Dag 8
Samenvatting
- Opvouwbaar tasje (kapot)
2 + 3 waxmelts - Stempotlood
- Pen
- Lege stift
- Lege highlighter
- Bewaardoosje
Dag 9
Dag 8
Dag 9
Ik heb weer even een inhaalslag gemaakt:
Badkamer:
Keuken:
Random shit:
Ondertussen ook al wat kleding en boeken verkocht via Vinted. Alles wat er eind van de maand nog op staat, ga ik naar de kringloopwinkel brengen. En het saldo op m’n rekening laten storten, want mijn valkuil is dat ik het geld in mijn Vinted portemonnee zie als een soort ‘gratis geld’ waardoor ik weer dingen op Vinted ga kopen en per saldo dus niet aan het ontspullen ben.
Mijn moeder heeft alle kaartjes bewaard die naar mij gestuurd zijn toen ik geboren werd. Deze map doe ik nu weg. Denk dat het vooral voor hun leuk was!
Verder nog 2 boeken
1 spel
3 decoratie dingen
Melkopschuimer
Tussentijdse rapporten
Zit nu nog met zwemdiploma’s bewaren of niet?
Heeel herkenbaar! Ik heb misschien iets van 5 kaartjes gehouden omdat daar een boodschap (anders dan ‘gefeliciteerd’) op stond van mensen die later ook iets voor mij betekenden en inmiddels vaak al overleden zijn. Zoals (over)grootouders. Ik word binnenkort zelf moeder en wil niet in deze valkuil trappen haha, moet nog maar even goed nadenken wat ik ga bewaren en waarom!
Hehe herkenbaar. Heb ze eerst nu opgeruimd in M. Haar herinneringen doos, als deze vol is gaat er toch echt wat van weg denk ik!
Na een paar keer Minimalism Game te hebben gedaan wil ik voor het eind van volgend jaar 2023 dingen declutteren. Ga in voorjaar en najaar wel weer de 30/31 dagen doen, want het is voor mij altijd goede motivatie.
Wil het bijhouden in Google sheets met verschillende categorieen: 1. Verkocht 2. Weggegeven 3. Opgemaakt (die laatste is vooral voor dingen die ik al eeuwen in huis heb maar niks mee doe)
Schiet niet zo op … 719 items in 7 maanden. Ik wil in augustus weer een rondje minimalism game doen. De zomer/herfst overgang vind ik altijd een goede maand en misschien kan ik er een xxl versie van maken ofzo.
Is iemand anders nu bezig met ontspullen / minimalism game?
Ja helaas twee maanden terug maar alles wat ik heb past in twee koffers en een rugzak. Ik heb echt niet normaal veel weggedaan, heerlijk
Nice! Kan me voorstellen dat het goed voelt. Ik ben juist dingen aan het houden omdat nog niet weet naar welk land ik ga verhuizen en zoveel dingen’ kunnen handig zijn’ omdat ik veel niet zou kunnen (en willen) kopen in een van de potentiele landen. Aaargh.
Maar zodra het land vaststaat kan ik makkelijker dingen wegdoen.
Ja snap ik! Mijn ‘geluk’ is dat ik geen geld heb en ook niet in aanmerking ga komen voor een zelfstandige woonruimte (de huizenmarkt is hier nog bizarder dan in Ams) dus het werd voor mij sowieso een gastgezin of airbnb ofzo en daar heb je natuurlijk gewoon borden en pannen en beddengoed dus dat kon ik allemaal wegdoen. Als je dat zelf mee moet nemen is het natuurlijk een heel ander verhaal!
Ik doe niet de minimalism game, maar ik heb wel in januari de 30 dagen challenge gedaan (nou ja, ik heb wel drie maanden over deze 30 dagen gedaan) en deze maant de in/uit challenge van minimalistischmetjet. De tussenstand voor 2023: 398 dingen ontspuld
Goed bezig! Heb je een doel?
In/out challenge is wel een goeie. Ik koop niet veel, maar alle kleine beetjes helpen.
Ik vind het meest stomme onderdeel iets met alle spullen doen die je niet meer hoeft. Rijden naar de stort, langs de kringloop, het gedoe als je het op marktplaats oid zet. Ik wil gewoon een stapel voor spullen die weg mogen wat dan ploep weg is .
Misschien moet ik ook een lijst maken van dingen die ik wegdoe. Lijkt me wel interessant om te zien! Net 8 oude mascara’s weggegooid (want wie weet zit er nog een klein beetje in lol) en 2 paar laarsjes die al kapot zijn voor 2 jaar.
Hi everyone!
Ik heb weer de opruimkriebels Ik ga het deze keer niet volgens de 30 dagen challenge doen maar een zone, laatje, kastje per dag. Ik wil ook wat klusjes in huis oppakken. Vandaag ga ik een algemene opruimronde houden, er liggen wat dingen niet op zn plek, logeerbedjes van de tantezeggers, kleding wat niet meer past, stapeltje boeken, van die dingen die blijven liggen. Als het huis opgeruimd is duik ik in de zooi
Ik hoop ook het eea te verkopen en verzamelen voor de rommelmarkt. I need some money!! Ik ga de items wel tellen want lijstjes zijn leuk!!
Leuk, ik kijk uit naar je updates! Ik ben vandaag ook in huis bezig geweest met opruimen en wil de komende tijd veel uitzoeken. Merk meteen weer dat mijn hoofd er rustiger van wordt dus zin om aan de slag te gaan
Ik had nog zo’n 10 planten in huis van iemand anders ivm verhuizing, deze zijn vandaag teruggegaan. Ook meteen wat andere planten overgepot en wat stekjes die niet zijn aangeslagen weggedaan. Oogt een stuk minder rommelig in huis, blij mee!
Ik begon de maand met minimalist game, maar ben op dag twee al overgestapt op dit! Inmiddels 400+ dingen weggedaan.
Wanneer ga jij beginnen?
Ik ga nu beginnen! Ik begin met mn ooit-make up kastje (alex ikea), inmiddels is het een 1000dingen kastje geworden. Ik verwacht niet dat er veel uitkomt want ik gebruik veel uit deze kast. De kast gaat wel helemaal leeg, ik wil er al vanaf sinds dat ik verhuisd ben 6 jaar geleden Morgen komt mn broer met een nieuwe kast van de Ikea!