Deze mannen klappen helemaal niet als ze voorbij komt
Kapsel lijkt meer op René Le Blanc.
Lijkt mij niet dat hij/zij daar uberhaupt mag/mogen zijn want dat lekt te snel uit en dan is het veel te logisch dat zij heeft gewonnen? Je mag sowieso niet samen gezien worden als zo’n programma nog bezig is toch?
Bij die andere mensen zie je wel kleur (blond of kaal) dus lijkt me niet!
Ik zag deze en in het filmpje zie je dat hij tattoos heeft op beide armen. Kan vergezocht zijn maar ik vond de middelste wel erg veel weg hebben van senior.
Nou sorry maar ik zie het echt niet volgens mij is het zelfs een vrouw
Julia’s antwoord op: ik ben hier niet voor de fame wordt wel steeds ongeloofwaardiger.
Zou dit ook worden uitgezonden? Zou wel maximale uitmelking zijn. De reünie nog eens nabespreken in de spa.
Lol nee ik denk gewoon lekker profiteren van de populariteit van The Bachelor
Haha ik kan het me niet voorstellen. Wat heeft Videoland hieraan? Volgens mij is zij zichzelf nu flink aan 't promoten en interessant aan 't doen met haar nog geen 1500 volgers.
Omg ik ken deze meid als puber was ze al gek op aandacht dus dit klopt wel met het beeld dat ik had
Waarom is dat een spoiler?
Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik weet dat Julia ook acteert, maar ik kan nu ineens onmogelijk géén acteerspel zien al haar emoties. Ik voel gewoon helemaal niets bij haar? Ieder knikje en lachje lijkt zo geënceneerd. Ben echt benieuwd of ze nog bij elkaar zijn en of ze het uberhaupt serieus hebben geprobeerd of dat ze uiteindelijk een gabytje pullen.
Ik vond het echt pijnlijk om te zien voor Oriana, je wist gewoon dat er een ‘maar’ aankwam. Zo sneu. Mja vind Tony ook een vies mannetje hoe hij zo op beide gevoelens heeft ingespeeld.
Vanuit het perspectief van wat wij op tv zagen, vind ik hem veel beter bij Oriana passen. Maar hij is bang dat Oriana niet hard genoeg is ofzo? Maar Julia komt toch ook helemaal niet over alsof ze hard is en haar mannetje kan staan lol.
En Julia is echt lachwekkend. Alles wat ze zegt denk ik Die speech hahaha
Naaaaaaaah jammer hoor
Vond de liefde en de intimiteit er echt meer van af spatten bij Oriana en Tony.
Ik ben gewoon boos
Hij met zijn “ik moet met mijn hoofd denken”. Nou dat heeft hij dus duidelijk niet gedaan .
Zou Carmen nu tomaten naar haar scherm gooien?