De kater komt later. Waarschijnlijk heeft ie spijt dat ie niet voor haar heeft gekozen.
India zegt net in dat interview met Kiki dat ze nu eindelijk wel over hem heen is, plaatst ie dit
Wanneer je iemand echt niet meer wilt komt ie ineens weer terugkrabbelen. Classic.
Omg die foundation van Jolijn
Oh ik vind dat juist aandoenlijk
Ik vind het echt idioot dat het een ding is dat Julia twee welen van tevoren met Robbert heeft gedate. Ze doet mee aan een programma waar ze met 20 vrouwen gaat strijden om een vent die ze nog nooit gesproken hebben. Mogelijk had ze er in een week een al uit gelegen, daar leg je toch niet je dateleven voor stil?
Echt de scheefheid. Tony tongt drie meisjes omdat ie zijn gevoel moet leren kennen en stuurt vervolgens de meid die eerlijk aangeeft dat ze dat een probleem vindt weg (zijn programma, ze wist waar ze aan mee deed, hij mag bepalen). Maar als een andere meid twee weken voor start opnames met een ander gedate heeft is dat reden voor twijfel over oprechtheid.
Ik heb de aflevering nog niet gezien hoor maar het lijkt me inderdaad heel normaal dat ze blijkbaar aan het daten was, maar het is wel toevallig dat het dan net iemand is die ook de bachelor was/meedeed.
Ik vind Tony echt een druif. Ben benieuwd of de mensen die hem aan het begin van het programma leuk vonden dat nog steeds vinden. Ik was neutraal neigend naar nee, maar nu vind ik hem echt superonaantrekkelijk haha.
Het gaat toch niet om het daten an sich maar het feit dat het of all people een ex bachelor kandidaat is, snap wel dat Tony zich dan afvraagt of ze voor hem komt of voor de fame
Dat gesprek met Julia, waar kijk ik naar?!
‘Wat voel je voor me?’ ‘Ja… ik voel gevoelens voor je’
Ja vond dat een heel ontwijkend antwoord!
En huuuh die foto van India nu op zijn insta? Zou je dat posten als je geen contact meer hebt? Is hij zo toxic dat hij dit post omdat de vandaag in dat interview met Kiki zei het afgesloten te hebben? Dat hij denkt hooo heeee hier ben ik hoor, even haar aandacht trekken? Of hij vindt het gewoon fucking grappig om zo vaag te doen en iedereen te laten speculeren, dat zou ik ergens ook wel begrijpen haha.
Maar bij ‘een ex bachelor kandidaat’ lijkt het bijna alsof die vent daadwerkelijk bekend en begeert is en julia een onwerkelijke carrière stap kan laten maken. In werkelijkheid heeft ie zoals wel meer mensen eens meegedaan aan een reality programma en is hij daarna weer in de vergetelheid geraakt. Ik vind het scenario waarin je hem gewoon tegenkomt (net zoals half Utrecht Tony tegenkomt op Tinder) waarschijnlijker dan het scenario dat je denkt dat deze vent met 5000 volgers je carriere omhoog gaat tillen. Want dan kan je echt wel beter scoren in Amsterdam en is Tony de middelmatige dj ook echt niet de hoofdprijs.
Daarnaast: laten we niet doen alsof niet alle realitydeelnemers op zoek zijn naar (meer) faam. Tony inclusief. Je doet echt niet mee als je niet op zijn minst denkt dat op tv komen je iets brengt.
Inderdaad, en ze kiezen echt niet deelnemers uit met 250 volgers. Vaak zoeken ze wel naar “it-girls” die al wat following hebben. Ze moeten tenslotte wel wat met zich mee brengen.
ahhh ik vond het zo zielig voor haar toen ze niet werd gekozen… Maar misschien is hij net als marvin later tot inzicht gekomen
Godverdomme moest janken toen India werd afgewezen. Wel heel lief dat die moeder van Oriane haar ging knuffelen.
Vind Tony echt niet leuk overkomen en vind eigenlijk dat biijna al die meiden te leuk voor hem zijn.
Ik vind die mindgames van Tony op Oriane echt bizar trouwens.
Ik word daar ook echt ongemakkelijk van.
En heb ook het idee dat de balans tussen Oriana en Tony ver te zoeken is. Voelt niet echt gelijkwaardig.
Ja echt waarom doet ie dat steeds bij haar??
Zou je ergens de oude seizoenen van the bachelor kunnen terug kijken? Zin om the bingen
Ik heb dat eigenlijk bij iedereen gehad? Dat die gelijkwaardigheid ontbrak, kan niet precies uitleggen waarom