Ik doe graag mee met deze uitdaging. Ben al 4 jaar mijn huis aan het opruimen en het is nog lang niet zoals ik het wil. Hoeveel mensen doen er mee?
Ik wil het ook wel weer proberen. Ik ga verhuizen in juli en ik moet echt goed gaan opruimen!
Vorig jaar heb ik met gemak de challenge gehaald en in de maanden erna ook nog zoveel spullen tegengekomen die ook weg konden. Voor mij werkt het het makkelijkst om eens in de zoveel tijd een kast of lade te doorlopen. Er zit dan altijd wel iets in wat weg kan. De challenge ga ik niet meer doen omdat juist het âverplichtâ zoeken naar dingen die weg kunnen voor mij niet meer werkt. Ik moet het spontaan tegenkomen en dan denken, ja dit kan eigenlijk ook wel weg! Het blijft me verbazen hoeveel ik tegen blijf komen.
Dit heb ik ook. Ik vind het echt heerlijk om een kast door te gaan en nadat ik deze opgeruimd heb de helft of nog minder van mijn spullen hier nog in ligt! Geeft zoân opgeruimd gevoel.
Ik ben ook op een punt waarop ik helemaal niet meer zo veel spullen kan wegdoen. Om de zoveel tijd voel ik me wel overweldigd (ik heb een hekel aan een teveel aan spullen) en doe ik een of meerdere kasten opnieuw.
Woon je in de buurt van Rotterdam?
Ik wil aankomende maand ook meedoen. Ik ben al lekker bezig geweest en heb mijn kledingkast al gedaan. Nu nog moed verzamelen om alles te fotograferen en op UW oid te zetten, want ik kan wel een extra centje gebruikenâŠ
Ik ben eindelijk begonnen en ik hou een lijstje bij. Heb 1 lade van mân nachtkastje leeg en al veel op fb gratis aangeboden. Dus ben er lekker mee bezig. Ook rubberen laarzen die al 5 jaar ongebruikt in de gang stonden gratis weggegeven. Morgen weer verder met het nachtkastje.
Vandaag mijn slaapkamer opgeruimd en dingen weggedaan. Wat geeft die kamer ineens een rust! Werd er normaal juist onrustiger van. Heb er nu nog een kleine oude tv staan, maar die doe ik volgende week (vakantie, dus tijd) ook weg.
Vorige weekend de berging opgeruimd en vrijdag mijn kledingkast. Ik heb zoveel weggedaan echt niet normaal. Meer weggedaan dan er nu nog inzit. Maar geeft wel een voldoening. Wil nu ook echt inzetten op meer kwaliteit kopen.
Haha, het forum geeft me een waarschuwing dat ik op het punt sta een stil liggend topic te ârevivenâ en of ik wel zeker weet dat ik dat wil.
Is er toevallig nog iemand met deze challenge bezig als goed voornemen voor januari? Ik heb niet iedere dag tijd om op te ruimen, dus ik werk af en toe een beetje vooruit. Zojuist mijn badkamerkastje uitgeruimd, daar kwamen gewoon 30 dingen die weg konden uit tevoorschijn? Ik bleek bijvoorbeeld 4 pincetten te hebben. Echt bizar. Ik wil heel graag wat minimalistischer leven en ik heb helemaal niet het idee dat ik zĂł veel spullen heb, maar dat valt dus toch tegen! Ik ben heel benieuwd of ik het tot de 496 ga halen.
Ik ben ook wel geinteresseerd! Op de een of andere manier heb ik ineens een mega opruimdrang hahah dus wil er graag gebruik van maken
Het is de tijd van het jaar ervoor. Echt lekker.
ja ik ook! zojuist een stapeltje kleding in het verkooptopic gezet!
en we zijn net verhuisd dus nu is nog makkelijk. We zijn ook kritisch op wat er binnenkomt! het is veel makkelijker om dingen te weigeren in je huis dan ze achteraf weg te gooien.
ik! Ben al de hele week aan het ontspullen en heb gister vanalles naar de kringloop gebracht en vandaag alweer een grote verhuisdoos vol met troep. Wil ook minder kopen en minimalistischer leven. Veel spullen heb ik echt al jaren en wilde ik nooit weg doen maar daar ben ik nu klaar mee.
Geen zin meer om alles te bewaren wat ik toch nooit meer gebruik. Minder spullen en meer ruimte geeft me zoveel rust. Minder rommel om me heen en minder keuzestress.
Ik heb suuuper veel kleding en wil nu vrijwel geen kleding meer gaan aanschaffen en zoveel mogelijk leven van de kleding in mn kast of zo nu en dan iets vintage kopen, maar dan ook weer iets wat ik echt weinig/niet draag weg doen.
Ik doe ook mee! Had eigenlijk al het voornemen om eind vorig jaar bezig te gaan en had me al gemeld in het âontspullenâ topic maar door drukte niet aan toegekomen.Nu ben ik de afgelopen paar weken bezig geweest om mijn huis te ârestylenâ en ik kom zoveel zooi tegen! Ook een goed idee om eindelijk eens die verhuisdozen door te neuzen die ik al jaren elke verhuizing meezeul.Heb die eigenlijk nooit meer bekeken sinds ik op mezelf woonâŠ
Ik heb net mijn kledingkast onder handen genomen. Doet er iemand met me mee?
Ik heb alles op een grote hoop gegooid en heb toen stapels houden en wegdoen gemaakt. De stapel houden heb ik netjes opgevouwen en weggestopt in een schone kast, de stapel wegdoen is in een vuilniszak gegaan. Er zit veel goede kleding in dus daar wil ik nog weleens naar kijken. Doneren of verkopen, misschien met Koningsdag?
Ik doe mee! Ik heb volgens weekend een clothing swap bij mij, dus daar moet ik me op voorbereiden. Alles wat niet weggaat doe ik in de donatie bak denk ik. Daar ben ik ook nog niet helemaal uit.
Hoe werkt dat? Bij mij om de hoek in Rotterdam zit ook zoân soort winkel.
Ik ben tot en met dag 23 gekomen! Ik ga morgen nog eens heel goed door al mn spullen, maar ik denk dat dit alles was. Ik wil ook geen dingen wegdoen om het wegdoen. Zo fijn om nu zoveel overzicht te hebben. Ook geen zooi meer in bakken onder mn bed. Ik heb de bakken zelf ook weggedaan, zodat ik niet in de verleiding kom om ze weer vol te stouwen.