The Bachelorette / Prince Charming

Voor mijn gevoel is Julia wat onbereikbaarder voor Tony en daardoor kiest hij voor haar, zodat hij haar kan veroveren. Maar als het slecht uitpakt dan is het ook niet erg want hij wil het toch gewoon eerst nog leuk hebben samen (dat laatste zegt hij zelf). Oriana wil hem te graag en dat vindt Tony dan minder spannend. Maar ja, uiteindelijk is zij dan wel de persoon die het beste bij hem past.

Héél benieuwd naar volgende week!

11 likes

Misschien luister ik anders, maar ik heb alles behalve een vrijwillige ‘dat kan veranderen’ gehoord. Ik hoorde vooral een vrouw die behoorlijk moeite moest doen om één aan te geven hoe ze er echt over dacht en twee duidelijk te maken dat ze het nu gewoon écht niet voor zich ziet. Tuurlijk kan dat veranderen, maar waarom willen we daar toch altijd vanuit gaan. Dat een vrouw die zeer duidelijk aangeeft zichzelf niet met kinderen te zien en ze niet te willen wel bijdraait als ze straks ouder is. Ik vraag me echt af waarom je aan een relatie begint als je niet van plan bent het te accepteren als nee echt nee blijft en Tony is dat overduidelijk niet van plan.

26 likes

Ik erger me rot aan Tony. Je ziet dat Oriana gewoon oprecht gek op hem is en hij zit maar ‘oh motorrijden kunnen we in Nederland ook doen’ en ‘Ik ben echt gek op haar’ maar ondertussen Miss Nederland kiezen. Klojo.

13 likes

Ik snap oprecht niet waarom je voor iemand kiest die qua kinderwens niet op één lijn ligt.

Kom maar op met die reünie 🥸

12 likes

Ach arme Oriana. Je zag gewoon dat ze hem zó leuk vond, en Tony laat het helemaal klinken alsof het goed zit… en dan word je op het laatste moment toch gedumpt. Ik vind Oriana wel echt een lieve meid, maar de balans tussen haar en Tony voelde ik niet helemaal. Alsof zij hem leuker vond dan andersom.

En Julia was juist het tegenovergestelde, zij vond hem “wel leuk” had ik het idee en dus geen kinderwens…

Met beiden zag ik het eigenlijk niet gebeuren. Maargoed, je ziet natuurlijk ook maar zo’n klein deel wat uitgezonden wordt en je kunt niet in hun hoofden kijken, dus eigenlijk kan ik er ook niks over zeggen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wel benieuwd naar volgende week inderdaad!

2 likes

Ik heb trouwens eerst dit hele topic gelezen en daarna pas de afl gekeken :rofl:
Denk dat ik met Temptation Island hetzelfde ga doen.

3 likes

Eerst dacht ik: arme Oriana. Maar uiteindelijk denk ik: ach Tony is ook niet zo leuk eigenlijk dus ze verdient beter.

Het praatje op het eind voor Julia was ook eigenlijk best kut: er zijn veel twijfels, bij mij en m’n beste vriendin, je hebt geen kinderwens en ik weet niet of ik je kan vertrouwen… en TOCH kies ik voor je :clown_face: lekker dan.

23 likes

Ik heb niet eens zin om dit nog te kijken… heb maar een paar stukjes bekeken en t einde verder boeide t me totaal niet.

4 likes

Klinkt echt als een héél goed begin van een relatie. Lekker stabiel ook. Not 🥲

1 like

Het leek wel een scène uit Costa waarin Georgina met Daan die rots afgaat en ze nog even vraagt “kan ik je vertrouwen?” En wat denkt ie nou? Dat ze zou zeggen “Nee Tony, ik ben hier voor de bekendheid, je hebt een leuke kop maar verwacht verder maar niks van me” Tuurlijk zegt ze ja. Die gast is zo’n knuppel…

15 likes

O wow dit was echt de meest toxic speech ever wtf. Hij zeikt haar idd eerst helemaal af maar wil haar uiteindelijk toch…

6 likes

Wat verwacht ie ook dat ze zegt op die laatste vraag: Kan ik je vertrouwen?
Nee totaal niet, ik ga er vandoor groetjesssss

15 likes

hahaha ik dacht precies hetzelfde, wat een clownerij.

1 like

Waarom heeft ie Julia niet aan een leugendetector gehangen als date. Was vast prachtige tv geweest.

12 likes

Ik vind Oriana hier echt heel leuk overkomen!

Oh en ze heeft geen seks gehad op de 24 uurs-date want Tony wilde een gentleman zijn. Maar ze weet niet of hij wel seks heeft gehad met Julia

En in de video praat ze ook alsof Tony en Julia nog samen zijn

En volgende week de reünie wordt een soort van sensatie, maar waarschijnlijk gaat het tegenvallen voor ons (zegt ze)

Oja en vond 't ook gek dat ze Tony dus helemaal nooit meer heeft gesproken? En ze had echt 5 weken liefdesverdriet echt sneu

9 likes

Wat mij vooral bij is gebleven is is het verschil in woordkeuze van Julia tegen die meiden en tegen Tony.

Tegen meiden: ik wil geen kinderen
Tegen tony: ik wil nu geen kinderen

Klein verschil maar grote impact, zeker als iemand je heel erg leuk vind en diegene (Tony) graag hoort wat ie wil horen.

Edit: ik weet helemaal niet of Julia het echt zo tegen die meiden zei, dat heb ik niet echt gehoord

4 likes

Waar heeft ze: ‘ik wil geen kinderen’ gezegd tegen de meiden? Dat hebben wij helemaal niet gezien.

Yvonne, van LifeofYvonne maakt net insta bekend dat Tony Julia al snel had geappt bij thuiskomst dat hij toch niet toe was aan een relatie.

Oriana schijnt hij zelf hebben uitgenodigd om mee te doen, dus dat hele verbaasde stukje bij aankomst “he, jou ken ik!” was geacteerd.

En hij heeft sex gehad met Maxime na de Bachelor.

Dus laten we het er maar op houden: hij heeft meerdere mensen genaaid, letterlijk en figuurlijk.

15 likes

Oriana zei in ‘t interview dat Tony absoluut niet wist dat ze mee ging doen

1 like

Je hebt gelijk, het was Maxime die Julia parafraseerde met die woorden, maar Julia zelf hebben we het niet horen zeggen.
Alleen naar de meiden toe: eek, ik wil het er niet over hebben, hoop dat het nu klaar is daarover (in mijn eigen woorden nu even).