The Voice Of Holland

Ik keek maar half maar vind wel dat Waylon een punt heeft hoor, vreselijk toch die zonnebril de hele tijd.

3 likes

Allebei slecht!

image

Als ik Jade zie en hoor.

1 like

Moet Yentl nu al huilen?

Ik vind Waylon niet echt de aangewezen persoon om iets te zeggen over teveel attitude maar ben het zĂł met hem eens. Vind Jade ook zo irritant, hoop dat ze eruit gaat. Love Waylon verder.

2 likes

Als ze al die maniertjes afleert heeft ze wel duidelijk meer talent.

Edit: huh waarom die steal?

Mijn vriend werkte in een muziekwinkel waar hij altijd komt. Daar is hij altijd mega vriendelijk en praat ‘ie met iedereen.

3 likes

Luigi heeft zijn pyjama aan

Wauw zij heeft wel een mooie stem zeg!

Vind het mooier als zij alleen zingt dan met z’n tweeĂ«n

Haha dat had ik niet verwacht :yum:

Denk dat Anouk ook wel weet dat Iris sws wel gestolen zou worden en ze miss wilde dat ze allebei door gingen

1 like

Ik denk dat lil kleine zijn kandidaten veel minder bij kan brengen qua zangtalent. T is bij hem nooit echt heel inhoudelijk vind ik. Althans niet wat wij tot nu toe zien. Gaat meer om alles daar omheen

2 likes

Meer heb je niet nodig.

Ja klopt. “Gewoon jezelf zijn en dan steel je alle harten”. Ok. Daar heb je toch echt letterlijk niks aan? :roll_eyes:

Haha ohh ook nog ff een “sneer” dat die ander meer naar hem geluisterd heeft. Das ook niet echt opbeurend hù? :sweat_smile:

2 likes

Hahaha maak je tuinbroek vast. Oké, Anouk :joy:

Lekker spuitelf maar ik vind zijn reactie echt gestoooooord. Hij praatte zo respectloos tegen haar

Ik vind t vanavond echt een saaie aflevering :sleeping:

1 like

Het forum was ook lekker actief :stuck_out_tongue_closed_eyes::sweat_smile:

1 like

Eens. Ik vond vorige week ook al zo saai.

The Voice Kids Belgium was echt zooooveel leuker en vermakelijker.

2 likes