Nahh wat een rot einde dit 
Bij Julia kwam er nog een waslijst aan nadelen, want ze is niet te vertrouwen en dat vond ook die bff, en hun dromen lopen uiteen want Julia wil geen kinderen. Oriana is misschien te lief, maar kom op Tony!! Misschien maar beter dat hij Oriana’s hard verder niet meer kan breken.
Tony is zo handtastelijk richting Oriana op de date. Echt gemeen achteraf, die signalen
(Lol heb nog niet verder gekeken maar wel alle spoilers hier gelezen, hoor)
Wauw, sommige reacties hier… Arme Julia, volgens mij krijgt ze het zwaar te verduren met al die negativiteit. Ik hoop voor beide dat ze met een goed gevoel terugkijken aan hun deelname en keuzes.
Dat ze het alleen maar voor de fame zou doen, acteert, de boel voor de gek houdt, niet oprecht is… Ik vind dat vrij onaardig. En op social media krijgt ze nog veel meer haat over zich heen, dus ik heb wel met haar te doen.
Is toch een mooi compliment dat ze goed kan acteren 
Bij goede actrices zou je juist niet moeten merken dat ze acteren, dus ik zou het geen compliment noemen 
Ik denk dat een rol bij gtst wel voor haar is weggelegd.
Nee maar ff serieus, haar liefde naar Tony toe komt toch ook ontzettend onoprecht over? De antwoorden die ze geeft op zijn vragen lijken zo ingestudeerd. Heel anders in vergelijking met Oriana. En in de eerste aflevering zei ze ook dat ze graag bekend wil worden, dan is meedoen aan dit programma een logische keuze, maar dan zet ik wel nog meer vraagtekens bij haar oprechtheid.
Edit: ff opgezocht en in aflevering 2: ‘De 24-jarige Julia droomt ervan om beroemd te worden’ 🥲
Tijdens de reünie is er dus “juice” tussen Tony/Oriana/Julia. Heeeel benieuwd…
Ik merk dat ik meer een mening heb over de oprechtheid van Tony dan dat van Julia eigenlijk. Ik vind die aanrakingen best heftig vooral als je bedenkt dat Julia en Oriana daar alleen voor hem zijn, en hij ze allebei eigenlijk een beetje uitprobeert ofzo?? Ook dat pushen op die kinderwens van Julia. Die meid is 24 en ze zegt voor nu nee, hoe duidelijk wil je het hebben.
oh en ik denk dat er volgende week tijdens de reünie uit gaat komen dat ze allebei seks met hem hebben gehad tijdens de 24-uurs date
Ik heb juist wel het gevoel dat Tony oprecht gevoelens heeft voor Julia en juist om die reden onzeker kan zijn over zijn gevoelens naar hem toe. Wat betreft kinderwens: ik zou zelf ook geen relatie willen met iemand die absoluut geen kinderwens heeft. Vind dat wel iets heel essentieels, dan heb je dus een totaal ander toekomstbeeld. En zou er zeker niet vanuit gaan dat dan bijdraait. Als jou grootste wens is om vader te worden, dan lijkt het me niet handig om iets te beginnen met iemand die daar zo anders instaat.
Nee ik ben het eens over de kinderwens hoor! Maar ze heeft al zo vaak aangegeven dat zij op dit moment geen kinderen wil en het lijkt (kan montage zijn) dat hij daar zo lang op door blijft zagen en pushen elke keer. Jij wil kinderen en vindt dat heel belangrijk, zij zegt dat ze op dit moment geen kinderwens heeft. Dan is het duidelijk toch, klaar. Ik vind het dan niet oprecht om met haar verder te willen terwijl je weet dat de toekomstbeelden zo ver uit elkaar liggen.
Ik denk ook echt dat hij met allebei seks heeft gehad. Hoe hij de hele tijd op een bepaalde manier zo aanrakerig is. En hij schuift ook niet onder stoelen of banken dat hij ontzettend veel vrouwen heeft gehad, dus denk dat dat voor hem sowieso iets is dat wel makkelijk kan gebeuren. Terwijl het dan voor Oriana en Julia wel veel meer te betekenen heeft. Alhoewel, voor Julia misschien niet 
Vraag me wel nog steeds af waarom hij nou die knuffelende foto met India postte 
Voor mijn gevoel is Julia wat onbereikbaarder voor Tony en daardoor kiest hij voor haar, zodat hij haar kan veroveren. Maar als het slecht uitpakt dan is het ook niet erg want hij wil het toch gewoon eerst nog leuk hebben samen (dat laatste zegt hij zelf). Oriana wil hem te graag en dat vindt Tony dan minder spannend. Maar ja, uiteindelijk is zij dan wel de persoon die het beste bij hem past.
Héél benieuwd naar volgende week!
Ik snap oprecht niet waarom je voor iemand kiest die qua kinderwens niet op één lijn ligt.
Kom maar op met die reünie 🥸
Ach arme Oriana. Je zag gewoon dat ze hem zó leuk vond, en Tony laat het helemaal klinken alsof het goed zit… en dan word je op het laatste moment toch gedumpt. Ik vind Oriana wel echt een lieve meid, maar de balans tussen haar en Tony voelde ik niet helemaal. Alsof zij hem leuker vond dan andersom.
En Julia was juist het tegenovergestelde, zij vond hem “wel leuk” had ik het idee en dus geen kinderwens…
Met beiden zag ik het eigenlijk niet gebeuren. Maargoed, je ziet natuurlijk ook maar zo’n klein deel wat uitgezonden wordt en je kunt niet in hun hoofden kijken, dus eigenlijk kan ik er ook niks over zeggen 
Wel benieuwd naar volgende week inderdaad!
Ik heb trouwens eerst dit hele topic gelezen en daarna pas de afl gekeken 
Denk dat ik met Temptation Island hetzelfde ga doen.
Eerst dacht ik: arme Oriana. Maar uiteindelijk denk ik: ach Tony is ook niet zo leuk eigenlijk dus ze verdient beter.
Het praatje op het eind voor Julia was ook eigenlijk best kut: er zijn veel twijfels, bij mij en m’n beste vriendin, je hebt geen kinderwens en ik weet niet of ik je kan vertrouwen… en TOCH kies ik voor je
lekker dan.
Ik heb niet eens zin om dit nog te kijken… heb maar een paar stukjes bekeken en t einde verder boeide t me totaal niet.
Klinkt echt als een héél goed begin van een relatie. Lekker stabiel ook. Not 🥲
O wow dit was echt de meest toxic speech ever wtf. Hij zeikt haar idd eerst helemaal af maar wil haar uiteindelijk toch…