Ja vond ik ook! Zo lief hoe ze India troostte
Ja best wel raar toch dat je 2 weken voor de opnames op dates gaat met een eerdere deelnemer? Echt waarom zou je dat doen? Vond het maar raar
Ooooh nu je het zegt, was er ook eens een bachelor met een heteroman? dan kan het indd wel, totaal niet aan gedacht
Haha ik dacht eerst huh, met die bachelor?!?! Die is toch méga oud?
Ik loop achter maar die dance party in aflevering 6 is het ongemakkelijkste wat ik in tijden heb gezien
Zoooo eens met dit!
Stiekem hoop ik dat áls hij voor Julia kiest, hij net als Marvin er achterkomt dat hij toch de verkeerde keus gemaakt heeft.
Tot nu toe had ik niet per se het idee dat Julia meedeed voor de fame maar zowel tijdens het eerste gesprek met Tony als toen ze de roos kreeg kwam ze zo nep over.
Vond het wel weer echt kut van Tony dat ie bij Oriana deed alsof hij haar naar huis ging sturen. Zo manipulatief.
Had wel echt te doen met India. En Jolijn vind ik echt een grap. Als je echt sterk in je schoenen staat hoef je dat niet telkens te zeggen.
Echt om te kosten, die houding van Jolijn. “Ja jammer dat je mijn andere kant niet gezien hebt”
Had die dan laten zien vriendin…
Haha Julia heeft echt van die gtst-antwoorden
Echt zo nep
Ja inclusief naar beneden kijken en zuchten
Weet iemand of volgende week de laatste aflevering is? Waarin er wordt gekozen? Of krijgen we weer een gare cliffhanger
Ik begrijp echt niet dat je, als je al weet dat je met dit programma meegaat, nog 2 weken van tevoren gaat daten met een oud-bachelor??? Je weet toch dat dat supergaar is als dat uitkomt. Van alle mannen die je kan kiezen ga je dan voor hem😂 o o o
Neeee, India naar huis. Dat had ik echt niet verwacht
Oooh ja ik vond het ZO zielig voor haar. Ze dacht echt dat ze er was
OMG er was een seizoen van the Bachelor in 2017 waar ik niks van wist
Weet iemand of en waar ik dit nog terug kan kijken? Wat een heerlijk idee, dat ik zo’n heel seizoen misschien kan bingen binnenkort!
Jolijn weer met haar onzekerheid over haar leeftijd. Word daar zo moe van… ze lijkt nogeens 24 jaar dus meid waar maak je je druk om.
Julia en Tony passen wel goed bijelkaar. Ik vind ze beide niet oprecht overkomen. Misschien zijn ze nu wel na de opnames aan het dubbeldaten met hun dates van voor de opnames van The Bachelor
Volgens mij werd het toen nog uitgezonden op Net5. Dus het zal denk ik niet terug te zien zijn op videoland/rtl. Weet niet of het ergens anders online staat, maar acht de kans klein
Ik dacht dat ze deze bachelor bedoelden haha
Ik heb net even de aflevering teruggekeken en de moeder van Oriana, zo lief Ik wil ook zo’n moeder. Ook toen India zonder roos terugkwam en ze haar een knuffel gaf en haar probeerde te troosten. Echt zo lief en warm. Ik hoop echt dat er een plot twist is de volgende aflevering en dat hij toch voor Oriana kiest.
Ik hoop juist van niet vind haar veel te leuk voor hem