Tilburgers unite!

Ik heb Tilburg na 5 jaar moeten verruilen voor de randstad en had het echt niet verwacht maar ik mis Tilly echt :eek::frown:

5 likes

Moeten? Hallo, ik reis gewoon iedere dag op en neer. Love mijn stadje.

1 like

Ik heb bakker bart, appelsien en coffee fellows geprobeerd!

1 like

Oehh kun je vertellen wat je kreeg als je het opgehaald hebt? Ik ben heel benieuwd

1 like

Het staat in het too good to go topic!

Ooh goed dat je het zegt, ik had dat topic op negeren staan omdat ik er toch (nog) niks aan had. Thanks!

1 like

Weet iemand waar je gratis kunt parkeren bij de AHxl in de buurt?

De parkeerplaats bij de alleenhouderstraat, of anders langs de alleenhouderstraat / het rode fietspad

Dankjewel! :slight_smile:

Hiii Tilburgers! Rare vraag maar ik zit dus voor mijn werk tot 19-10 in Tilburg in een hotel. Nu is er net een stuk uit mijn nagel/half afgebroken (gelnagels). Bij mijn eigen nagelstyliste kan ik niet terecht want ik ben alleen in het weekend thuis en dan is ze gesloten. Weten jullie een nagelsalon die dit mogelijk zou kunnen fixen?:see_no_evil:

Dat is ook prima hoor! Ik rij vanavond pas weer naar Tilburg dus gaat vooral om van de week een keer na het werken :grin: maar thanks, ik kijk even naar die van jou!

image

3 likes

image

Of zit daar nog teveel in?

5 likes

Grote flessen verkopen ze (op ehv AirPort iig) achter de douane!

1 like

Daar dacht ik ook meteen aan!

1 like

Wie van jullie gaat carnavallen in Tilburg en wat zijn jullie plannen?

ik ga zondag naar de optocht kijken!

1 like

Ik ga zondagavond! Nog niet echt concrete plannen verder maar ik denk sowieso altijd wel even naar de Studio :slight_smile:

1 like

Ik woon sinds kort vlak bij Tilburg en ging daar eigenlijk nooit naar toe om te winkelen (gingen altijd naar Eindhoven).Vandaag dus wel shoppen en lunchen.
Wat zijn lunchtips of tips voor koffietentjes? Liefst in het centrum :blush:

Voor koffie vind ik mugs & muffins heel fijn! Of buutvrij. Niet hip maar wel lekker: lunchroom de Katterug. Toen ik aan het verhuizen was heb ik daar geluncht en was echt super lekker :slight_smile:

1 like