The Bachelorette / Prince Charming

Wat een ongemakkelijk interview, Julia met Kiki Duren. Zou wel eens willen horen wat Julia zegt tegen haar vriendinnen hierover. Nu zit echt de handrem erop.

https://youtu.be/-UbYaGYGs5o

1 like

Vind het wel geinig om te zien hoe Fawry dat hele Rumag uit ‘t dal trekt. Alleen met die domme teksten.met.puntjes.ertussen die ook nog 1 op 1 gekopieerd bleken waren ze er niet meer gekomen denk ik

7 likes

Woow Fawry heeft weer een preview van dat interview online gezet, volgens mij gaat Tony echt al die meiden de grond in boren :frowning_face_with_open_mouth:

Echt heerlijk om te zien hoe hij zijn eigen graf aan het graven is

6 likes

Nou inderdaad zeg.

Volgens mij heeft hij wel eens gezegd dat Maan de liefde van zijn leven is nog steeds, ondanks dat ze uit elkaar zijn

Wow waarom valt hij Roos aan, wat heeft zij nou weer verkeerd gedaan of gezegd?

1 like

Ja geen idee? Zij vroeg zich af of hij wel oprecht was omdat hij tijdens de bachelor nog steeds allemaal random meiden, waaronder toevallig een vriendin van haar, ging volgen. Dat heeft ze gezegd en that’s it zover ik weet

2 likes

Hahaha hij is inderdaad ineens gestopt met dat zeurderige “oh dat vind ik zo ontzettend lief!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Maxime beantwoordt in haar stories ingezonden vragen over de liefdesdriehoek.

Nog Juice?
Ik kijk nu de reünie

Tony zou Maxime hebben gezegd dat hij niemand aan het daten was toen ze afspraken. Zij en Julia hebben samen de puzzelstukjes samengelegd. Dit was kut. Julia en Maxime zijn ok met elkaar. Maxime krijgt veel nare reacties binnen, wil graag verder met haar leven. Ze zegt ook iets over een item bij Boulevard maar ik heb dat niet gezien dus weet niet goed waar ze precies naar refereert.

2 likes

Yes hij is er! Ik zit er klaar voor hoor!!

2 likes

Ik ben 5 min aan het kijken hoor, maar ik irriteer me nu al :joy:

2 likes

Same here. Zn hele houding is zo “agressief” en zo van kijk mij hier nu eens zitten, ik zal het nu wel ff allemaal vertellen…

5 likes

Ja precies dat. Arrogant.

Ja wat een sukkel man :face_vomiting:

1 like

Agressief inderdaad. Klaar om aan te vallen.

Oké, hij heeft India niet meegenomen naar de 24uurs,omdat hij stiekem een negatief briefje van India’s vriendin over Julia had gekregen… Ik vermoed dat hij Oriana dan niet zou hebben gekozen maar ik begrijp echt zijn lieve een mooie woorden op de 24uurs naar Oriana toe niet.

Edit: ‘voor de 24uurs ging zijn hart naar Julia maar zijn hoofd kon nog alle kanten op’. :roll_eyes:

Haha ja jeetje idd juice. Had niet verwacht dat het zo’n gebitch zou worden achteraf tussen de vrouwen en Tony.

Het is wel lastig inschatten wie er precies de waarheid spreekt. Sommige dingen die Tony zegt zullen misschien wel waar zijn, maar door zijn hele houding kan ik hem niet echt serieus nemen.

En… India heeft ie ook nog weer mee gezoend dus pfff

Viel me trouwens op dat Joy niets zei tijdens de reünie

1 like

Hij verdraait alles naar: ik ben hier de goeierik met de beste bedoelingen, al die anderen zijn de zielige sukkels die het niet begrijpen

5 likes