The Voice Of Holland

Aah, waarom Sanne weg en Bryan door? Ik vind hem echt niet heel bijzonder zingen. Jammer jammer :frowning: Wel echt blij dat Patricia en Dennis door zijn.

Haha die heeft is echt al héél lang en met momenten valt het ineens op :pensive:

eeuwig zonde

Het leek ook nog wat blonder dan op deze foto. Staat echt niet.

1 like

Oh ik vond ze echt wel heel gaaf eigenlijk! Weer eens wat “anders” ook.

Ben nu op de helft met terugkijken maar ik vind echt niemand interessant tijdens deze aflevering tot nu toe

Ben ook aan het terugkijken en vind het ook behoorlijk saai. De deelnemers kunnen wel allemaal zingen maar wordt niet geraakt. Heb beetje gevoel of ze allemaal zonder bezieling zingen. Degene die ik wel leuk vond zijn er inmiddels volgens mij ook allemaal uit.

Hahaha ik begreep die hoge cijfers ook niet. Ik weet niet of het specifiek aan haar ligt, het geluid is ook erg slecht vind ik.

3 likes

Ik had haar een 6.5 gegeven in de app (ja, ik heb geen leven) en vond dat zelfs aan de hoge kant. Ik vond de act leuk, maar de zang slecht eigenlijk

2 likes

Ik vind Lil Kleine echt best leuk, maar heb soms echt plaatsvervangende schaamte als ik hem vergelijk met de andere coaches. ´Ja, leuk liedje´. ´Je hebt alles gedaan wat ik van je vroeg.´ Kom op. Daar moeten die andere coaches toch ook iets van vinden? Ik geloof echt niet dat zijn succes uit de lucht is komen vallen hoor - en hij is natuurlijk niet voor niks zo groot, maar inhoudelijk hebben de andere coaches echt veel meer te zeggen denk ik.

2 likes

<3 Navarone trouwens.

En Anouk. Wat ziet ze er goed uit. Vind haar zo leuk haha.

(Ja, dit is mijn vrijdagavond)

3 likes

Ja verschrikkelijk

Ja ze zijn toch kennissen van elkaar? Dus misschien speelt dat ook mee

Mijn brein geeft een error bij Kimberly. Ze ziet eruit als the next Lady Gaga maar ze zingt steeds zulke zeiknummers a la Mariah carey

Het refrein klinkt echt als een jolige carnavalskraker zo :joy: wel een leuk jasje!

Ik vind die Mickey haar stem helemaal niks, ik begrijp niet hoezo zij in de liveshow staat

Vinden jullie Wendy van Dijk ook niet een beetje “off” vandaag?

5 likes

Hahaha true

Ik vind haar bij die liveshows altijd zo net niet. Ik zit altijd te wachten tot ze weer een fout of verspreking maakt.

1 like

Ja precies dat, moet ook toegeven dat ik geen groot fan van haar ben. Vind Martijn wel altijd heel leuk presenteren. Hij reageert altijd heel spontaan en ik krijg altijd het idee dat hij er daadwerkelijk plezier in heeft

1 like

Welke 3 zou jij door laten gaan?

  • Menno
  • Debrah Jade
  • Talitha
  • Irene
  • Bryan B
  • Mikki

0 stemmers