Tilburgers unite!

Heeft er toevalllig iemand zo’n vaccumzak waarmee je je koffer efficiënt kan inpakken die ik mag lenen/gebruiken?

1 like

Ik heb er wel 1 die je mag hebben, woon alleen +/- 15-20 km van Tilburg af. Weet niet of je daarmee geholpen bent.

Iemand weleens in Doloris Meta Maze geweest in Tilburg? En is het de moeite waard?

1 like

Ja! En ik vond het fantastisch en echt heel tof! Maarr wel precorona, weet dus niet hoe het nu geregeld is.

1 like

Voor corona geweest, vond het ook erg leuk

1 like

Met personeelsuitje geweest, heel leuk! En lekker geborreld op het dakterras

1 like

@August @chasingrainbows @DoeMaar Ik ga met m’n vriend, maar heb gelezen dat je dus alleen en geblinddoekt begint en elkaar dan later weer tegenkomt? Dat lijkt me wel minder haha, maar verder ben ik wel heel benieuwd.

Wat ik deed met mijn ex toentertijd was elkaar opwachten in de eerstvolgende kamer, dat kan prima!

1 like

Wat is gezellig om te stappen in Tilburg? (Beetje wat ouder publiek, we zijn beide 29 haha)

Wij zoeken ook nog steeds onze plek na coronie. Daarvoor gingen we naar de Polly op de korte heuvel, maar de vorige keer dat we daar waren was de leeftijd 19-20. Toen zijn we beland in de Slijterij op de korte heuvel. Daar is de gemiddelde leeftijd wat hoger, maar eerder rond de 40 :smiling_face_with_tear:.
Misschien Live bar? Je moet in ieder geval op de korte heuvel zijn!

3 likes

Ligt eraan wat je leuk vindt denk ik. Speciaal biertjes in Kadinsky, live muziek in de Live Bar, misschien 013 of de Studio als er iets leuks is. Cul de Sac heeft ook vaak live muziek. Ik ben zelf al een paar jaar weg, dus misschien is er inmiddels al wel wat anders.

2 likes

Thanks beiden! Uiteindelijk zijn we beland in de smederij, was gezellig! Maar voelden ons inderdaad beetje oud, en niet echt gezellige aanspraak, iedereen was met zijn eigen groepje bezig. Vind het altijd wel gezellig om ook beetje te lullen links en rechts als je op stap bent. Mijn vriendin is onlangs verhuisd naar Tilburg dus gaan zeker nog een keertje stappen dus de tips zijn sowieso heel chill!

2 likes

Zonder Extase is het uitgaansleven niks waard. RIP 4-eva.

4 likes

Cul de sac is dan inderdaad wel leuk! Ben jouw leeftijd en daar is meestal erg gevarieerd publiek, voel me in elk geval nooit heel oud. Polly/studio etc is inderdaad vooral wel begin 20

Waar gaan jullie naar de kapper om te verven? Ik ging altijd bij Yes (daarna Aeden) maar die zijn failliet verklaard. Verven kan vaak ook echt lelijk worden dus zoek een goede kapper!

Oh wat jammer dat ze failliet zijn. Ik ben een paar keer bij Different Hair Skin Body geweest en bij Avantgarde Kappers, allebei goed maar denk ik dat Different net iets beter vind. Maar ben ook wel benieuwd naar tips van anderen!

1 like

Ik ben laatst voor het eerst bij Diva kappers geweest, vind hen beter dan Ralf

1 like

Voor kleuren? Heb me weleens laten knippen bij Diva, was prima ook ja!

Met Ralf heb ik een hele slechte ervaring :face_with_hand_over_mouth: (was geen kleuring maar styling)

1 like

Ja juist verven! Heel prettig, werken snel en krijgen blond haar ook mooi blond (mooier dan ze bij Ralf ooit voor elkaar hebben gekregen en het duurt daar ook errrrg lang)

2 likes

Ik heb goede ervaringen met Faz!

3 likes