Wat verwacht ie ook dat ze zegt op die laatste vraag: Kan ik je vertrouwen?
Nee totaal niet, ik ga er vandoor groetjesssss
hahaha ik dacht precies hetzelfde, wat een clownerij.
Waarom heeft ie Julia niet aan een leugendetector gehangen als date. Was vast prachtige tv geweest.
Ik vind Oriana hier echt heel leuk overkomen!
Oh en ze heeft geen seks gehad op de 24 uurs-date want Tony wilde een gentleman zijn. Maar ze weet niet of hij wel seks heeft gehad met Julia
En in de video praat ze ook alsof Tony en Julia nog samen zijn
En volgende week de reünie wordt een soort van sensatie, maar waarschijnlijk gaat het tegenvallen voor ons (zegt ze)
Oja en vond 't ook gek dat ze Tony dus helemaal nooit meer heeft gesproken? En ze had echt 5 weken liefdesverdriet echt sneu
Wat mij vooral bij is gebleven is is het verschil in woordkeuze van Julia tegen die meiden en tegen Tony.
Tegen meiden: ik wil geen kinderen
Tegen tony: ik wil nu geen kinderen
Klein verschil maar grote impact, zeker als iemand je heel erg leuk vind en diegene (Tony) graag hoort wat ie wil horen.
Edit: ik weet helemaal niet of Julia het echt zo tegen die meiden zei, dat heb ik niet echt gehoord
Waar heeft ze: ‘ik wil geen kinderen’ gezegd tegen de meiden? Dat hebben wij helemaal niet gezien.
Oriana zei in ‘t interview dat Tony absoluut niet wist dat ze mee ging doen
Je hebt gelijk, het was Maxime die Julia parafraseerde met die woorden, maar Julia zelf hebben we het niet horen zeggen.
Alleen naar de meiden toe: eek, ik wil het er niet over hebben, hoop dat het nu klaar is daarover (in mijn eigen woorden nu even).
Die speeches bij de laatste rozenceromie waren zo raar, leek wel een Merci reclame
Wie is dit?
Wel bijzonder dat Julia nog helemaal niet heeft gereageerd op haar “winnen”.
Julia
Oh ik herkende haar niet!
Tony kijkt heel gelukkig
de caption is ook “the end” wat je op meerdere manieren kunt interpreteren.
Ik vond dit uiteindelijk echt een kut programma eigenlijk. Vrouwonvriendelijk ook
Omg als dat waar is dat ie ‘toch niet toe is aan een relatie’

Heel programma er omheen gebouwd, duizend foto’s gemaakt ter promotie enz. Alles met als doel: een relatie vinden/krijgen. Honderd keer heb je nog kunnen nadenken: wil ik dit? Is dit een goed idee? En dan uiteindelijk niet toe zijn aan een relatie. Lol 🥲
Misschien kan Videoland een programma toevoegen : op zoek naar de bachelor… 5 mannen in de running met professionele begeleiding
- Inclusief analyse waar ze echt op zoek naar zijn,
- hoe stel je vragen,
- hoe hou je een gesprek gaande,
- hoe ga je respectvol om met mensen en hun emoties etc
Maar goed als de geruchten waar zijn en Thomas van Stuktv is de nieuwe bachelor kunnen we dat laatste wel vergeten. Ben hem 2 jaar terug bij uitgaan een aantal keer tegengekomen maar hij vindt het leuk om dingen zoals dikke tieten, grote neus, blondie , dikkerdje etc te roepen naar vrouwen die voorbijlopen…
Neeeeee joh, wat erg 🥲🥲 maar mezelf kennende ga ik toch weer kijken.