Lol Thomas van Stuk, hem zie ik echt niet voor me in de Bachelor / als Bachelor op de een of andere manier 
Hij is ook een acteur.

Ik vind het wel verfrissend (ten opzichte van bijv de Amerikaanse versie) dat de meiden allemaal heel normaal zijn. Make-uploos in beeld, spijkerbroeken, verlepte kapsels.
Die wandeling over dat “rozenpad” was pas raar
zo’n productie kan toch ook bedenken dat dat voor die meiden met hoge hakken niet handig loopt, zag er zó ongemakkelijk uit
Wat een triest ventje joh
En dan zegt hij dat die dames geen media-ervaring hebben. Hij kan zelf ook een training gebruiken.
Wat is het toch een zielig onzeker mannetje
‘Ze hebben geen media ervaring en zullen wel butt hurt zijn’
‘Ik heb ook wel verhalen achter de hand maar ik vertel ze niet want ik ben volwassen’
Nee kil. Jij bent gewoon een heel nare narcist waar je heel ver van weg moet blijven. Enige die butt hurt is is Tony zelf.
Laten we zeggen dat ik echt alleen maar overeenkomsten zie met de narcisten die in mijn leven zijn gepasseerd
Mensen die blijven schreeuwen dat ze zo down to earth zijn, zijn meestal het tegenovergestelde.
Jeetje dit is toch gewoon een bedreiging? Treurig zeg
Ik vraag me ook echt af wat hij van de meiden zou kunnen weten wat wij allemaal heel erg of shocking zouden kunnen vinden ?? Kan zo niks bedenken.
Weet iemand hoe laat het op Videoland komt? Zin om de reünie te zien, haha!
Oh wacht, ik ben een dag te vroeg 
Op de Insta van videoland staat een (tenenkrommende) teaser naar de reünie-afl morgen. Ik ga helemaal gevouwen om Diva aan her einde ‘ik hoop gewoon dat iedereen met een goed gevoel naar huis gaat. En dat Rick met mij naar huis gaat’ 

Preview van de reünie op de insta van videoland… Tony noemt het the roast in de comments 

Is dit The Bachelor USA ofzo?
Nee, ben oud en keek als tiener te vaak naar sbs6 middagprogramma’s. De Jerry Springer show was een praatprogramma waar mensen gewoon bijna altijd op de vuist gingen. Met pracht thema’s: als mijn broer date nu mijn ex-vriend, ik heb seks gehad met de vader en opa van mijn man etc.
Ik zou waarschijnlijk nog gaan kijken ook als ze zoiets weer maken
Ik zag het gifje en wist meteeb: Jerry Springer
Ik ben ook oud maar zou het zo weer kijken als het op tv kwam. Love the drama!
Net of die een grote moordzaak gaat oplossen ofzo 
Maar eerlijk: ik ben wel benieuwd. Waarom zou Tony dit ook zelf aanvragen? Ik hoop echt op goeie
Maar ben bang dat we weer teleurgesteld worden
Nog een preview van morgen. Maxime gaat er vol in zo te horen 
Oh jongens. Konden ze niet gelijk de reünie uitzenden na aflevering 1. Echt waarvoor ik kijk