Tilburgers unite!

Die jongens daar zijn heel aardig en leggen je alles uit, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken!

2 likes

Nu heb ik ook zin om hierheen te gaan


Wat ben je ongeveer kwijt voor het eten?

1 like

Er komt een kattencafé zag ik :smiley: Het heet de Spinnerij, ik zag op facebook verschillende oproepjes voorbijkomen om het te liken.

1 like

Verkocht

1 like

De Extase vond ik als tiener echt helemaal het einde haha

1 like

Omg, iedere week dezelfde mensen en iedere week dezelfde playlist. En dat jaaaarenlang. RIP.

1 like

En anonieme sms’jes naar het grote scherm sturen over degene die je leuk vond

1 like

Uhhhh dat was na mijn tijd, denk ik :rofl:

2 likes

Een drie-gangenmenu is 27,50€.

Het is inmiddels te laat voor dit jaar, en ook maar een klein iets, maar in mei (de mariamaand) staan er altijd snoepkraampjes bij de Hasseltse Kapel. Dat is misschien vooral leuk als je er jeugdherinneringen aan hebt wegens de nostalgie maar ik vind het altijd leuk en gezellig.
En binnenkort is het weer kermis :grimacing: waarschijnlijk zeg ik dit ook voornamelijk uit nostalgie maar dat is toch ook een begrip op zich. Jammer dat ik geen kermisgeld meer krijg :’)

3 likes

Oh man, de kermis :persevere:

3 likes

Leuk, ik lees even mee! Woon ook in Tilburg maar ga niet zo vaak uit haha. Hoorde van mijn collega dat in Little Devil vaak leuke bandjes optreden maar daar ben ik zelf ook nog nooit geweest.

1 like

Ik vertrek dit jaar 20 juli op vakantie en oooh
 zo fijn
 dan begint de kermis! Heerlijk ontwijken deze keer!

2 likes

Waar ligt Sarban? En little Devil is dat in de straat van het centrum naar het station? Waar altijd enge mannen bij hangen?

Besterdring! Bijna waar het over gaat in de veldhovenring.

Enge mannen? Die zijn allemaal vet aardig :joy:

3 likes

Geen idee welke mannen er hangen maar het ligt in een van de straten naar het station ja!

2 likes

Oh my god, wil nu echt weten wie jullie allemaal zijn, jullie komen op veel plekken waar ik ook vaak ben. Woon al een paar jaar in Tilburg en heb het echt leren waarderen. Zijn jullie al bij the fat greek geweest? Wil daar zelf binnenkort eens naartoe om de sfeer te proeven. Net als de Wagon en Eve trouwens.

1 like

Wat ik niet snap, is dat iedereen Tilburg zo lelijk vind. Ik zie genoeg mooie straatjes en ik vind de sfeer in de stad heel leuk, zeker met de ontwikkelingen in de spoorzone. Vind dat echt zo leuk dat ze nieuwe bestemmingen aan die oude panden geven. En er staan echt zulke mooie gebouwen in de stad.

3 likes

Ik heb er alleen een milkshake op en dat was hemel. Wil er de volgende keer gaan eten maar mijn vriend was al 2x achter elkaar geweest dus hij wilde niet nog een keer.

1 like