“M’n hart wil je wel de roos geven, maar mijn hoofd niet”
Nou lekker stabiele basis om een relatie mee te beginnen hoor
“M’n hart wil je wel de roos geven, maar mijn hoofd niet”
Nou lekker stabiele basis om een relatie mee te beginnen hoor
Heb je ook gelijk in. Ik snap ook niet waarom hij steeds zo’n psychische mindfuck met haar uithaalt. Ik zou gillend wegrennen bij zo’n gast.
Hahah Ik dacht dat Jolijn begin 30 was
Ik ben benieuwd hoe dat dan gaat op zo’n 24-uurs date. Zou hij dan met allebei seks hebben? Als ze dat allebei willen natuurlijk. Ik zou dat zelf echt niet tof vinden als ik een van die dames was. Het is wel het ‘spel’ en hij doet in principe niks verkeerd maar ik zou dat niet trekken.
Denk dat Oriana dat sowieso niet wil, die wilde ook nog niet zoenen en echt de spanning opbouwen zei ze eerder.
Ik kan er dus echt niet over uit dat Julia ook echt twee weken voor de opnames MET EEN ANDERE BACHELOR heeft gedate. Hoopte dat Rick bedoelde ‘een andere vrijgezel’, maar ook echt een deelnemer van het programma!
Trouwens, dat Tony Oriana elke keer aan een kruisverhoor onderwerpt, maar Julia eigenlijk alleen maar laat wegkomen met ‘het ideale antwoord’ zorgt ervoor dat ik denk dat Tony zichzelf - terwijl hij haar wantrouwt - gewoon keihard voor de gek zit te houden.
Ik ben zo vreselijk benieuwd hoe dit soort dingen nu écht gaan. Of Julia ook daadwerkelijk denkt dat ze iets voor hem voelt en of die andere Bachelor echt toeval was. En of Tony überhaupt ook oprecht was.
Overigens hebben zowel RTL Boulevard als Kiki Duren als Rumag elke keer interviews met de deelnemers, wel leuk om achteraf te zien.
Dat is zo, maar ik kan me voorstellen dat ze die spanning opbouwt en dit eruit komt tijdens de 24-uursdate. Ben benieuwd.
Die Julia doet ook mee aan Miss Nederland. Weet niet of dat hier al benoemd is, maar ze doet iig haar best om in de aandacht te komen.
Ik geloof gewoon echt niet dat Julia oprecht is, ze kijkt ook weg als Tony haar dat vraagt.
En haar reactie erna ook, het komt gewoon echt niet over zoals Oriana reageert etc…
Nee, dat verschil was echt enorm. Het leek alsof je bij Julia de angst zag om haar imago, alsof ze vooral bang was dat kijkers haar misschien niet oprecht zouden vinden. Terwijl Oriana echt bang was dat ze naar huis zou moeten gaan, dat Tony haar zou laten gaan…
(Moet er wel bij zeggen, ik bevind me ook een beetje in de artiesten wereld en zou het ook echt vreselijk vinden als er aan mijn oprechtheid zou worden getwijfeld, dus snap dat het Julia raakt. De vraag is alleen, raakt het haar omdat het gewoon rottig is, of omdat ze zelf stiekem ook weet dat er een kern van waarheid inzit.)
Overigens vond ik het wel interessant om laatst in zo’n interview te horen, dat de deelnemers tijdens een date met Tony echt op moeten letten dat ze - wanneer er niet gefilmd wordt - geen ‘te goede’ gesprekken hebben.
Dus als ze in haar en make-up zitten en de productie zet de camera’s op de goede plek ofzo, mogen ze alleen maar oppervlakkig babbelen, zodat de echte goede gesprekken pas ontstaan als de camera’s daadwerkelijk aan het filmen zijn.
Logisch wel, maar lijkt me heel erg kut ook.
Alleen al hierom zou ik niet aan zo’n programma mee willen doen. Zou gewoon ongedwongen mezelf willen kunnen zijn. Zonder dat ik constant op moet letten wat ik wanneer zeg, etc
@heeleventerug Ik moest zo lachen om Diva tijdens dat praatje met Rumag toen ze haar vroegen waarom zij dacht dat hij Jolein liet blijven. ‘Hij wilt gewoon neuken!’
Toen die Carmen bij Julia aan de kaak stelde dat ze voor Tony niet iemand wil die wil meeliften op zijn fame, en Julia daarvan overstuur raakte. Toen vroeg ik me ook al af wat ze moeilijk vond: dat haar oprechtheid in twijfel werd getrokken, of de juiste woorden vinden om zichzelf hieruit te lullen.
Haar antwoord was: ik denk juist dat we elkaar daarin kunnen versterken.
Met andere woorden: ja ik kan sterker worden in m’n fame door Tony
Volgens LifeofYvonne (ja die volg ik ) is de pleuris uitgebroken achter de schermen en heeft de groep vrouwen zich tegen Tony gekeerd vanwege zijn oprechtheid. Ben benieuwd.
Oeeh heel benieuwd. Is volgende week nou de finale?
Wie is ‘de groep vrouwen’?
Ik denk de (of een aantal) deelnemers, maar dat vul ik zelf in.
Wanneer de finale is weet ik niet.
In de nieuwe afl van Kiki kijkt The Bachelor zitten India en Jolijn. Vond het een suffe aflevering verder maar het gaat wel een stukje over de reunie en ze zeggen dat ‘veel mensen zich uit gaan spreken’ en we ‘de popcorn erbij moeten pakken’. Dus dat heeft misschien ook wel met bovenstaande te maken. Zin in
Ja en ook zonder bijschrift