst haha.

4 likes

Dat wil ik nu ook zo graag weten!

Ik ben bij dat stuk waar Tony met Julia praat en denk; wauw meid echt alleen voor de fame. Want als jij met iemand anders al aan het daten bent, waarom doe je anders mee met dit programma? 🥲. Maargoed volgens mij was Tony zelf ook aan het daten en heeft ie dat ook afgekapt om dit programma

Edit; In 2017 deed Robbert Jonkheer mee. Denk dan dat ze met hem aan het daten was? Wel echt ander type dan Tony trouwens. Edit; fbi skills even ingezet en hij volgt haar wel en de andere meiden niet dus zou goed kunnen!

Edit; gaat lekker vandaag; spoiler ging niet goed en toen verwijderde ik ook per ongeluk mijn bericht terwijl ik hem wilde editten.

1 like

volgens mij was het heel slecht gezegd, bedoelden ze ‘voorafgaand aan de bachelor’ met iemand gedate.

of ze moet de koffer in zijn gedoken met Marvin of Gordon maar lijkt me niet

7 likes

Of één van jongens die voor Gaby gingen?

Ik vind de moeder van Oriana zo leuk! Als ik al die enthousiaste gezichten zie wanneer de meiden hun moeder terug zien mis ik mn eigen moeder wel weer even extra.

ik heb het nog niet afgekeken maar ik dacht dat volgende week de finale was, maar dat is dus niet zo?

Wat zitten die moeders hun dochters allemaal te verkopen zeg. Als mijn moeder daar had gezeten had Tony een paar kritische vragen naar zijn hoofd gekregen

18 likes

Wat heeft Oriana een lieve moeder zeg :blush:

6 likes

Wat een gejank haha. En ik dacht dus al de hele tijd dat maar 1 chick de 24 uurs date mocht doen, maar hij mag dus 2 chicks helemaal aflebberen.

Oké uiteindelijk zal hij kiezen voor:

• Julia
  • Oriana

0 stemmers

Overigens vond ik de reactie van Oriana echt zoveel mooier dan die van Julia. Echt met veel meer gevoel

10 likes

Waarom test hij Oriana zo vaak? Nu ook weer doen alsof hij haar naar huis gaat sturen. Had hij misschien beter bij Julia kunnen doen, als hij zo graag haar oprechtheid wil weten.

53 likes

Ik hoop echt dat hij voor Oriana kiest maar ik vrees voor Julia.

5 likes