Hij staat erop!
Verpleegkundige. En jij?
Oké begin is saai maar het einde is vrij spectaculair
Heftig! En saai in je eentje
Hier ook psychiatrie maar gelukkig met z’n 2-en.
Nu weer ontopic:
Idd wat een lul!!! Die laatste vraag aan de meiden over Julia
Wat een meeega ongemakkelijk einde.
Wat een poppenkast zeg
Meteen gekeken nadat m’n wekker ging Wat een ongemakkelijke bedoeling op het laatst. Denk dat Oriana nog steeds het meest gebroken is, ze heeft bijna niks gezegd (logisch als je zo emotioneel bent)
Omg kan niet wachten, dit wordt smullen. Popcorn in de ochtend
Oh wat een eikel. Met zo vent word je nooit gelukkig
Je kan de reünie wel echt naar 2/3de spoelen
Heb me er echt doorheen moeten worstelen
Tering wat saai haha. Tony is een kneus maar dat vond ik toch al. Hij zat echt de hele tijd onrustig met z’n benen te bewegen
En Oriana zit daar nog steeds met een gebroken hart en volgens mij interesseert het 'm niets. Hij benoemd haar nergens en ze hebben ook nooit meer contact gehad, terwijl hij wel Maxime en India heeft benaderd.
Uiteindelijk heeft 'ie de harten gebroken van Julia, Oriana, India en Maxime en issie nog steeds single lol
Omg wat een walgelijk ventje. Als het hem te heet onder de voeten wordt gaat hij maar lelijk doen naar de anderen en doen alsof hij zielig is. Ik hoop zo dat alle meiden nu zien hoe sneu hij is en dat ze te goed voor hem zijn. Straks bij fawry zal ie ook alleen maar met modder gooien zodat hij er ‘beter’ uit komt.
Tony is echt nog een pluisje dat nog een watje moet worden. Als je toch ziet hoeveel verdriet Oriana heeft als ze die beelden weer terug ziet, zij was/is oprecht gek op die kwal. En ergens weet je, je doet aan een progamma mee. Maar hij heeft haar echt op het verkeerde been gezet. Die gast zou je toch gewoon een stomp op zn neus willen geven. Gatverdamme.
Heb tijdens het kijken wel steeds van Oja! Zij zat er ook nog in!
Jezus net nu ik dacht dat ik Tony niet nog onaantrekkelijker kon vinden zie ik dit… wat een loser
En zagen jullie allemaal hoe niet-ongemakkelijk Jolijn was bij de reünie???
Lol nee
Ach die arme lieve schat oriana. Die was echt helemaal gek van m. Moet pijnlijk voor haar zijn om te beseffen dat hij Jan en alleman contact heeft gezocht en met haar niks. wat een klootzak ben je dan zeg…
En hij is volgens mij zo verknipt dat hij zodra er iets van stabiliteit ontstaat hij gewoon wegrent uit angst.
Vond het eigenlijk ook heel sneu dat er toen Tony er bij was 0,0 aandacht werd besteed aan oriana. Lekker de fitty met Maxime uitlichten maar hem niet op dat gedrag aanspreken en opkomen voor oriana
Nou ja zeg!! Op het einde, als Julia huilt, doet Tony net alsof dat de schuld is van de andere dames.
Nee knul, jij hebt niet duidelijk uitgesproken tegen Julia dat je het uitmaakte, volgens mij dacht zij dat je heel even wat meer afstand wilde, maar er wel samen uit zou proberen te komen. En vervolgens ga je afspreken met Maxime en daar oneerlijk over zijn. En dan nu doen alsof als dat verdriet niet jouw schuld is?! Mafketel.
Ik vond het nog wel bijzonder dat Tony aan het einde die vraag stelde over waarom de meiden een hekel hadden aan Julia, en dat nu ineens niet meer zo (leek te zijn) was. Alsof Julia de bad guy was, terwijl zij nu ook een gebroken hart heeft door de twijfels van Tony?
En dan die Maxime die een beetje smug leek over dat afspreken, terwijl ik het ook niet helemaal chic vind om daar dan op in te gaan nadat iemand je zo raar behandeld op tv. Had hem lekker in de stront laten zakken?
Hij heeft er echt een mega zootje van gemaakt en meerdere dames zijn er helemaal kapot van?
Tony lijkt gewoon echt niet de verantwoordelijkheid te willen nemen voor het feit dat hij meerdere harten heeft gebroken. Hij had dit toch natuurlijk ook écht niet verwacht of gewild of kunnen voorzien, en dan ook nog zo’n jankstem opzetten
Hij zat ook zo te wiebelen met die benen van hem dat ik even dacht dat ie zichzelf van de bank zou trillen. Had ergens nog wel verwacht dat ie boos weg zou stieren toen al die meiden tegen hem in gingen.
Ja Tony, je had vast verwacht Nederlands meest begeerde man te worden, maar nu heb je het zelf voor elkaar gekregen dat iedereen je met de rug aankijkt.
Ik vind dat ook stom. Maxime had toch van tevoren bij Julia kunnen checken wat de situatie met Tony op dat moment was. Maar nee ze gaat eerst met 'm afspreken, dan zoenen (en wss meer), en daarna tegen Julia zeggen we hebben gezoend. En het was langer dan een uur. Ok.
Maar vind haar sowieso nog steeds een meangirl en onoprecht overkomen
Tony heeft er wel een bende van gemaakt zeg… ik heb het echt te doen met Julia en Oriana. Ben benieuwd naar dat interview met Fawry, of hij toch verantwoordelijkheid kan nemen voor z’n keuzes.