Haha ja dat vind ik dus ook!
Aaah zo, sorry voor mijn versie van het vehaal hier dan. Ik heb het toen verkeerd meegekregen dan in alle consternatie rond RIP ellegirl
Ik loop voor! Gaat lekker hiero
Ik heb vandaag een hele doos met oude documenten weggedaan. Reden dat ik dat uitstelde was omdat er vertrouwelijke informatie op stond. Dus heb vorige week een papierversnipperaar gekocht en vandaag alles versnipperd. Zeer bevredigend.
Vandaag 5 dingen:
- 2 werktruien en werkjas van mijn man.
- Parfumfles die vandaag op is gegaan.
- Zak wattenbolletjes , ze prikken aan mijn huid. Ik heb ze in de donatiedoos gedaan.
Morgen weer verder
Vorige maand had ik veel op Marktplaats gezet en opeens krijg ik lekker veel reacties binnen. Ik ga binnenkort verhuizen, dus ik probeer steeds zoveel mogelijk weg te doen om me voor te bereiden.
Vandaag eruit:
- 2 eenzame oorbellen (nee, ze vormen geen paar, dus ik tel ze als twee)
- een stripje diclofenac die allang over de datum is
- een oude mascara
Ja ik ben al bij tot 7 juli! Hahaha
Volgens mij ben ik al bijna klaar voor de maand ( maar niet voor het spullen wegdoen)
@anon98052296 o dat valt nog mee haha. Die aantallen lopen zo hard op.
Mijn lijstje van vandaag:
Plastic emmertje
Cheapass eau de toilette
Aftersun van No-Ad
Houdertje voor scheermes
Ik ben een aantal dagen niet thuis, dus moet vrijdag even inhalen…
Wat vandaag weg gaat is: hondenriem, messenslijper, tijdschrift en zonnebril.
Wat vandaag weggaat:
- tekeningen van mezelf en anderen
- papieren van studie
- 4 shirtjes die mij te groot zijn geworden (gaan naar mijn moeder)
Vandaag een hele la met kleine dingetjes als schroefjes, reserveonderdelen en hele stapel oude opladers en kabels uitgezocht. Heerlijk dit.
Ik heb vandaag mijn servies gedaan, heb echt een tas meuk. Mn broertje gaat het morgen naar de kringloop brengen! Al 35 dingen geloof ik!
Zou ik wel doen, teveel aan spullen die weg kunnen zeker meenemen als leveragw. ik heb vandaag een stapel oude bonnetjes, een kapotte travelbag, oude efteling zegels en een lekkend lensdoosje wegdoen.
Wil het eigenlijk wat systematischer aanpakken dus morgen 5 dingen uit mn nagellakla, 6 boeken uit de boekenkast etc etc en zo door mn kleding, make up la, badkamer, keuken enzo gaan.
Ik heb trouwens nog een stapel lege lushdoosjes liggen, waarvan ik er 5 eindelijk eens wil ruilen tegen een maskertje. Maarrr tel ik dat nu als 5 items of als 1??
Ik vind van wel, doe ik ook
5!
statiegeldflessen die echt al heel lang in mn washok liggen. Tellen die wel of niet volgens jullie? Valt eigenlijk een soort van onder afval, dus ik twijfel