The Voice Of Holland

Ohhhh nee… Waylon klinkt ook nergens naar.

Tja, een hit en een paar lekkere hysterische uithalen. Snap waarom ze het gekozen hebben maar niet mijn smaak veel plezier ermee.

Ik heb zojuist geld uitgegeven voor m’n stem aan Navarone. Weet ook niet waarom, spontane actie.

3 likes

Gaan ze dat niet misschien straks nog doen? Ik heb geen idee, ik kijk maar half, maar weet idd nog dat ze dat zeiden

1 like

Ik gun het Menno het meest, maar denk dat Navarone gaat winnen. Patricia was de eerste auditie echt goed, maar ben haar nu een beetje zat. Dennis is goed en leuk maar het is steeds wat van hetzelfde, net zoals zijn pakken.

Noooooo menno

Wat een geschreeuw. Niet mooi.

Er gaat weer vanalles mis heb ik het idee. Wat was dat ook met James Morisson ineens halverwege afbreken? En Wendy zei net twee keer precies dezelfde tekst. De eerste keer was te vroeg denk ik…

Het geluid is ook steeds zo raar :thinking:

Huh was dat echt zijn single ja? Omdat dat bijzonder is zeker? Dat hij een “normaal” nummer omtovert tot jazz-nummer? En dan profiteert Anouk er zeker ook lekker van mee, aangezien het haar nummer is?

1 like

Nou idd. Net of zij dan bij voorbaat al meer kans maakt ofzo. Beetje vreemd

1 like

Vind dit op zich wel tof klinken, maar vind de gitaar te ruig :see_no_evil:

Beetje té veel rock

Lekker nummertje hoorrrrr

Harry Potter heeft gewonnen. Ik had het Navarone gegund maar ik was toch echt voor Menno.

3 likes

Hij staat op spotify! :smiley:

Kijkt iemand ook de kids versie?

Ja! Ik vind de voice kids veel leuker dan de gewone voice eigenlijk :see_no_evil: Dat meisje net zo lief.

1 like

Goh dit jochie vindt zichzelf nu al helemaal fantastisch, wil niet weten hoe dat over 10 jaar is. :roll_eyes: Dat loopje ook, kind je bent 10.

Ahh dat jochie heeft mijn hart gestolen :heart:

Normaal heb ik echt een hekel aan van die kinderen die denken dat ze het al helemaal gemaakt hebben maar dit jongetje vond ik zo lief. <3

1 like