The Hills: New Beginnings

Ja totdat ie met Stephanie gaat en dan wordt het draaaamaaa

1 like

Ik wilde net zeggen dat ik niet snap dat Audrina er weer in trapt.

Oh ik snap het wel hoor
 die blik. Brb ff dweilen.

3 likes

Haha ik snap jou wel! Maar Audrina heeft haar hart al een miljoen x laten breken door hem.

Lol subtiele L’OrĂ©al reclame met Audrina.

1 like

Omg yes the hills was vroeger echt mn leven. Lauren was echt mn idool , ik ga nu kijken.

Ik las ook ergens dat mensen die bij Spedi in huis komen of hun schoenen uit moeten doen en als ze dat niet willen dan van die plastic hoesjes er om moeten doen net als in een zwembad. Not sure if ik dat geniaal vind of debiel. Het is nou niet alsof Heidi zelf stofzuigt en dweilt ofzo.

1 like

Hmm ja gek, maar dat gebeurt hier ook wel. Toen ik laatst bij een collega op kraambezoek kwam werd er ook gevraagd of ik Mn schoenen uit wou doen ivm haar andere zoon die binnen speelt en nogal graag iets in zn mond stopt.

Vonden jullie het ook zo gek dat het feestje van Stephanie in die club gewoon onder TL-licht plaats leek te vinden? zag er in ieder geval erg ongezellig uit

1 like

Echt? Ik zie het oprecht niet.
Die neuzen kan je toch niet vergelijken met twee verschillende gelaatsuitdrukkingen? Mijn neus ziet er ook anders uit als ik glimlach đŸ€·

Kan me in ieder geval niet voorstellen dat iemand die drie jaar in een boomhut in Nicaragua heeft gezeten, een nosejob laat doen, haha.

1 like

Ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen :confused: zo overduidelijk nep allemaal en ik vind iedereen echt superirritant. Het was natuurlijk vroeger ook nep, maar toen had ik het minder door en eigenlijk was iedereen toen ook al obnoxious, maar nu zijn ze 10 jaar ouder en vind ik het een beetje treurig dat ze zich er weer voor lenen om voor geld zichzelf zo op de kaart te zetten


5 likes

Ik snap wel wat je bedoelt ja. Ik denk ook dat het heel erg meespeelt dat er nu zó veel influencers zijn en het ook bekend is op wat voor manier zij hun geld verdienen. Als Audrina 10 jaar geleden die mascara zo had geshowd als nu had ik gedacht “omg moet ik hebben!!!” en nu denk ik “doeiiiiii, spon!” Alles wat LC had wilde ik ook hebben, al weet ik nu dat ze waarschijnlijk 90% gesponsorde kleding droeg.

Mis LC wel, maar snap heel goed dat ze hier niet meer aan mee wil doen.

3 likes

Ik vind het er echt duidelijk uitzien? En hoezo zou je iemand uit the Hills geloven dat iemand strikt 3 jaar op een plek is gebleven? Voor hetzelfde geldt is hij 3 maanden eerder naar l.a. gegaan of waar dan ook.

Hij heeft in elk geval een ooglidcorrectie laten doen dus waarom ook niet je neus erbij.

Ik zie het ook niet hoor haha, die ooglidcorrectie zie ik ook niet ook niet als ik naar andere foto’s kijk.

1 like

Ik kan dit ook met mijn neus.

Ik vind het echt grappig om te zien hoe ze eerst ruzie maakte over wie wie leuk vond en dat het nu gaat over het wel of niet gaan naar de verjaardag van een kind haha.

1 like

Nehhhh geloof ook niets van een mogelijke nosejob bij JB. Is hij veels te stoer voor, ventje zit in een soort rockband.

Heerlijk hersenloos kijken dit :heart_eyes: vroeger had ik medelijden met stephanie, nu zie ik ineens wel spencers punt. Ook al is hij ook een lul. Vind haar irritanter

3 likes

Bluhhh Spencer is echt altijd op ruzie uit

1 like

Ja, maar ook altijd met iedereen? Zo denigrerend, ook naar Heidi.

1 like