Of één van jongens die voor Gaby gingen?
Ik vind de moeder van Oriana zo leuk! Als ik al die enthousiaste gezichten zie wanneer de meiden hun moeder terug zien mis ik mn eigen moeder wel weer even extra.
Of één van jongens die voor Gaby gingen?
Ik vind de moeder van Oriana zo leuk! Als ik al die enthousiaste gezichten zie wanneer de meiden hun moeder terug zien mis ik mn eigen moeder wel weer even extra.
ik heb het nog niet afgekeken maar ik dacht dat volgende week de finale was, maar dat is dus niet zo?
Wat zitten die moeders hun dochters allemaal te verkopen zeg. Als mijn moeder daar had gezeten had Tony een paar kritische vragen naar zijn hoofd gekregen
Wat heeft Oriana een lieve moeder zeg
Wat een gejank haha. En ik dacht dus al de hele tijd dat maar 1 chick de 24 uurs date mocht doen, maar hij mag dus 2 chicks helemaal aflebberen.
Oké uiteindelijk zal hij kiezen voor:
0 stemmers
Overigens vond ik de reactie van Oriana echt zoveel mooier dan die van Julia. Echt met veel meer gevoel
Waarom test hij Oriana zo vaak? Nu ook weer doen alsof hij haar naar huis gaat sturen. Had hij misschien beter bij Julia kunnen doen, als hij zo graag haar oprechtheid wil weten.
Ik hoop echt dat hij voor Oriana kiest maar ik vrees voor Julia.
Ja vond ik ook! Zo lief hoe ze India troostte
Ja best wel raar toch dat je 2 weken voor de opnames op dates gaat met een eerdere deelnemer? Echt waarom zou je dat doen? Vond het maar raar
Ooooh nu je het zegt, was er ook eens een bachelor met een heteroman? dan kan het indd wel, totaal niet aan gedacht
Haha ik dacht eerst huh, met die bachelor?!?! Die is toch méga oud?
Ik loop achter maar die dance party in aflevering 6 is het ongemakkelijkste wat ik in tijden heb gezien
Zoooo eens met dit!
Stiekem hoop ik dat áls hij voor Julia kiest, hij net als Marvin er achterkomt dat hij toch de verkeerde keus gemaakt heeft.
Echt om te kosten, die houding van Jolijn. “Ja jammer dat je mijn andere kant niet gezien hebt”
Had die dan laten zien vriendin…
Haha Julia heeft echt van die gtst-antwoorden
Echt zo nep
Weet iemand of volgende week de laatste aflevering is? Waarin er wordt gekozen? Of krijgen we weer een gare cliffhanger
Ik begrijp echt niet dat je, als je al weet dat je met dit programma meegaat, nog 2 weken van tevoren gaat daten met een oud-bachelor??? Je weet toch dat dat supergaar is als dat uitkomt. Van alle mannen die je kan kiezen ga je dan voor hem😂 o o o
Neeee, India naar huis. Dat had ik echt niet verwacht
Oooh ja ik vond het ZO zielig voor haar. Ze dacht echt dat ze er was
OMG er was een seizoen van the Bachelor in 2017 waar ik niks van wist
Weet iemand of en waar ik dit nog terug kan kijken? Wat een heerlijk idee, dat ik zo’n heel seizoen misschien kan bingen binnenkort!