The Voice Of Holland

Ja was echt slaapverwekkend!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen de audities echt leuk vind. Daarna boeit het me veel minder

2 likes

Het dieptepunt was wel dat ze ‘I can’t fight the moonlight’ een oud nummer noemden. Voel ik me ook weer 80.

6 likes

Dat vond ik ook heel raar. Dat nummer is helemaal niet oud.

Maar wel een vreselijke saaie battle.
Ik ben fan van dat meisje dat dat liedje van Blof zong!

Zouden ze Coyote Ugly niet kennen? Ik dacht dat de meeste vrouwen/meiden die film wel gezien zouden hebben :older_woman:

Ik vond ze eigenlijk allebei heel slecht. Het verbaasde me dat Anouk ze niet allebei naar huis stuurde.

Ik heb niet echt een favoriet dit seizoen

1 like

Wat vonden jullie van de ‘bands’?
(Ik kijk nooit tvoh, heb nu toevallig gekeken omdat ik twee mensen ken haha)

Ik vind het leuk dat bands nu ook mee kunnen doen. Ik vind beide bands goed. Maar het optreden van gisteren vond ik een beetje awkward. De eerst helft van het lied werd door Ă©Ă©n band gedaan en dan staat de andere band er zo awkward bij. Maar dat kan ook aan mij liggen. Ik zou het gewoon super awkward vinden als ik daar zou moeten staan terwijl de ander een minuut lang moet zingen

1 like

Ik ben nu wel een keer klaar met die battles

1 like

Ik vind de battles normaal gesproken het leukste onderdeel van talentenjachten samen met de audities (liveshows boeien me niet), maar dit jaar is het echt zooo slecht bij The Voice. Tijdverspilling.

2 likes

Die had ik nog niet gezien toen ik mijn bericht tikte :’) maar inderdaad, die Dennis is de enige die de moeite waard is!
De liedkeuze is vaak ook zo slecht! Vorige week ook met No Tears Left To Cry
 dat is toch geen geschikt nummer voor een battle? Dat kan alleen als je twee loeigoede of interessante zangeressen hebt.

1 like

Ik kijk bijna niet meer, maar die laatste battle met die band was echt zo tof! Ze past er zo tussen als zangeres, echt leuk.

4 likes

Dat laatste zei ik ook tegen m’n vriend. Leek net of zij gewoon bij de band hoorde. Zo leuk!

Jammer dat Mannus weg moet. Vond hem wel leuk

1 like

Wie kijkt? Eerste 2 bevallen me wel! Die jongen wordt echt idd steeds beter zeg

1 like

Oh shit ik loop achter haha

1 like

En 2e helft van zijn optreden is ook ietsje minder :grimacing:

Hahaha oh, spoiler alert :joy:

1 like

Jaaaa ik ook wat jammer! Vond haar heel goed

Ik ook! Kreeg gewoon kippenvel. Jammer dat ze niet door is