The Voice Of Holland

Ik kijk nog maar ik vind het allemaal zoooo kut. Ik ga slapen denk ik.

2 likes

Mhhhhh vind Patricia haar stem niet bij het liedje passen

2 likes

Mijn oren doen pijn elke keer als Patricia de hoogte in schiet! Het klinkt echt voor geen meter.

1 like

Ja inderdaad! Dat schorre en hoge samen is heel naar.

Oh huh iedereen is geweest? Jemig het was echt heel slecht vanavond, ze mogen allemaal naar huis. K bye

1 like

Ja precies! Dat kan nooit goed zijn voor haar stem

Ik vind haar echt een Maan type en ik heb ook een hekel aan Maan

3 likes

Wow nu vind ik zowel Mikki als Menno heel goed!

1 like

Idd gaap. Ik ga het ook uitzetten.

Ik vind hun beide ook verrassend goed deze avond. Eerder vond ik Patricia er met kop en schouders boven uit steken, maar vandaag veel minder. Navarone vind ik ook erg goed trouwens, maar vond het nummer vanavond niet zo bij ze passen.

1 like

Jongens wat ziet wendy er slecht uit of ligt het aan mij? Ik vond haar altijd al wel echt super slank maar het lijkt nu niet meer zo gezond? Die armpjes en die heupjes. En dan dat zonnebank kleurtje. Jeetje

1 like

Ik vond haar er deze aflevering juist beter, vooral frisser uitzien dan de paar afleveringen daarvoor.

Ik vind bij haar vaak zo opvallend dat ze nog van die ouderwetse silhouetten aanheeft qua kleding. Of hoe zeg je dat… Die lage heupbroeken en boxy tops die juist de smalle heupen accentueren, dat is in mijn ogen iets uit de jaren 2000.

En die drummer van Navarone heeft ook altijd een blote bast Hahaha

1 like

Wie denk je dat er gaat winnen?

  • Dennis
  • Menno
  • Navarone
  • Patricia

0 stemmers

Wie hoop je dat er gaat winnen?

  • Dennis
  • Menno
  • Navarone
  • Patricia

0 stemmers

Ik zou Menno wel doen. Jammer dat ie 10 jaar jonger is.

2 likes

Moeten ze nou hun blind audition nummer nog een keer doen? saai

1 like

Menno :heart:

1 like

Hahaha jaaaa

1 like

Iewl ik vind die ene van Navarone met die blote bast zo viezig. Trek meer kleren aan ajb

Hahaha nee joh. Vind het hilarisch dat die guy nooit een shirt aan heeft :smile: Met die faux fur.

7 likes

Neeeee dat stemmetje wat Patricia opzet?!?!?

Omg dit matcht echt totaal niet.