The Bachelorette / Prince Charming

Ik ben op de helft nu en ik weet dat ze 24 uur in een klein tv moment moeten proppen maar even serieus, hebben deze mensen nog echte gesprekken in plaats van constant benoemen dat het fijn is, of wat ze voor elkaar voelen.

Kan me ook echt niet voorstellen dat die televisie makers denken ‘ja dit willen de kijkers zien, geen leuke grapjes onderling, gesprekken die ergens over gaan, plagerijtjes en onhandige momenten. We gaan alleen maar analyserende gesprekken uitzenden’

Het lijkt wel alsof we mensen zien die heel hard benoemen dat ze verliefd worden in plaats van dat we mensen verliefd zien worden.

16 likes

Zit nu de 24u date met Oriana te kijken en het spat er wel vanaf.

Zou het ook nog meespelen dat Julia als laatste was? Kan mij voorstellen dat als beide dates erg leuk waren, de laatste toch meer door je hoofd blijft spoken, puur omdat dat het meeste vers is.

Ik was 100% #teamoriana maar had dit echt wel zien aankomen. Hij vond Julia al de hele tijd ontzettend leuk en ik vond ook de blikken naar haar veel zeggen. Ik denk dat dit niet heel lang stand gaat houden en dat dit vooral een vlugge liefde is, al denk ik dat Julia niet snel de beslissing zou maken om uit elkaar te gaan omdat ze dan te bang is voor de ‘zie je wel’ reacties van het publiek :woman_shrugging:

2 likes

haha hoe julia op hem af komt rennen voordat ze de helicopter in gaan. keihard gelachen

15 likes

Nahh wat een rot einde dit :sob:
Bij Julia kwam er nog een waslijst aan nadelen, want ze is niet te vertrouwen en dat vond ook die bff, en hun dromen lopen uiteen want Julia wil geen kinderen. Oriana is misschien te lief, maar kom op Tony!! Misschien maar beter dat hij Oriana’s hard verder niet meer kan breken.

4 likes

Er is ook een heel gedoe gaande op insta tussen Yvonne en Tony. Zij steekt niet onder stoelen of banken dat ze hem maar een zwerver vind die niet te vertrouwen is en hij gebruikt haar stem en een emoji die hij verkoopt via een app: Twitch? Maar dat is dus not done en nu is er een poll voor een civiele procedure aan te spannen. :face_with_hand_over_mouth::woman_shrugging:

2 likes

Tony is zo handtastelijk richting Oriana op de date. Echt gemeen achteraf, die signalen
(Lol heb nog niet verder gekeken maar wel alle spoilers hier gelezen, hoor)

15 likes

Wauw, sommige reacties hier… Arme Julia, volgens mij krijgt ze het zwaar te verduren met al die negativiteit. Ik hoop voor beide dat ze met een goed gevoel terugkijken aan hun deelname en keuzes.

1 like

Dat ze het alleen maar voor de fame zou doen, acteert, de boel voor de gek houdt, niet oprecht is… Ik vind dat vrij onaardig. En op social media krijgt ze nog veel meer haat over zich heen, dus ik heb wel met haar te doen.

3 likes

Is toch een mooi compliment dat ze goed kan acteren :cowboy_hat_face:

14 likes

Bij goede actrices zou je juist niet moeten merken dat ze acteren, dus ik zou het geen compliment noemen :neutral_face:

2 likes

Ik denk dat een rol bij gtst wel voor haar is weggelegd.

Nee maar ff serieus, haar liefde naar Tony toe komt toch ook ontzettend onoprecht over? De antwoorden die ze geeft op zijn vragen lijken zo ingestudeerd. Heel anders in vergelijking met Oriana. En in de eerste aflevering zei ze ook dat ze graag bekend wil worden, dan is meedoen aan dit programma een logische keuze, maar dan zet ik wel nog meer vraagtekens bij haar oprechtheid.

Edit: ff opgezocht en in aflevering 2: ‘De 24-jarige Julia droomt ervan om beroemd te worden’ 🥲

1 like

Ik vind het ook heel nep overkomen allemaal maar er zijn maar 2 mensen die weten hoe het echt zit, en ik hoop van harte dat ze gelukkig zijn samen.

al doet het einde vd afl mij wel twijfelen…

Nu een week wachten op de reünie. Zet de popcorn maar klaar!

4 likes

Zijn Tony en Julia nog samen tijdens de reunie?

• Ja
  • Nee, hij is single
  • Nee, hij is met Oriana
  • Nee, hij is met 1 van de andere dames
  • Nee, hij heeft een relatie met iemand anders

0 stemmers

Tijdens de reünie is er dus “juice” tussen Tony/Oriana/Julia. Heeeel benieuwd…

1 like

Ik merk dat ik meer een mening heb over de oprechtheid van Tony dan dat van Julia eigenlijk. Ik vind die aanrakingen best heftig vooral als je bedenkt dat Julia en Oriana daar alleen voor hem zijn, en hij ze allebei eigenlijk een beetje uitprobeert ofzo?? Ook dat pushen op die kinderwens van Julia. Die meid is 24 en ze zegt voor nu nee, hoe duidelijk wil je het hebben.

oh en ik denk dat er volgende week tijdens de reünie uit gaat komen dat ze allebei seks met hem hebben gehad tijdens de 24-uurs date

17 likes

Ik heb juist wel het gevoel dat Tony oprecht gevoelens heeft voor Julia en juist om die reden onzeker kan zijn over zijn gevoelens naar hem toe. Wat betreft kinderwens: ik zou zelf ook geen relatie willen met iemand die absoluut geen kinderwens heeft. Vind dat wel iets heel essentieels, dan heb je dus een totaal ander toekomstbeeld. En zou er zeker niet vanuit gaan dat dan bijdraait. Als jou grootste wens is om vader te worden, dan lijkt het me niet handig om iets te beginnen met iemand die daar zo anders instaat.

4 likes

Nee ik ben het eens over de kinderwens hoor! Maar ze heeft al zo vaak aangegeven dat zij op dit moment geen kinderen wil en het lijkt (kan montage zijn) dat hij daar zo lang op door blijft zagen en pushen elke keer. Jij wil kinderen en vindt dat heel belangrijk, zij zegt dat ze op dit moment geen kinderwens heeft. Dan is het duidelijk toch, klaar. Ik vind het dan niet oprecht om met haar verder te willen terwijl je weet dat de toekomstbeelden zo ver uit elkaar liggen.

1 like

Precies dit dacht ik ook. Vieze smaak van in mijn correctie mond. Prima dat je ze beiden echt even een dag alleen wilt hebben, maar die aanrakingen en liefdevolle uitspraken voor iemand die je niet gaat kiezen bah. Zeker als je weet dat die persoon verliefd op je is.

7 likes