dag 27
Samenvatting
- Strooivoer (we hebben muizen in de straat dus er mag geen voer meer gestrooid worden)
- Fles wijn leeg (gaven we planten mee water haha)
- Afwasborstel
- Opbergzakje
- Miccelair water leeg
- Blauw bakje
- Lichtblauw bakje
- Dopje tuinslang
- Muntje
- Spiegeltje
- Sprayfles die we gebruikten in de tuin
- onkruidschraper
- Bal
- Balletje
- Ragebol
- Stoffer zonder blik
- Slakkengif
- Aanmaakblokken bbq
- Handschoenen tuin
- Schoonmaakdoek
- Kapje
- Kiepwagen
- Tractor ding
- Voerhanger vogels
- Washand
- Opzetstuk groot tuinslang
- Puinzakken
- Nog wat dingen vd verbouwing, soort stokjes.
Dag 28:
Samenvatting
Dag 28
- Nike doos met oud papier
- Golfboekje
- Nog een golfboekje
- Blond amsterdam doosje
- Knikker vd Plus
- Kersthanger
- Kersthanger
- Kersthanger
- Kersthanger
- Kersthanger
- Doosje
- Tissues
- Tasjes kerst en eronder:
- Reservelampjes vorige auto
- Golfclub
- Inpakpapier
- Inpakpapier
- Inpakpapier
- Inpakpapier (allemaal naar de knutselclub)
- Trui
- Trui
- Poetsdoek
- Poetsdoek
- Onderdelen wasmachine
- Jas
- Cursusformulier
- Poster
Niet op de foto
- Waxinelichtje schaap
Samenvatting
Dag 29 + 30
Samenvatting
- Plank
- Blik voor waspoeder
- Tissues
- Tissues
- Tissues
- Kerstverlichting
- Tm 12: roze mandjes
- Karton (knutsel)
- Tm 36: kleding
37 tm: 49: tegels verbouwing
Niet op foto:
50: vuilniszak met papieren van studie
52. Ornament voor in de tuin
53. Kaars
54. Speelgoed
55 tm 59: golfspullen
Op de valreep de challenge toch nog vol gemaakt 
Het was vandaag wel ff zoeken in de kelder naar de laatste items (ik had eigenlijk geen zin hahahah. De kelder is ook een project op zich, ik heb before foto’s gemaakt! Als de kelder af is dan zal ik ze posten.
Ik ga op 1 oktober weer verder met de challenge. Er zijn nog zones in huis die ik moet uitzoeken. Ik had nooit gedacht dat ik september vol zou maken
Het voelt zo lekker om elke dag meer spullen uit je huis te zien gaan, de challenge motiveert wel echt om kritischer naar alles te kijken. Ik weet niet of ik oktober helemaal ga vullen met het declutteren van items (op een gegeven moment is het wel opgeruimd natuurlijk) maar dan ga ik verder met de digitale declutter en klusjes van de to do lijst. Ik zie tegen die tijd wel hoeveel ik er per dag ga doen 
@feather Ben jij helemaal klaar? Ook met de to do list? Ga je in oktober weer iets oppakken qua klusjes in huis oid? Ik vind je altijd zo leuk schrijven!
@lichtknopje Hoe gaat het met het declutteren van je foto’s? Ik heb het aan het begin van de challenge veel gedaan maar op een gegeven moment is het erbij in geschoten. Ga jij meedoen aan de oktober challenge?
@donniedarko Lekker bezig jij!! Ik vond/vind het ook lastig om spullen met emo waarde weg te doen. Zo ligt er in de schuur nog een muziekinstrument van bijna 30 jaar oud op me te wachten. Het is niet eens meer bruikbaar. Ik heb al een hoop sentiment weggedaan en het is soms ff slikken maar de ruimte die je ervoor terug krijgt is heel fijn.
@en_17_anderen Is het gelukt met de pax kast? Ik wil foto’s zien 

@Perzik Vinted en Marktplaats lopen redelijk goed. Ik verkoop niet tegen de hoofdprijs maar ook niet voor minimumprijzen. Ik denk dat dit mijn geheim is: ik probeer elke dag 2 advertenties te plaatsten. Die komen dan bovenaan te staan, kopers klikken dan toch vaak door naar je andere advertenties. Ik plaats de advertenties per productgroep, eerst alle puzzels, dan de spelletjes, boeken etc. Dat kijkt fijner voor de koper als ze door je advertenties gaan. Verder probeer ik zo snel mogelijk te reageren op een berichtje of een bod, hoe langer je wacht hoe groter de kans is dat een koper afhaakt. Vriendelijk reageren helpt ook. Veel van mn verkochte spullen zijn vrij nieuw. En verder: geduld hebben… soms baal ik dat iets niet verkoopt maar uiteindelijk wordt het toch verkocht. Wat ook helpt: alle verzendopties aanbieden, upc dhl Homerr (op Vinted) + de ‘ophalen’ optie. Via Marktplaats heb ik vaak kopers aan de deur, wel afgesproken natuurlijk.
@leukocyten Ga je ook beginnen op 1 okt? Are you ready 

@gato en @fissa ik hoop jullie ook weer te zien natuurlijk 

@ikzegdoen Is het nog gelukt met kleding verkopen en ga je op 1 oktober ook weer starten? Een tip voor kleding: voeg ook een foto toe aan je advertentie waar je het kledingstuk aan hebt, dan kunnen kopers makkelijker het model zien.