Waar sporten jullie? Ik zoek een fijne sportschool met goed aanbod aan groepslessen + yoga
Er is een nieuwe, blijvende dus geen pop-up, Vintage Kilo Sale winkel in het centrum, naast de H&M, ben echt zooo blij hiermee. Vandaag al hele toffe dingen gescoord voor 21 euro!
Oh wat leuk
wie gaan er allemaal naar de meimarkt vanavond
Yes!!! Eindelijk haha
Ik ga er vanavond naartoe
Nou ik ben ff gegaan maar wat een verschrikking. Iedereen is dronken of high van een of andere drug en loopt te schreeuwen en je kan je kont niet keren. Wel mn date van first dates tegengekomen, dat was hilarisch
oh haha ik vind het wel gezellig
ik heb een kamelenstoel gekocht
Ik ga dit weekend naar Tilburg en zaterdag naar cabaret in het theater maar we zoeken nog een lekker restaurant, mag best beetje bijzonder of wat duurder zijn. Helaas zitten Te Koop, Rosalie en Boven en Benee al vol⦠iemand nog leuke suggesties? En is er iemand wel eens bij de Houtloods geweest?
Gist is nieuw en leuk, houtloods is ook leuk! De Burgerij is ook heel tof, je kan ook naar eetbar de wagon, monarh (michelinster), kok verhoeven, mood. Allemaal mooie en goede restaurants
@the.rebel.club was antwoord op jou
Ja, eigenlijk is dat met de helft van mijn opties ook wel het geval
Als ik gewoon lekker en goed wil eten, ga ik ook wel graag naar Anvers en Rodeo, maar dat is niet echt bijzonder.
De gourmet market is ook wel leuk
Oh, je hoeft geen sorry te zeggen hoor
Gist is heel lekker en echt aanrader.
Babbo, al zit die wel buiten het centrum maar top Italiaans eten.
Stroming is nieuw en daar hoor ik wel goede dingen over. Als je toch daar gaat eten, dan zou ik ook zeker even door het doolhof van Doloris gaan.
Verder sluit ik me aan bij hierboven genoemd haha. Burgerij en houtloods, houtloods vond ik erg lekker maar mijn (vlees etende) man had nog honger toen we klaar waren met eten.
Thanks mensen! We zijn natuurlijk veel te laat met reserveren dus echt bijna alles van wat jullie noemen zit al vol Rak en de Graanhandel hebben nog plek, dus kiezen daar tussen denk ik!
Dan zou ik Rak doen, de graanhandel zit er nog niet zo lang en ik vond de vorige keer dat zij nog niet helemaal alles op een rijtje hadden.
Hebben we besloten! Leuk