Dat beweer ik niet. Maar zie het voorbij komen en dacht: even delen!
Die speeches bij de laatste rozenceromie waren zo raar, leek wel een Merci reclame
Wie is dit?
Wel bijzonder dat Julia nog helemaal niet heeft gereageerd op haar “winnen”.
Julia
Oh ik herkende haar niet!
Tony kijkt heel gelukkig de caption is ook “the end” wat je op meerdere manieren kunt interpreteren.
Ik vond dit uiteindelijk echt een kut programma eigenlijk. Vrouwonvriendelijk ook
Omg als dat waar is dat ie ‘toch niet toe is aan een relatie’
Heel programma er omheen gebouwd, duizend foto’s gemaakt ter promotie enz. Alles met als doel: een relatie vinden/krijgen. Honderd keer heb je nog kunnen nadenken: wil ik dit? Is dit een goed idee? En dan uiteindelijk niet toe zijn aan een relatie. Lol 🥲
Ik dacht eerst nog: Tony doet een Gordon en kiest geen van beiden.
Misschien kan Videoland een programma toevoegen : op zoek naar de bachelor… 5 mannen in de running met professionele begeleiding
- Inclusief analyse waar ze echt op zoek naar zijn,
- hoe stel je vragen,
- hoe hou je een gesprek gaande,
- hoe ga je respectvol om met mensen en hun emoties etc
Maar goed als de geruchten waar zijn en Thomas van Stuktv is de nieuwe bachelor kunnen we dat laatste wel vergeten. Ben hem 2 jaar terug bij uitgaan een aantal keer tegengekomen maar hij vindt het leuk om dingen zoals dikke tieten, grote neus, blondie , dikkerdje etc te roepen naar vrouwen die voorbijlopen…
Neeeeee joh, wat erg 🥲🥲 maar mezelf kennende ga ik toch weer kijken.
Lol Thomas van Stuk, hem zie ik echt niet voor me in de Bachelor / als Bachelor op de een of andere manier
Hij is ook een acteur.
Ik vind het wel verfrissend (ten opzichte van bijv de Amerikaanse versie) dat de meiden allemaal heel normaal zijn. Make-uploos in beeld, spijkerbroeken, verlepte kapsels.
Die wandeling over dat “rozenpad” was pas raar zo’n productie kan toch ook bedenken dat dat voor die meiden met hoge hakken niet handig loopt, zag er zó ongemakkelijk uit
Wat een triest ventje joh
En dan zegt hij dat die dames geen media-ervaring hebben. Hij kan zelf ook een training gebruiken.
Wat is het toch een zielig onzeker mannetje
‘Ze hebben geen media ervaring en zullen wel butt hurt zijn’
‘Ik heb ook wel verhalen achter de hand maar ik vertel ze niet want ik ben volwassen’
Nee kil. Jij bent gewoon een heel nare narcist waar je heel ver van weg moet blijven. Enige die butt hurt is is Tony zelf.