Ik snap Tony’s gebitch op Julia ook echt niet. Hij is degene die is gestopt met daten met iemand voor de bachelor toch??
Wow dat stukje met dat briefje vind ik wel échte juice hoor?! Als India van niks wist, zou dat wel heel lullig zijn van haar BFF.
Hij vindt zichzelf echt heel wat hè, ‘al die vrouwen zitten nog in m’n DM, vind ik zo mooi’
Galbak 
Ik snap wel waarom Maxime en India (uit gaande van datgene wat hij op dat moment wel/niet wist) er uit moesten en vind dat ook wel terecht als je zó lullig doet over anderen.
Ik vind hem zo vaag blijven over wat hij naar Julia heeft gestuurd. Wat ik er uit haal was dat ‘hij ruimte wilde’ en daar had zij dan uit moeten opmaken dat hij wel helemaal klaar was met haar en anderen ging daten?
Hij viel bij Rumag ook zoo door de mand toen hij zei dat hij Maxime zelf gecontact had en daarna het probeerde te verdraaien naar dat zij hem een berichtje had gestuurd en toen bedacht hij waarschijnlijk dat dat makkelijk te controleren is en was het zo ‘ja of het kan zijn dat ik iets had gestuurd omdat ik het haar graag wilde uitleggen’.
Klinkt voor mij alsof hij Julia aan het lijntje wilde houden en ondertussen even kijken of hij Maxime kon scoren. En Julia mocht er niks van vinden ‘want hij had duidelijk gemaakt dat ze niet samen waren’. En als Maxime niet had gehapt had hij terug naar Julia kunnen gaan en kunnen zeggen ‘ja we waren natuurlijk nog wel samen, fijn dat ik even wat ruimte van je kreeg.’
Echt vieze spelletjes.
Ook hoe hij zich in het nauw gedreven voelde en toen terwijl Julia half huilend naast hem zat tijdens de reünie het nodig vond om er nog even bij te halen dat niemand haar eigenlijk mocht. Niet echt een actie die je doet als je het zo erg vindt dat iemand verdrietig is.
Tony is nu live die video van Rumag aan het kijken en nog wat meer commentaar aan het geven;
hij zegt nu dat hij India nog heeft gesproken over dat briefje en dat het echt van die vriendin komt en niet van India.
Haha voor iemand die zegt niet van aandacht te houden, melkt hij dit wel flink uit
Dus na de date met Maxime vraagt hij aan Maxime: moeten we dit Julia niet vertellen?
Uuhh ja joh, het is jouw half aan een draadje hangende relatie, maak die afweging lekker zelf? Dat je je dat afvraagt zou ook al genoeg moeten zeggen, pfff
Zegt ie alleen maar omdat hij nu toch nog seks wil met haar 🤷
Oke wat ik niet snap hé. Hij heeft seks gehad met Maxime en dat is dus verder niets geworden omdat hij Maxime ineens achterbaks vond omdat zij close werd met Julia.
Maar
Na de reünie heeft 'ie dus nog met India gezoend. Vervolgens zegt 'ie dat ze NOG geen seks hebben gehad maar dat dat binnenkort wel gaat gebeuren want hij vindt haar heel leuk. En zij hem ook.
Op het einde van de video zegt 'ie dat die gouden roos sowieso naar Oriana gaat want zij is een prachtvrouw en blabla??? Waarom gaat 'ie dan niet met haar daten nu dan of weet ik veel. Ik snap dat Oriana hem niet meer moet hoor, maar hoe hij over haar praat denk ik huh, hoezo ga je nu dan voor India.
Uiteindelijk eindigt de video met dat 'ie even helemaal klaar is met daten en nu gewoon ff niks gaat doen. Oke en India dan?

Volgens mij wil die gewoon alleen maar seks met India…
Ik denk dat hij nu alleen seks wil met India. Misschien als hij klaar is met alle vrouwen in de DM dat hij nog weleens Oriana gaat contacten. Hoewel ik voor haar hoop dat ze wat beters gaat vinden.
Haha ja maar echt, dan denk ik dat het niet alleen bij India blijft. Dan sowieso nog Jolijn, worden het allemaal zaadzusjes 
En ik hoop dat 'ie Oriana niet meer kan krijgen.
Ik geloof eigenlijk niet dat 80% in zijn dm zit maar goed. Misschien reageren ze gewoon af en toe op een storie ofzo.
Ik heb wel echt buiten proportioneel genoten hoor van de juice dit seizoen. Heerlijk al die drama ter compensatie van m’n eigen ‘saaie’ burgerlijke getrouwde leven 
Omg wel echt veel juice! En dat al die meiden nu bij India op dr party zijn is ook wel awkward zeg.
Ik zat even een insta rondje te doen, Oriana heeft de meeste volgers gekregen (110k). Best opvallen dat Julia, winnares én Miss NL, op de helft daarvan zit 🥸
Tot zover mijn spannende vrijdagavond. Joe!
Het is vrijdag 
Ja zo goed gaat het hier dus 
Ik probeerde dat rumag filmpje te kijken maar ik kan het niet aan, wat een nare onsympathieke vibe heeft Tony. Bizar hoe je beeld van iemand binnen een paar afleveringen zo kan veranderen!
Ik denk dat dat deels komt omdat Oriana haar account op privé heeft staan en Julia op openbaar. Lekker gluren achter de schermen 🥸