Elke keer als ik spencer dit zie doen ga ik er maar vanuit dat hij dit alleen voor de show doet, maar wie weet??
Mijn god ik vind die Ashley echt heel stom!
Zit ze allemaal te zeggen dat Kaitlynn naar haar toe moet komen als ze een probleem heeft maar ze lult zelf juist heel veel achter haar rug om.
En dan gaat ze zich ook nog bemoeien met hun seksleven??
Mijn ervaring is dat je in Amerika sowieso erg volle glazen krijgt als je wijn bestelt. Misschien niet overal maar waar ik was wel.
Ja dat was wel awkward als je nu weet dat het over is tussen hun. Aan de andere kant snap ik wel dat je niet op tv aan de hele wereld gaat verkondigen dat je twijfelt/het niet meer ziet zitten/wil scheiden, dat zou ook weer gek zijn
Iemand die ook het nieuwe seizoen kijkt?
Ik vind het eigenlijk nog steeds stom dat Jason met dit programma meedoet en dat iedereen zegt dat ze al zo lang vrienden met hem zijn?? Geloof er niks van.
Ja ik kijk het ook!
Denk dat dat misschien van buiten de show is een beetje, of vanuit Laguna Beach dat zij met elkaar omgingen?
Kijk je ook de reaction video’s op de oude afleveringen van The Hills van Whitney Port op haar YouTube kanaal? Dan kom je er wel een beetje achter dat er een hoop vooropgezet is en dat dingen irl soms toch anders zijn dan in de show wordt neergezet.
Ik vind het zo opvallend hoeveel Audrina aan haar gezicht heeft laten doen, ook sinds het vorige seizoen New Beginnings nog. En heel leuk dat de vorige aflevering erg op Justin en zijn achtergrond inging!
Ik heb dat van Whitney eigenlijk nog niet gezien nee, is dat leuk om te kijken?
Maar alleen Lauren en Jason zaten van deze cast toch in Laguna Beach?
Ik vond hem toen in ieder geval al een kneus en nu nog steeds. Een beetje wat @Crusti_Croc ook zegt, echt losers als je ze nu zo ziet
Ik wil zo graag nog alles van laguna beach een keer zien haha. Had het vroeger op dvd.
Ik vind het van Whitney wel leuk om te kijken, maar zo heeeeeel veel behind the scènes dingen deelt ze niet want zij kwam niet zo heel veel voor in the hills en weet niet alles. En voordat ze echt de aflevering gaan kijken, zitten ze eerst 10 min te praten over hun merchandise en blabla, ik spoel heel veel door haha.
Het wordt gewoon op MTV hier uitgezonden (zondagavond geloof ik) dus zal via de site van MTV wel terug te kijken zijn? Oh ja en het zou ook op Videoland komen (seizoen 1 staat er al op).
Kristin zat in Laguna Beach toch ook? En Lauren indd maar die is halverwege de oude serie van the Hills ermee gestopt natuurlijk. En ik dacht dat Lo ook in Laguna Beach zat?
Hahaha het dringt nu pas bij mij door, nav jullie berichten, dat die jason uit THE Hills de jason is met wie lauren was uit Laguna beach
Zit Lo ook nog in dit seizoen eigenlijk? Nog niet gezien.
Ja raar toch? Volgens mij kwamen ze cast leden tekort
Nope, die heeft net als Lauren flink afstand genomen. Ik geloof dat het een tijdje niet zo goed met haar ging, hier staat er iets over (voor zover dit een betrouwbare bron is )
Nee helaas
ik zit het dankzij dit topic te kijken via ziggo go!
Oh dat wist ik helemaal niet!
Vind het ook wel de beste keus om te stoppen, net als Lauren toendertijd.
Ben wel benieuwd als Kristin terugkomt, wat ze dan weer voor verhaallijnen gaan verzinnen.
Ja dit inderdaad, maar ik vind het wel leuk om te kijken want ik vind het commentaar van die man van Whitney echt hilarisch