Tilburgers unite!

Ja, dat is echt flut hierbij vergeleken. Vroeger was het wel lekker ijs, maar het stelt niet veel meer voor.

Speciaal alle afsluitingen getrotseerd maar het was het waard :heart_eyes::heart:.

5 likes

Voor de visueel ingestelde forummer.

3 likes

:fearful:
Hamburgerijs… dat naar hamburger smaakt??
Is het speciaal voor de kermis of altijd?

Ga ik dood als ik nu naar buiten ga? Moet nog lunch fixen.

Ik loop nu door de stad en vind het oke
Waait best lekker

Het is 35,7 dus je wordt levend gebakken.

4 likes

Ik ben echt fan van het ijs van Escobar aan de voltstraat. De karamel zeezout die ze daar hebben is zo goed.

Waar gaan jullie zoal op stap?

Op woensdag meezingen bij de Polly, op donderdag cocktails drinken bij Studio. Dansen bij Live. 4 speciaalbier voor 10 euro bij Little Devil (bierkaart kopen). Fout uitgaan bij de Boekanier

2 likes

Weten jullie een goede kapper in Tilburg? Liefst niet te duur

Ik ben laatst bij BijGina geweest, zit op de Korvelseweg. Wel alleen voor de puntjes en dat heeft ze prima gedaan. Weet niet hoe ze zijn met verven en dergelijke.

1 like

Ik vind gewoon de ‘yes’ salon op de westermarkt goed en niet duur! Ze verven daar echt mooi!

1 like

Zag dit net op facebook, LOL:

13 likes

Wij willen een huis kopen in Tilburg en ik zat te denken aan t Zand, Goirke of Hasselt. Wat zijn nog meer leuke en betaalbare wijken?

2 likes

Ik heb 5 jaar in Tilburg gewoond toen ik daar studeerde en ik vond de wijk rondom de Enschotsestraat heel leuk.

1 like

Super goede tip! Thanks! Ga ik ook zoeken in ‘loven’ :blush:

Ik ben inmiddels zo’n twee weken ingetrokken en ik vind het echt heel erg leuk. Heb al drie keer bij Studio op het terras gezeten, vond koffiebar Locals heel leuk en op dinsdag voor 5 euro naar de film. Ik vind de stad sowieso heel leuk!

4 likes

Hebben jullie dit gezien? https://www.bndestem.nl/brabant/ober-maakt-willemijn-39-belachelijk-op-bonnetje-omdat-zij-geen-rietje-wil-wat-een-kutleven-heb-je-dan~a85fe546/

ik vind Eve trouwens ook heel leuk om te gaan eten! supermooi zitten en heel lekker eten

sport er hier iemand bij het sportcentrum toevallig?

1 like