The Hills: New Beginnings

Ah vanaf 19 juli staat seizoen 2 op Videoland.

1 like

Is Whitney ook weer gestopt met dit nieuwe seizoen?
Heb nog steeds een hekel aan Jason en Ashley en hun sob story :roll_eyes:

2 likes

Omg Brody en Wouter (van tiger Elise) lijken zo erg op elkaar

@de_kluizenaar nee ze zit er heel heel heel soms in en dan is het heel nietszeggend

3 likes

Justin Bobby word ook ineens serieus

2 likes

En boeit het echt iemand? Ik denk vooral altijd gast hou eens op met zo bijzonder mysterieus te doen het interesseert me niet

Maar blijkbaar ook weer wel want ik kijk natuurlijk wel

3 likes

Oh die scene van Ashley op de begraafplaats :woozy_face: Zelfs al is het scripted reality vind ik filmen op een begraafplaats nogal raar, zo’n persoonlijk gesprek en verdriet.

Over Kaitlynn, iets viel me op in de quotestukjes en toen ging ik googlen. Was al op nieuwssites te lezen: Ze is zwanger https://www.instagram.com/p/CTIlis-BlL_/

1 like

Ik vond dat ook nogal bijzonder… kwam op mij echt zo wanhopig voor aandacht over

Ohhhh wauw! Ze is ook echt heel ver ook al! Ben benieuwd naar de nieuwe partner dan!

1 like

Huh daar gaan de laatste nieuwe afleveringen toch ook over? Is niet echt geheim ofzo :joy:

Op Videoland komt er maar 1 aflevering per week dus daar zijn we nog niet. Bij twijfel gooi ik het maar in de spoiler

1 like

Ja ik kijk via Videoland en volg niemand ervan op insta dus wist het nog niet!

Oh ik wist niet eens dat het op videoland komt! Ik kijk het gewoon op tv en het gaat er nu de laatste 2 afleveringen over dus ik dacht dat iedereen het wel wist, my bad😂

3 likes

Omg Ben nu deze scène aan het kijken en kwam speciaal naar dit topic om te posten hoe fucking cringe het was :sob::weary::joy:

3 likes