Tilburgers unite!

Als je een beetje omhoog kijkt staan er in het centrum ook mooie panden. En verder buiten het centrum genoeg.
Maar mooi wordt meestal geassocieerd met heel oud, misschien is dat het?

Ja, dat bedoel ik dus. Die mate van oudheid wordt gezien als mooi. Maar alles wat 20ste eeuws is wordt als lelijk en sfeerloos getypeerd. Dus als je idee van mooi een historische binnenstad is, dan is een moderne binnenstad al snel lelijk.

2 likes

Ik kom hier zo even binnen gevallen terwijl ik niet in Tilburg woon. Als jullie dit hier niet willen verwijder ik het weer natuurlijk.

Maar een vriendin van mij is opzoek naar een kamer (of niet te dure studio) in Tilburg. Ze wil best samen eten en af en toe en drankje doen, maar niet meer verwachtingen dan dat en -no offence- het liefst tussen leeftijdsgenoten dus ongeveer vanaf 22+. Ze zal vooral bezig zijn met werken, stage en scriptie. Als iemand iets leuks weet of tegenkomt hoor ik dat graag😊

1 like

Zodra er een kamer vrijkomt bij mij in huis laat ik het weten maar voorlopig nog even niet denk ik!

1 like

Fijn, bedankt alvast. Ik zal het hier plaatsen als ze wel al iets heeft zodat jullie dat ook weten.

1 like

Lukt het haar niet gewoon via facebook? Daar worden dagelijks wel 5 kamers opgezet

1 like

Nee ook nog geen succes. Ze heeft wel al bij een paar huizen kijk avond gehad. Alleen was steeds of te jong, te veel verwachtingen etc. Ze geeft zelf ook toe dat ze wel erg kieskeurig is, maar daar geef ik haar wel gelijk in. Ze vind liever over een half jaar een kamer helemaal naar haar zin, dan snel snel de eerste optie ofzo. Maar als je pagina aanraders hebt zijn die ook welkom natuurlijk.

Tsja ik heb op alles gereageerd wat me leuk leek, werd best veel uitgenodigt en de tweede kijkavond was gelijk raak dus ik heb niet echt tips wat dat betreft…

1 like

Tweede kijkavond raak is best snel :stuck_out_tongue:

1 like

Ja vind ik ook, daarom heb ik ook niet echt tips. Ik heb gewoon veel geluk gehad denk ik?

Alleen maar fijn! :grinning:

1 like

Misschien even inschrijven bij klikvoorkamers als ze dat nog niet heeft gedaan? Is van WonenBreburg, gratis en komen vaak wel leuke dingen binnen.

1 like

Dankje voor de tip! Ik zal het haar doorgeven.

1 like

Ik wil graag mijn wimpers laten verven en als mijn budget het toelaat ook mijn wenkbrauwen laten epileren en verven. Heeft iemand aanraders? Voor dat laatste ging ik altijd naar de Douglas, maar dat vind ik echt te prijzig.

1 like

Ohh dit is een goeie! Thnx!

Ga allemaal ijs eten bij Huize Geers in de Piushaven. Het is een chocolatier die ook ijs verkoopt en het is zo ontzettend lekker! Echt, puur ijs in bijzondere smaakcombinaties. Ik had bijvoorbeeld appelcider en frambozen-rozemarijn ijs en een collega had citroen-tijm en gezouten yoghurt. :drooling_face: Beste ijs in Tilburg!

9 likes

Oeh, dan ga ik daar snel eens heen!

Ik vind Intermezzo suuuuper overrated.

2 likes

Wow dat klinkt echt heel erg lekker! Even opschrijven voor dit weekend :heart_eyes:.

2 likes

Gefeliciteerd Koffiebrooike

5 likes