The Voice Of Holland

Ik ook, maar dan van ellende. Ik mis de drama.

1 like

Ikvind Anouk helemaal niks dit seizoen, bye sis

Sorry maar dat ‘coachen’ van lil kleine gaat toch helemaal nergens over? Ik hoor hem nooit iets inhoudelijks zeggen.

10 likes

image

5 likes

Ik ben verliefd op Papi Chulo.

5 likes

Nijmegeeeeeeuuuuuh

God wat is zij goed. Ze sprak me eigenlijk nooit zo aan, maar dit vond ik echt heel goed.

2 likes

Ik trek die hysterie echt niet.

Ik begrijp ook de hysterie om die Guido niet. Ik vind er niks aan?

Wat mij betreft mag Menno door!

2 likes

Dit optreden met maan en dat meisje in het rood vind ik eerlijk gezegd nog het ergste van de avond pffffff

1 like

Die waren de audities niet eens doorgekomen met dit optreden.

Serieus, dit was toch verskrikkelijk?

Mehhh ik ben fan van Bizzey en Maan en Tabitha. Leave Bizzey aloooooone.

Maar het was niet best nee haha.

3 likes

Ik waardeer je eerlijkheid!

3 likes

Kijk het nu terug maar wat hangt er een kut sfeer? Ali is alleen maar vaag aan het zeuren. Wendy en martijn de hele tijd de discussies stoppen met een zacht stemmetje, nee jongens ik wil nu door (waar niemand dan vervolgens naar luistert). HAHAHA echt apart.

Love anouk❀ En ik ben voor navarone. Rest vind ik niks aan.

3 likes

Ik vind Patricia leuk, ik hou wel van haar stem!
Verder is er echt niks aan en ik vind het jurycommentaar ook zo inhoudsloos (behalve dat van Anouk)
Lil Kleine geeft die Quido ook alleen maar goede cijfers omdat ze maatjes zijn en hij hem per se mee naar de eindstreep wil halen

Hahaha ik ga stuk, ik ben eigenlijk best wel fan te noemen van bizzey maar wat was dĂ­t? Ik heb hem vaker live gehoord maar dan zingt hij mee met zijn eigen plaat Ă©n dikke autotune. Dit is Ă©cht slecht zeg. Maar oke ik blijf twerken en luisteren.

1 like

Hij had ook zo’n zenuwenbibber in zijn stem. Zou dit de eerste keer live op televisie zijn? Volgens mij heb ik hem nog nooit op tv zien optreden

Ik vond die meiden ook bar slecht. Had Anouks hoofd tijdens/na wel willen zien loool

3 likes

Ik vond dat optreden van Maan/Tabitha/Bizzey ook echt slecht. Vind dat nummer wel echt leuk dus keek er enigszins naar uit (biecht) maar dit was echt 3x niks
 Terwijl Maan toch niet voor niets gewonnen heeft toen
 Was tijdens t optreden idd ook wel benieuwd naar de reactie van Anouk maar helaas lieten ze dat niet zien :slightly_frowning_face:

Iedereen afgehaakt met kijken?

Ik vond Dennis weer niks, sorry heb niks met die gast.
Deze Quido vind ik ook matig.
Oh ja Navarone was ook niet goed.

Vind ik ook nog wat leuk? Jazeker, het truitje van Wendy!

1 like