In Amerika komt de aflevering op maandagavond, daar komt morgen aflevering 4.
Met 1 aflevering per week valt er weinig te bingenš
Mischa is met āhenā opgegroeid ( samen op school/ college gezeten, woonde net als de rest in orange county)
Vind haar niet echt van toegevoegde waarde verder, maar het is wel te verklaren.
Ik vond het wel geinig dat JB zei dat ie Stephanie leuk vindt want hij houdt van een echte vrouw. Benieuwd naar zijn definitie van āechtā
Oh meh.
Ik dacht even dat het hele seizoen er al was en dat wij nu pas alles te zien krijgen ofzo
Ik vind brody ook wel echt een zeikerd hoor. Rondom hem is er ook altijd wel iets aan drama
Moest ook lachen om zijn I donāt know what she put in her face but itās working for her hahaha
Nou vond ik dus totaal niet. Ik herkende haar bijna niet haha, jeetje wat een plastic meiden zijn t geworden!!
Haha dat bedoelde ik ook; hoe is een plastic masker working for her??? Ze lijkt de plaaggeest van Bassie en Adriaan wel
Ik vind Heidi er wel weer stukken beter uitzien dan toen ze al die ingrepen had laten doen. Vond het ook wel sneu voor dr toen ze zei dat ze foute beslissingen had gemaakt en ze er te jong voor was.
Ik dacht dat JB zei: what she put ON her face. Als in makeup.
Ja, Heidi ziet er wel beter uit. Van de zijkant zag ik haar āoudeā gezicht er wel in terug. Had ze fillers? Dan is ze daar vast mee gestopt.
Wie nog meer dan, behalve Stephanie? Ik vind Audrinaās lipfillers er echt niet heel onnatuurlijk uit zien eigenlijk, en Heidi ziet er zoals hier boven gezegd alleen maar beter uit nu dan toen ze net onder het mes geweest was. De rest heeft niets laten doen volgens mij? (Mischa en Whitney)
Volgens de superbetrouwbarebron InStyle-magazine:
Admittedly, Justin thinks Stephanie looks āgorgeousā and āwhatever she put in her face is working for her.ā
Inclusief de gouden quote:
āIām a manās man. I like to see a womanās woman. Thereās boyās boys, thereās girlās girls, thereās young adults, then thereās adolescents, and then thereās guys and girls, and then thereās men and women.ā
Die quote is nu al legendarisch.
De meesten zien er nog hetzelfde uit. Jason is wel echt oud geworden. Het zal vast wel door alle drank & drugs komen. Audrina is echt zo naief dat ze weer voor Justin valt. Na 10 jaar en een kind zou je inmiddels wel beter moeten weten toch? Sommige mannen/mensen veranderen nooit. Alhoewel, JB is wel hot haha.
Ik denk ergens dat het gewoon onderdeel van het script is, zó dom kan een mens toch serieus niet zijn.
Spoiler aflevering 4
In aflevering 4 laat Audrina zich ook echt kennen vind ik. Dat ze hem toch weer gaat opzoeken en verhaal gaat halen waarom hij tegen Stephanie heeft gezegd dat er geen kus was. Ik zat echt mān tenen bij elkaar te knijpen, ze moet die man gewoon in zān sop gaat laten koken. Maar ja dit zal zeker wel zo gescript zijn, net als die vriendin van Audrina (Joey ofzo?) die nog ff flink olie op het vuur gaat gooien
Ik vind die Spencer zoān naar mannetje en Brody zo knap in die interviewstukjes met die longsleeve haha
Ik vind Brody inmiddels net zoān ontzettende eikel als Spencer, misschien wel erger.
Dat jong kan in zijn eigen ogen echt werkelijk niets fout doen. Die kan een banaan nog recht lullen.
āDaddy Prattā
Spencer Pratt