Ik wil zo graag nog alles van laguna beach een keer zien haha. Had het vroeger op dvd.
Ik vind het van Whitney wel leuk om te kijken, maar zo heeeeeel veel behind the scènes dingen deelt ze niet want zij kwam niet zo heel veel voor in the hills en weet niet alles. En voordat ze echt de aflevering gaan kijken, zitten ze eerst 10 min te praten over hun merchandise en blabla, ik spoel heel veel door haha.
Het wordt gewoon op MTV hier uitgezonden (zondagavond geloof ik) dus zal via de site van MTV wel terug te kijken zijn? Oh ja en het zou ook op Videoland komen (seizoen 1 staat er al op).
Kristin zat in Laguna Beach toch ook? En Lauren indd maar die is halverwege de oude serie van the Hills ermee gestopt natuurlijk. En ik dacht dat Lo ook in Laguna Beach zat?
Hahaha het dringt nu pas bij mij door, nav jullie berichten, dat die jason uit THE Hills de jason is met wie lauren was uit Laguna beach
Zit Lo ook nog in dit seizoen eigenlijk? Nog niet gezien.
Ja raar toch? Volgens mij kwamen ze cast leden tekort
Nope, die heeft net als Lauren flink afstand genomen. Ik geloof dat het een tijdje niet zo goed met haar ging, hier staat er iets over (voor zover dit een betrouwbare bron is )
Nee helaas
ik zit het dankzij dit topic te kijken via ziggo go!
Oh dat wist ik helemaal niet!
Vind het ook wel de beste keus om te stoppen, net als Lauren toendertijd.
Ben wel benieuwd als Kristin terugkomt, wat ze dan weer voor verhaallijnen gaan verzinnen.
Ja dit inderdaad, maar ik vind het wel leuk om te kijken want ik vind het commentaar van die man van Whitney echt hilarisch
Ah vanaf 19 juli staat seizoen 2 op Videoland.
Is Whitney ook weer gestopt met dit nieuwe seizoen?
Heb nog steeds een hekel aan Jason en Ashley en hun sob story
Omg Brody en Wouter (van tiger Elise) lijken zo erg op elkaar
@de_kluizenaar nee ze zit er heel heel heel soms in en dan is het heel nietszeggend
Justin Bobby word ook ineens serieus
En boeit het echt iemand? Ik denk vooral altijd gast hou eens op met zo bijzonder mysterieus te doen het interesseert me niet
Maar blijkbaar ook weer wel want ik kijk natuurlijk wel
Oh die scene van Ashley op de begraafplaats Zelfs al is het scripted reality vind ik filmen op een begraafplaats nogal raar, zo’n persoonlijk gesprek en verdriet.
Over Kaitlynn, iets viel me op in de quotestukjes en toen ging ik googlen. Was al op nieuwssites te lezen: Ze is zwanger https://www.instagram.com/p/CTIlis-BlL_/
Ik vond dat ook nogal bijzonder… kwam op mij echt zo wanhopig voor aandacht over
Ohhhh wauw! Ze is ook echt heel ver ook al! Ben benieuwd naar de nieuwe partner dan!