Ik zie t niet hoor…
Nee ik ook echt niet??
Het komt Julia allemaal net heel goed uit hè… zo jammer
Over Tony
Tony zit op dit moment bij een live talkshow op twitch haha
Kan ook misschien zijn vader zijn? Zag in een andere story dat er ook iemand zat die we heel op erg op senior leek. Zelfde kapsel en tattoo op linkerarm.
Ik denk hoe dan ook dat als vader er bijv is dat dat niks zegt over dat er iets tussen hen is. Julia is heel goed met al die meiden, en alle meiden schijnen zich tegen Tony gekeerd te hebben? Lijkt me ingewikkeld dan haha.
Huh deze mannen hebben zwart haar?
Deze mannen klappen helemaal niet als ze voorbij komt 
Kapsel lijkt meer op René Le Blanc.
Lijkt mij niet dat hij/zij daar uberhaupt mag/mogen zijn want dat lekt te snel uit en dan is het veel te logisch dat zij heeft gewonnen? Je mag sowieso niet samen gezien worden als zo’n programma nog bezig is toch?
Bij die andere mensen zie je wel kleur (blond of kaal) dus lijkt me niet!
Ik zag deze en in het filmpje zie je dat hij tattoos heeft op beide armen. Kan vergezocht zijn maar ik vond de middelste wel erg veel weg hebben van senior.
Nou sorry maar ik zie het echt niet
volgens mij is het zelfs een vrouw
Zou dit ook worden uitgezonden? Zou wel maximale uitmelking zijn. De reünie nog eens nabespreken in de spa.
Lol nee ik denk gewoon lekker profiteren van de populariteit van The Bachelor
Haha ik kan het me niet voorstellen. Wat heeft Videoland hieraan? Volgens mij is zij zichzelf nu flink aan 't promoten en interessant aan 't doen met haar nog geen 1500 volgers.
Omg ik ken deze meid
als puber was ze al gek op aandacht dus dit klopt wel met het beeld dat ik had
Waarom is dat een spoiler?