Jeetje dit is toch gewoon een bedreiging? Treurig zeg
Ik vraag me ook echt af wat hij van de meiden zou kunnen weten wat wij allemaal heel erg of shocking zouden kunnen vinden ?? Kan zo niks bedenken.
Weet iemand hoe laat het op Videoland komt? Zin om de reünie te zien, haha!
Oh wacht, ik ben een dag te vroeg 
Op de Insta van videoland staat een (tenenkrommende) teaser naar de reünie-afl morgen. Ik ga helemaal gevouwen om Diva aan her einde ‘ik hoop gewoon dat iedereen met een goed gevoel naar huis gaat. En dat Rick met mij naar huis gaat’ 

Preview van de reünie op de insta van videoland… Tony noemt het the roast in de comments 

Is dit The Bachelor USA ofzo?
Nee, ben oud en keek als tiener te vaak naar sbs6 middagprogramma’s. De Jerry Springer show was een praatprogramma waar mensen gewoon bijna altijd op de vuist gingen. Met pracht thema’s: als mijn broer date nu mijn ex-vriend, ik heb seks gehad met de vader en opa van mijn man etc.
Ik zou waarschijnlijk nog gaan kijken ook als ze zoiets weer maken
Ik zag het gifje en wist meteeb: Jerry Springer
Ik ben ook oud maar zou het zo weer kijken als het op tv kwam. Love the drama!
Net of die een grote moordzaak gaat oplossen ofzo 
Maar eerlijk: ik ben wel benieuwd. Waarom zou Tony dit ook zelf aanvragen? Ik hoop echt op goeie
Maar ben bang dat we weer teleurgesteld worden
Nog een preview van morgen. Maxime gaat er vol in zo te horen 
Oh jongens. Konden ze niet gelijk de reünie uitzenden na aflevering 1. Echt waarvoor ik kijk 
Vergeet Steve niet!
Ik gok dat die meiden in die reünie dingen hebben gezegd die Tony nirt aan staan en dat ie daarom dit interview met fawry wil doen? In die preview praat ie wel op een geïrriteerd toontje
Volgens mij komt het nooit gelijk na twaalven erop niet zoals temptation in ieder geval
Idem! Ik blijf ook refreshen in m’n nachtdienst 
Hij staat erop!
Verpleegkundige. En jij?
Oké begin is saai maar het einde is vrij spectaculair 
Heftig! En saai in je eentje 
Hier ook psychiatrie maar gelukkig met z’n 2-en.
Nu weer ontopic:
Idd wat een lul!!! Die laatste vraag aan de meiden over Julia 
Wat een meeega ongemakkelijk einde.
Wat een poppenkast zeg
Meteen gekeken nadat m’n wekker ging
Wat een ongemakkelijke bedoeling op het laatst. Denk dat Oriana nog steeds het meest gebroken is, ze heeft bijna niks gezegd (logisch als je zo emotioneel bent)