The Bachelorette / Prince Charming

Ja joh! In dat Linda interview legt Jolijn dat ook super goed uit. Dat hij van je verwacht dat jij jezelf op een presenteerblaadje kan geven binnen 30 seconde.

Ik denk dat het concept ansich ook al een grote rol speelt in dat gevoel. 20 vrouwen vechten om een man. Hij beslist met wie hij op date gaat en wie er naar huis moet. Hij wil dat zij allemaal moeite voor hem doen, maar doet zelf eigenlijk vrij weinig daarvoor. Het komt dus echt vooral van één kant.

3 likes

Ja ze gedraagt zich een beetje als een fangirl/ groupie.

1 like

Geen idee maar als ik Julia zie dan heb ik spontaan dit liedje in mn hoofd. Tekst zelf een beetje aangepast :rofl:

“Ik leef mn leven voor de fame, het zit in mijn bloed, ik neuk zelfs Tony als het moet. Ik leef mn leven voor de fame.”

Op de melodie van Leven voor de rave.

1 like

Hmm. Denk je dat echt? Ook bij first dates enzo? Ik kan me ook wel voorstellen dat het gewoon een leuk avontuur is en bijzonder om mee te maken omdat het dan op tv is.

Ik had bijvoorbeeld bij Oriana en Femke dit seizoen echt wel het gevoel dat ze er zaten voor de liefde, dat ze echt voor Tony kwamen.

1 like

First dates vind ik echt nog een ander programma. Daar kan je denk ik nog naïef instappen. Hier weet je dat de kans dat jij het wordt heel klein is en de tijdsinvestering groot is. Daar staat tegenover dat je tijdelijk even in the picture staat en dat schept mogelijkheden. Ik wil niet zeggen dat iedereen er puur voor de faam zit (wat is daar ook mis mee, het is tv), maar wel dat ik niet helemaal geloof dat je puur en alleen voor de liefde een tv wedstrijd om een man die je niet kent aangaat. Als je niet op zijn minst de voordelen van op tv komen ziet doe je hier toch niet aan mee? Ook Oriana houdt hier tienduizenden volgers aan over. Dat verandert wel echt iets.

1 like

Over de missverkiezing:

Julia is miss Nederland. In de stories van Roos zie je vooraan het podium iemand die lijkt op Tony.

1 like

Hou op hoor.

1 like

Kwam ook naar hier om te posten dat Julia dus Miss Nederland geworden is. Heel toevallig allemaal.

Ik zie t niet hoor…

Nee ik ook echt niet??

Het komt Julia allemaal net heel goed uit hè… zo jammer

5 likes

Over Tony

Tony zit op dit moment bij een live talkshow op twitch haha

2 likes

Kan ook misschien zijn vader zijn? Zag in een andere story dat er ook iemand zat die we heel op erg op senior leek. Zelfde kapsel en tattoo op linkerarm.

Ik denk hoe dan ook dat als vader er bijv is dat dat niks zegt over dat er iets tussen hen is. Julia is heel goed met al die meiden, en alle meiden schijnen zich tegen Tony gekeerd te hebben? Lijkt me ingewikkeld dan haha.

Huh deze mannen hebben zwart haar?

1 like

Deze mannen klappen helemaal niet als ze voorbij komt :smirk:

1 like

Kapsel lijkt meer op René Le Blanc.

26 likes

Tony zit op dit moment hier; Twitch

2 likes

Lijkt mij niet dat hij/zij daar uberhaupt mag/mogen zijn want dat lekt te snel uit en dan is het veel te logisch dat zij heeft gewonnen? Je mag sowieso niet samen gezien worden als zo’n programma nog bezig is toch?

2 likes