Pisventje. En dan ook nog zeggen ‘ik weet zoveel over hun…’
Hij vindt zichzelf de meest down to earth persoon uit Utrecht.
Pisventje. En dan ook nog zeggen ‘ik weet zoveel over hun…’
Hij vindt zichzelf de meest down to earth persoon uit Utrecht.
Laten we zeggen dat ik echt alleen maar overeenkomsten zie met de narcisten die in mijn leven zijn gepasseerd
Mensen die blijven schreeuwen dat ze zo down to earth zijn, zijn meestal het tegenovergestelde.
Jeetje dit is toch gewoon een bedreiging? Treurig zeg
Ik vraag me ook echt af wat hij van de meiden zou kunnen weten wat wij allemaal heel erg of shocking zouden kunnen vinden ?? Kan zo niks bedenken.
Wat een uilskuiken is die gozer toch. Hij dacht natuurlijk helemaal het mannetje te zijn/worden na The Bachelor, maar pakt dat even anders uit…
En dan ‘ik had Diva wel langer willen houden’ ja, waarschijnlijk om kleine Tony er een keer in te steken en dan net zo te dumpen als de rest. Bah. Wat een figuur.
Weet iemand hoe laat het op Videoland komt? Zin om de reünie te zien, haha!
Oh wacht, ik ben een dag te vroeg
Of hij denkt via Fawry nog een beetje belangrijk over te kunnen komen.
Op de Insta van videoland staat een (tenenkrommende) teaser naar de reünie-afl morgen. Ik ga helemaal gevouwen om Diva aan her einde ‘ik hoop gewoon dat iedereen met een goed gevoel naar huis gaat. En dat Rick met mij naar huis gaat’
Preview van de reünie op de insta van videoland… Tony noemt het the roast in de comments
Is dit The Bachelor USA ofzo?
Nee, ben oud en keek als tiener te vaak naar sbs6 middagprogramma’s. De Jerry Springer show was een praatprogramma waar mensen gewoon bijna altijd op de vuist gingen. Met pracht thema’s: als mijn broer date nu mijn ex-vriend, ik heb seks gehad met de vader en opa van mijn man etc.
Ik zou waarschijnlijk nog gaan kijken ook als ze zoiets weer maken
Ik zag het gifje en wist meteeb: Jerry Springer Ik ben ook oud maar zou het zo weer kijken als het op tv kwam. Love the drama!
Net of die een grote moordzaak gaat oplossen ofzo
Maar eerlijk: ik ben wel benieuwd. Waarom zou Tony dit ook zelf aanvragen? Ik hoop echt op goeie Maar ben bang dat we weer teleurgesteld worden
Nog een preview van morgen. Maxime gaat er vol in zo te horen
Oh jongens. Konden ze niet gelijk de reünie uitzenden na aflevering 1. Echt waarvoor ik kijk
Vergeet Steve niet!
Ik gok dat die meiden in die reünie dingen hebben gezegd die Tony nirt aan staan en dat ie daarom dit interview met fawry wil doen? In die preview praat ie wel op een geïrriteerd toontje
Volgens mij komt het nooit gelijk na twaalven erop niet zoals temptation in ieder geval
Idem! Ik blijf ook refreshen in m’n nachtdienst