Ik vind het echt grappig om te zien hoe ze eerst ruzie maakte over wie wie leuk vond en dat het nu gaat over het wel of niet gaan naar de verjaardag van een kind haha.
Nehhhh geloof ook niets van een mogelijke nosejob bij JB. Is hij veels te stoer voor, ventje zit in een soort rockband.
Heerlijk hersenloos kijken dit vroeger had ik medelijden met stephanie, nu zie ik ineens wel spencers punt. Ook al is hij ook een lul. Vind haar irritanter
Bluhhh Spencer is echt altijd op ruzie uit
Ja, maar ook altijd met iedereen? Zo denigrerend, ook naar Heidi.
En ik vind de relatie van Brody en Kaitlynn ook vreemd
Ik vind bijna al die relaties vreemd. Maar ik hoop wel dat Justin en Audrina ooit lang en gelukkig leven.
Ik zag net afl 2 op tv, en YES I AM SO EXCITED HAHA.
Hou hier echt van. Snap alleen Mischa Barton niet? Zit nu in mn preggo verlof dus kan heerlijk alles bingen!
En JB is idd exact hetzelfde gebleven met zn gedrag tov Audrina, dat ze er nog steeds voor valt jeetje.
Vind het wel heel leuj dat Whitney erin zit, vind haar heel leuk, ook toen ze haar eigen serie had met The City
Komt er elke zondag een nieuwe aflevering?
Ja! Maar volgens mij lopen āweā wel een aflevering achter op Amerika. Volgens mij hadden ze daar de eerste twee afleveringen achter elkaar.
In Amerika komt de aflevering op maandagavond, daar komt morgen aflevering 4.
Met 1 aflevering per week valt er weinig te bingenš
Mischa is met āhenā opgegroeid ( samen op school/ college gezeten, woonde net als de rest in orange county)
Vind haar niet echt van toegevoegde waarde verder, maar het is wel te verklaren.
Ik vond het wel geinig dat JB zei dat ie Stephanie leuk vindt want hij houdt van een echte vrouw. Benieuwd naar zijn definitie van āechtā
Oh meh.
Ik dacht even dat het hele seizoen er al was en dat wij nu pas alles te zien krijgen ofzo
Ik vind brody ook wel echt een zeikerd hoor. Rondom hem is er ook altijd wel iets aan drama
Moest ook lachen om zijn I donāt know what she put in her face but itās working for her hahaha
Nou vond ik dus totaal niet. Ik herkende haar bijna niet haha, jeetje wat een plastic meiden zijn t geworden!!
Haha dat bedoelde ik ook; hoe is een plastic masker working for her??? Ze lijkt de plaaggeest van Bassie en Adriaan wel
Ik vind Heidi er wel weer stukken beter uitzien dan toen ze al die ingrepen had laten doen. Vond het ook wel sneu voor dr toen ze zei dat ze foute beslissingen had gemaakt en ze er te jong voor was.
Wie nog meer dan, behalve Stephanie? Ik vind Audrinaās lipfillers er echt niet heel onnatuurlijk uit zien eigenlijk, en Heidi ziet er zoals hier boven gezegd alleen maar beter uit nu dan toen ze net onder het mes geweest was. De rest heeft niets laten doen volgens mij? (Mischa en Whitney)