Ik heb vandaag alleen een zonnebril weggedaan, lange werkdag (13 uur) gehad dus geen zin om op te ruimen. Nu broccolisoep eten, douchen en naar bed ď¸
Ik durf dit niet, want hoe kom ik op de 30e dan aan 30 spullen?
Vandaag gaat weg:
- Een zak met oud ondergoed en sokken die ik nog niet had weggegooid??? En gewoon midden in mân slaapkamer stond?
- Een handcreme die niet intrekt (maar toch blijven proberen he)
Ik heb nu dus een dinerbord en een zak bloembollen⌠wat moet ik daar in hemelsnaam mee weggooien is zonde, maar ik wil het eigenlijk ook gewoon zsm uit mn huis
Waar is de spreadsheet?
Ik heb net nog een douchegel en blush weggegeven aan een vriendin en ga nu nog een rondje kastjes dien
Yes heb ik net gedaan! Thanks!
Kan die niet gewoon in de beginpost?
*Ik bedenk me net dat je dan misschien het gmail account kunt zien van de maker?
Dat wilde Briseis niet omdat dit topic niet members only is. Ik snap overigens niet helemaal waarom, want wie gaat er nou weer klooien in een opruimdocument?
@Jenn als je wil kan je hem er wel in zetten wat mij betreft, als de rest dat ook prima vindt! @Kamerbreed @EleanorRigby @wompie @Coincidence
Heb net ontdekt dat je je eigen sheet kan beveiligen.
Hoe bedoel je, dat ik hem er in kan zetten?
Naja je weet maar nooit met sommige van die internetgekkies denk ik? Ik had ook nooit verwacht dat iemand alle emailadressen uit een spreadsheet op twitter zou gooien ten tijde van het EGF forum, maar dat is ook gebeurd
Snap wel dat dit anders is hoor. Als je het kan beveiligen zou ik het lekker in OP zetten?
Dat je de link van de spreadsheet in de beginpost zet
Ah zo!
wow wat was dit?
Dat was een behulpzame actie zonder kwade bedoelingen.
Ik had het met degene die het plaatste over het stoppen van het egf, en zij kwam met âhier kun je je mailadres invullen om op de hoogte te blijven van een eventueel nieuw forumâ.
Puur goedbedoeld van haar dus, en zeker niet âHallo Twitter, hier heb je een stapel e-mailadressen, doei!â.
De betreffende tweet is ook meteen verwijderd toen daar âophefâ over ontstond.
Ik heb het nu al best zwaar :â)
Wat doen jullie trouwens met spullen die jullie aan iemand hadden beloofd? Ik heb een hele tijd geleden boeken op instagram gezet en een paar ellegirls wilden die boeken hebben, maar dat is er nog niet van gekomen. Mogen ze dan wel op de lijst? Want in feite doe ik ze wel weg, alleen niet morgen ofzo.
ik vind van wel
Ik doe het zo: ligt het aan mezelf dat het nog niet weg is (bijv. omdat ik het nog op de post moet doen) dan telt het niet, ligt het aan de ander dan telt het wel.
Ooh dat had ik niet zo meegekregen. Maar iemand heeft toch (goedbedoeld inderdaad) een spreadsheet aangemaakt. En iemand anders dit op twitter gezet met de boodschap âhier zijn e-mailadressen van egfâers, doe er iets leuks meeâ. Waarom zou iemand die privĂŠ info uberhaupt oo twitter zetten? maargoed nogmaals misschien heb ik het toendertijd verkeerd mee gekregen en draag ik foutieve redenen voor slotjes enzo aan