Mijn oren doen pijn elke keer als Patricia de hoogte in schiet! Het klinkt echt voor geen meter.
Ja inderdaad! Dat schorre en hoge samen is heel naar.
Oh huh iedereen is geweest? Jemig het was echt heel slecht vanavond, ze mogen allemaal naar huis. K bye
Ja precies! Dat kan nooit goed zijn voor haar stem
Ik vind haar echt een Maan type en ik heb ook een hekel aan Maan
Wow nu vind ik zowel Mikki als Menno heel goed!
Idd gaap. Ik ga het ook uitzetten.
Jongens wat ziet wendy er slecht uit of ligt het aan mij? Ik vond haar altijd al wel echt super slank maar het lijkt nu niet meer zo gezond? Die armpjes en die heupjes. En dan dat zonnebank kleurtje. Jeetje
Ik vond haar er deze aflevering juist beter, vooral frisser uitzien dan de paar afleveringen daarvoor.
Ik vind bij haar vaak zo opvallend dat ze nog van die ouderwetse silhouetten aanheeft qua kleding. Of hoe zeg je dat⦠Die lage heupbroeken en boxy tops die juist de smalle heupen accentueren, dat is in mijn ogen iets uit de jaren 2000.
En die drummer van Navarone heeft ook altijd een blote bast Hahaha
Wie denk je dat er gaat winnen?
- Dennis
- Menno
- Navarone
- Patricia
0 stemmers
Wie hoop je dat er gaat winnen?
- Dennis
- Menno
- Navarone
- Patricia
0 stemmers
Ik zou Menno wel doen. Jammer dat ie 10 jaar jonger is.
Menno
Hahaha jaaaa
Iewl ik vind die ene van Navarone met die blote bast zo viezig. Trek meer kleren aan ajb
Hahaha nee joh. Vind het hilarisch dat die guy nooit een shirt aan heeft Met die faux fur.
Neeeee dat stemmetje wat Patricia opzet?!?!?
Omg dit matcht echt totaal niet.
Ohhhh nee⦠Waylon klinkt ook nergens naar.
Tja, een hit en een paar lekkere hysterische uithalen. Snap waarom ze het gekozen hebben maar niet mijn smaak veel plezier ermee.
Ik heb zojuist geld uitgegeven voor mān stem aan Navarone. Weet ook niet waarom, spontane actie.
Gaan ze dat niet misschien straks nog doen? Ik heb geen idee, ik kijk maar half, maar weet idd nog dat ze dat zeiden