The Hills: New Beginnings

Volgens de superbetrouwbarebron InStyle-magazine:
Admittedly, Justin thinks Stephanie looks “gorgeous” and “whatever she put in her face is working for her.”

Inclusief de gouden quote:
“I’m a man’s man. I like to see a woman’s woman. There’s boy’s boys, there’s girl’s girls, there’s young adults, then there’s adolescents, and then there’s guys and girls, and then there’s men and women.”

7 likes

De meesten zien er nog hetzelfde uit. Jason is wel echt oud geworden. Het zal vast wel door alle drank & drugs komen. Audrina is echt zo naief dat ze weer voor Justin valt. Na 10 jaar en een kind zou je inmiddels wel beter moeten weten toch? Sommige mannen/mensen veranderen nooit. Alhoewel, JB is wel hot haha.

Ik denk ergens dat het gewoon onderdeel van het script is, zó dom kan een mens toch serieus niet zijn.

6 likes

Spoiler aflevering 4

In aflevering 4 laat Audrina zich ook echt kennen vind ik. Dat ze hem toch weer gaat opzoeken en verhaal gaat halen waarom hij tegen Stephanie heeft gezegd dat er geen kus was. Ik zat echt m’n tenen bij elkaar te knijpen, ze moet die man gewoon in z’n sop gaat laten koken. Maar ja dit zal zeker wel zo gescript zijn, net als die vriendin van Audrina (Joey ofzo?) die nog ff flink olie op het vuur gaat gooien :roll_eyes:

2 likes

Ik vind die Spencer zo’n naar mannetje en Brody zo knap in die interviewstukjes met die longsleeve haha

Ik vind Brody inmiddels net zo’n ontzettende eikel als Spencer, misschien wel erger.
Dat jong kan in zijn eigen ogen echt werkelijk niets fout doen. Die kan een banaan nog recht lullen.

8 likes

“Daddy Pratt” :face_vomiting:

2 likes

Spencer Pratt :face_vomiting:

1 like
aflevering 5

Audrina is zo irritant omg en die Mischa ook.

Ik vind de kristallen van de Prattster wel echt mooi zeg! Heb op de website gekeken en zitten zoooo mooie dingen bij maar wat een prijzen!!!

Heidi benadrukt ook net iets te vaak hoe goed haar huwelijk met Spencer is. Kan nooit lang goed gaan.

Dat dacht iedereen 10 jaar geleden ook

6 likes

Ineens zijn Heidi en Spencer ook beste vrienden met Jason? Heeeeel geloofwaardig ja…

Ik wil echt stoppen met kijken. Dit gaat toch echt helemaal nergens over. Er gebeurt echt niks in een aflevering. Al vond ik die branden wel echt heftig maar MTV geeft voorkeur aan het mini-drama geloof ik.

Ik leef voor de Justin-Audrina drama.

1 like

Het is wel inderdaad heel saai zo, en het voelt ook heel nep vind ik, nepper als de eerste show.

1 like

Fuck Steph. Ze zit fout met Justin. Point blank period.

Volgens mij ben ik een van de weinige die Stephanie leuker vind dan Audrina.

3 likes

Denk t ook :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind Stephanie ook leuker nu, Audrina zit ook altijd zo te zeuren over Justin, echt gedraag je niet alsof je 16 bent.

2 likes