The Voice Of Holland

Nouuuuu niet talitha :frowning:

Ik kijk het terug maar OMG

  • die openingsact HAHA wie zíjn dit?! Die hele dans ging mis wat knullig
  • dat haar van wendy, net een toupet
  • wat is jamai afgevallen wooooow
  • ali hou op met je rare verhaal over Menno, arme jongen
  • wat heeft waylon gebruikt?
  • dat neon broekje jongens, plaatsvervangende schaamte. Zit alleen maar te letten op een eventuele cameltoe :no_mouth:
  • Navarone :heart: Die zien we op elk festival denk ik deze zomer!

Kimberly kan goed zingen, maar om de een of andere reden vind ik haar altijd ontzettend onsympathiek overkomen. Ik kan er mijn vinger niet opleggen

5 likes

Ik vind haar uitstraling gewoon niet zo leuk terwijl ze volgens mij wel echt lief is. Toch heb ik daarom ook niet de gunfactor

Kimberly vind ik ten eerste al heel irritant omdat ze al heel ver is gekomen in een ander programma en het sindsdien ook niet gemaakt heeft. Plus volgens mij heeft ze veel aan haar gezicht laten doen en dat doet haar uitstraling niet ten goede.

Het liedje komt niet uit de jaren 90 stop met het zeggen :japanese_goblin::japanese_goblin::japanese_goblin::japanese_ogre::japanese_ogre::japanese_ogre::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Ik vind dat Anouk er echt prachtig uit ziet.

7 likes

Ik ben sowieso fan van Anouk. #nohate

3 likes

Ik vond hier dus niks aan.

Ik ook, vind het echt een lieve vrouw. Ze kan wel eens hard zijn, maar ik mag dat wel.

1 like

Tot nu toe vind ik het niet spetterend ofzo.

Ik vind die Dennis echt niks.

Doe je een keer een ander liedje maar dan wel weer zo’n jazzy show versie :roll_eyes:

1 like

Ik vind hem wel heel goed en hou van dit nummer maar deze combi vind ik nog niet zo geslaagd.

Ja, doei Michael Bublé. Thank you, next.

1 like

Zij is ook 2e geworden bij Idols, vind eigenlijk dat je dan niet meer mee moet doen met The Voice.

2 likes

Leugenaars

Anouk is wel aardig vandaag.

3 likes

Omg dit lied kan ik niet aan. Straks moet ik huilen :cry:

Ze ziet er ook weer beter uit met normale tanden

3 likes