The Bachelorette / Prince Charming

Ik merk dat ik meer een mening heb over de oprechtheid van Tony dan dat van Julia eigenlijk. Ik vind die aanrakingen best heftig vooral als je bedenkt dat Julia en Oriana daar alleen voor hem zijn, en hij ze allebei eigenlijk een beetje uitprobeert ofzo?? Ook dat pushen op die kinderwens van Julia. Die meid is 24 en ze zegt voor nu nee, hoe duidelijk wil je het hebben.

oh en ik denk dat er volgende week tijdens de reünie uit gaat komen dat ze allebei seks met hem hebben gehad tijdens de 24-uurs date

17 likes

Ik heb juist wel het gevoel dat Tony oprecht gevoelens heeft voor Julia en juist om die reden onzeker kan zijn over zijn gevoelens naar hem toe. Wat betreft kinderwens: ik zou zelf ook geen relatie willen met iemand die absoluut geen kinderwens heeft. Vind dat wel iets heel essentieels, dan heb je dus een totaal ander toekomstbeeld. En zou er zeker niet vanuit gaan dat dan bijdraait. Als jou grootste wens is om vader te worden, dan lijkt het me niet handig om iets te beginnen met iemand die daar zo anders instaat.

4 likes

Nee ik ben het eens over de kinderwens hoor! Maar ze heeft al zo vaak aangegeven dat zij op dit moment geen kinderen wil en het lijkt (kan montage zijn) dat hij daar zo lang op door blijft zagen en pushen elke keer. Jij wil kinderen en vindt dat heel belangrijk, zij zegt dat ze op dit moment geen kinderwens heeft. Dan is het duidelijk toch, klaar. Ik vind het dan niet oprecht om met haar verder te willen terwijl je weet dat de toekomstbeelden zo ver uit elkaar liggen.

1 like

Ik denk ook echt dat hij met allebei seks heeft gehad. Hoe hij de hele tijd op een bepaalde manier zo aanrakerig is. En hij schuift ook niet onder stoelen of banken dat hij ontzettend veel vrouwen heeft gehad, dus denk dat dat voor hem sowieso iets is dat wel makkelijk kan gebeuren. Terwijl het dan voor Oriana en Julia wel veel meer te betekenen heeft. Alhoewel, voor Julia misschien niet :sweat_smile:

Vraag me wel nog steeds af waarom hij nou die knuffelende foto met India postte :thinking:

2 likes

Voor mijn gevoel is Julia wat onbereikbaarder voor Tony en daardoor kiest hij voor haar, zodat hij haar kan veroveren. Maar als het slecht uitpakt dan is het ook niet erg want hij wil het toch gewoon eerst nog leuk hebben samen (dat laatste zegt hij zelf). Oriana wil hem te graag en dat vindt Tony dan minder spannend. Maar ja, uiteindelijk is zij dan wel de persoon die het beste bij hem past.

Héél benieuwd naar volgende week!

11 likes

Ik snap oprecht niet waarom je voor iemand kiest die qua kinderwens niet op één lijn ligt.

Kom maar op met die reünie 🥸

12 likes

Ach arme Oriana. Je zag gewoon dat ze hem zó leuk vond, en Tony laat het helemaal klinken alsof het goed zit… en dan word je op het laatste moment toch gedumpt. Ik vind Oriana wel echt een lieve meid, maar de balans tussen haar en Tony voelde ik niet helemaal. Alsof zij hem leuker vond dan andersom.

En Julia was juist het tegenovergestelde, zij vond hem “wel leuk” had ik het idee en dus geen kinderwens…

Met beiden zag ik het eigenlijk niet gebeuren. Maargoed, je ziet natuurlijk ook maar zo’n klein deel wat uitgezonden wordt en je kunt niet in hun hoofden kijken, dus eigenlijk kan ik er ook niks over zeggen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wel benieuwd naar volgende week inderdaad!

2 likes

Ik heb trouwens eerst dit hele topic gelezen en daarna pas de afl gekeken :rofl:
Denk dat ik met Temptation Island hetzelfde ga doen.

3 likes

Eerst dacht ik: arme Oriana. Maar uiteindelijk denk ik: ach Tony is ook niet zo leuk eigenlijk dus ze verdient beter.

Het praatje op het eind voor Julia was ook eigenlijk best kut: er zijn veel twijfels, bij mij en m’n beste vriendin, je hebt geen kinderwens en ik weet niet of ik je kan vertrouwen… en TOCH kies ik voor je :clown_face: lekker dan.

23 likes

Ik heb niet eens zin om dit nog te kijken… heb maar een paar stukjes bekeken en t einde verder boeide t me totaal niet.

4 likes

Klinkt echt als een héél goed begin van een relatie. Lekker stabiel ook. Not 🥲

1 like

O wow dit was echt de meest toxic speech ever wtf. Hij zeikt haar idd eerst helemaal af maar wil haar uiteindelijk toch…

6 likes

Wat verwacht ie ook dat ze zegt op die laatste vraag: Kan ik je vertrouwen?
Nee totaal niet, ik ga er vandoor groetjesssss

15 likes

hahaha ik dacht precies hetzelfde, wat een clownerij.

1 like

Waarom heeft ie Julia niet aan een leugendetector gehangen als date. Was vast prachtige tv geweest.

12 likes

Ik vind Oriana hier echt heel leuk overkomen!

Oh en ze heeft geen seks gehad op de 24 uurs-date want Tony wilde een gentleman zijn. Maar ze weet niet of hij wel seks heeft gehad met Julia

En in de video praat ze ook alsof Tony en Julia nog samen zijn

En volgende week de reünie wordt een soort van sensatie, maar waarschijnlijk gaat het tegenvallen voor ons (zegt ze)

Oja en vond 't ook gek dat ze Tony dus helemaal nooit meer heeft gesproken? En ze had echt 5 weken liefdesverdriet echt sneu

9 likes

Wat mij vooral bij is gebleven is is het verschil in woordkeuze van Julia tegen die meiden en tegen Tony.

Tegen meiden: ik wil geen kinderen
Tegen tony: ik wil nu geen kinderen

Klein verschil maar grote impact, zeker als iemand je heel erg leuk vind en diegene (Tony) graag hoort wat ie wil horen.

Edit: ik weet helemaal niet of Julia het echt zo tegen die meiden zei, dat heb ik niet echt gehoord

4 likes

Waar heeft ze: ‘ik wil geen kinderen’ gezegd tegen de meiden? Dat hebben wij helemaal niet gezien.

Oriana zei in ‘t interview dat Tony absoluut niet wist dat ze mee ging doen

1 like

Je hebt gelijk, het was Maxime die Julia parafraseerde met die woorden, maar Julia zelf hebben we het niet horen zeggen.
Alleen naar de meiden toe: eek, ik wil het er niet over hebben, hoop dat het nu klaar is daarover (in mijn eigen woorden nu even).