The Hills: New Beginnings

Ja paar weken geleden is er een tweede seizoen aangekondigd! Snap daar zelf alleen niks van, want wat een saaie bedoening is dit seizoen zeg :-1:

Hoe is Spencer ineens mijn favoriete persoon geworden? De rest is allemaal stom haha

3 likes

Uhhh nu is Whitney ineens vrienden met Spencer? Wtf

Echt jammer, zo weinig chemie tussen hun allemaal. Je ziet duidelijk dat ze bij elkaar gezet zijn voor een opname en helemaal geen vrienden zijn ofzo. Dat gevoel had ik vroeger niet.

Nu keek ik van de week YouTube videos waarin Whitney met haar man de afleveringen kijken en ik moet wel echt om hem lachen af en toe (al is die van deze week wel saai). Hij is lekker nuchter.

Leuk ook al die onopvallende reclame tussendoor. #crestwhitestrips

Kan iemand Heidi even vertellen dat ze beter niet kan zingen???

3 likes

Nou in een video op Whitney’s YouTube kanaal (waar @Platypus het over heeft ook) waarin ze reageert op de aflevering (9) gaat het nou juist over een tweet van Spencer waarin hij echt niet aardig is tegen Whitney. Schijn bedriegt dus.

Ja ik snap echt niet dat niemand daar wat van zegt. Van Spencer begrijp ik het nog wel, maar Justin heeft toch ook oren?
Er zal vast nog wel flink aan haar stem worden gesleuteld voordat het nummer uit komt…

Dus ze geeft dan ook toe dat ze helemaal geen vrienden zijn? Dat ze gewoon die ring met hem ging uitzoeken omdat het moest van de show?

Ja dat zegt ze niet letterlijk, maar ze is wel een deel van de video nogal ontstemd over wat hij over haar schrijft. Ze zegt ook dat Spencer bijna de hele cast geblockt heeft op Social media.

Edit: deze video is het

1 like

Aww haar man is wel heel leuk daar ook! En zij zelf is daar ook veel leuker als in de serie.

Haha ja opeens dat vet heftige british accent ook :joy:

2 likes

Ik ben een marathon aan het houden en het valt me echt op hoeeeeee veel ze drinken? Echt overal past wel een glas wijn bij en de glazen zijn ook tot de nok toe gevuld.

1 like

Elke keer als ik spencer dit zie doen ga ik er maar vanuit dat hij dit alleen voor de show doet, maar wie weet??

4 likes

Mijn god ik vind die Ashley echt heel stom!
Zit ze allemaal te zeggen dat Kaitlynn naar haar toe moet komen als ze een probleem heeft maar ze lult zelf juist heel veel achter haar rug om.
En dan gaat ze zich ook nog bemoeien met hun seksleven??

1 like

Mijn ervaring is dat je in Amerika sowieso erg volle glazen krijgt als je wijn bestelt. Misschien niet overal maar waar ik was wel.

Ja dat was wel awkward als je nu weet dat het over is tussen hun. Aan de andere kant snap ik wel dat je niet op tv aan de hele wereld gaat verkondigen dat je twijfelt/het niet meer ziet zitten/wil scheiden, dat zou ook weer gek zijn :joy:

2 likes

Iemand die ook het nieuwe seizoen kijkt?
Ik vind het eigenlijk nog steeds stom dat Jason met dit programma meedoet en dat iedereen zegt dat ze al zo lang vrienden met hem zijn?? Geloof er niks van.

2 likes

Ja ik kijk het ook!
Denk dat dat misschien van buiten de show is een beetje, of vanuit Laguna Beach dat zij met elkaar omgingen?
Kijk je ook de reaction video’s op de oude afleveringen van The Hills van Whitney Port op haar YouTube kanaal? Dan kom je er wel een beetje achter dat er een hoop vooropgezet is en dat dingen irl soms toch anders zijn dan in de show wordt neergezet.
Ik vind het zo opvallend hoeveel Audrina aan haar gezicht heeft laten doen, ook sinds het vorige seizoen New Beginnings nog. En heel leuk dat de vorige aflevering erg op Justin en zijn achtergrond inging!

2 likes

Ik heb dat van Whitney eigenlijk nog niet gezien nee, is dat leuk om te kijken?
Maar alleen Lauren en Jason zaten van deze cast toch in Laguna Beach?
Ik vond hem toen in ieder geval al een kneus en nu nog steeds. Een beetje wat @Crusti_Croc ook zegt, echt losers als je ze nu zo ziet :joy: