Tilburgers unite!

weten jullie waar je kan kaasfonduen?

Echt nergens in Tilburg. Eindhoven is de dichtbijzijnde optie.

Balen. Ik zag dat het wel kan bij de spaarbank maar mn gezelschap vind de andere gerechten op de kaart niet lekker. Er is ook niks in de omliggende dorpen te vinden

Het kon een tijdje bij raw dacht ik, dan hadden ze speciale kaasfondue avonden. Maar geen idee of dat er nog is

1 like

Ik zag het nu nergens. Echt jammer!

Ik zoek een echt goede Chinees (dus geen Hollandse foe yong hai) in Tilburg voor dit weekend. Iemand tips?

1 like

@Zonnestraaltje Ik heb in het verleden wel eens besteld bij I-Pin-Ke (wel echt al jaren geleden), en volgens mij was dat prima, maar dat zou ik wel classificeren als ‘Hollandse foe yong hai’ denk ik. Misschien dat er mensen zijn in https://www.forumfeminarum.nl/t/tilburgers-unite/ die nog iets weten?

4 likes

Ik wist niet dat er ook een Tilburg topic was, ik ga daar even scrollen, maar als ik het zo hoor denk ik dat ik wat anders ga zoeken :+1:

2 likes

Heeft er iemand misschien wat verhuisdozen liggen die ik zou mogen overnemen?

Wanneer heb je ze nodig? Ik ga het weekend van 6 mei verhuizen en je mag mijn verhuisdozen wel hebben als ik ze niet meer nodig heb?

Ja heel graag, ik ga eind mei weg!

1 like

Helemaal goed! Ik zal je tzt wel even een berichtje sturen (en als ik dat niet doe: herinner me eraan haha)!

2 likes

Lief, thanks!

1 like

Wil iemand een abonnement op de bieb? Ik heb nog een pasje met actief abonnement. Kan het op de post doen, kost een postzegel vanuit duitsland

1 like

Die zou ik wel graag willen hebben!

1 like

Waar drink ik de beste koffie van Tilburg?

1 like

Waar ik de koffie zelf heel erg lekker vind is bijv bij Stoom013, Brunch café Koppig, Mr.Morris en Buutvrij!

1 like

Yes dankjewel!

1 like

Hoi, ik ben hard op zoek naar een woonruimte in Tilburg. Een studio of kamer, tijdelijk, gemeubileerd, alles is goed. Ik zit natuurlijk al op alle websites en op Facebook maar ik vis telkens naast het net. Als iemand iets heeft hoor ik het heel graag! Ik kan ook oppassen op je huis en dieren, want ik werk thuis.

Lijkt het jullie leuk binnenkort een forummeet te doen? Ik ben weer terug en heb de stad zo gemist!