The Voice Of Holland

What the fuck doet die meid met die rode broek nog in die stoel ? Zij heeft echt niets speciaals en ik vond het liedje enorm saai gezongen

5 likes

Zodat het voor Anouk makkelijk kiezen is zodra die band door gaat. Love die band hahaha

Ik ben wel een beetje team Jelle. Ik vind zijn stem Ă©cht bijzonder. Hopen dat-ie niet wordt ingeruild voor de band (die ik ergens een keer live zag en echt vre-se-lijk vond).

Ik loop dus nogal achter maar vind dat de belofte tav Valerie niet echt wordt waargemaakt
 is dit een nummer “rocken”?

WAAAAAAAAAAT ik ben zo zo zoooooooo boos waarom moet Jelle eruit? Die chick met die rode broek was echt slecht

3 likes

Sorry voor mijn woede-uitbarsting kan Anouk niet meer aan

Ik vind het jammer dat Mannus weg moest, vond Mikkie slechter

En Cleo wilde ik ook houden!

In de middol

2 likes

Ahw krijg hier nog half tranen van in m’n ogen ook #hormonen. Leuk van Ali!

Ohhh ik ben teleurgesteld in Ali! Ik vond dat laatste meisje zo goed! Dit was de eerste keer dat ik het eens was met Lil Kleine
 Echt zonde dat Ali haar laat gaan

3 likes

Ja. Eens! Ze zong zĂł goed. En ik vond haar gewoon leuk. Jammer :frowning:

1 like

Het moment dat die gozer met baard werd ingeruild voor Bela snapte ik echt niet! Ben zn naam even kwijt maar hij had zo’n mooie stem! Bela moet lekker musicals gaan doen.

Zeg wat heeft die lil kleine voor vies vlassig snorretje?

Oeps sorry @oliverqueen was niet bedoeld als reactie op jou

Dit zit echt in mn irritatie zone. Zelfs zonder zonnebril

2 likes

Ik vraag me elke week af wasrom ik weer kijk. Voornamelijk door de hoeverlheid reclame’s en gelul

Ja serieus! Ik heb m tot nu toe volgens mij Ă©lke week eerder uitgezet omdat ik GEK word van die reclames. Nu ook weer. Daag. Ik zie t volgende week wel.

Die patricia heeft die ooit eens meegedaan aan hntm? Of ben ik de war met iemand anders?

Waarom is die meidenband eruit!!!

1 like

omdat het niet echt best was vandaag?
Ik snap niet dat bryan door is

2 likes