Tinder cringe

haha ik word echt boos als iemand iets richting ‘zo overtuig me maar’ ofzo zegt. Dan denk ik -lekker arrogant- uh je mag blij zijn dat ik je geliked heb en met je chatten wil!

19 likes

Maar dit hoeft toch niet per se een seksuele voorkeur te zijn?

1 like

Oh ja, of ik ben heel die ‘sapiosexual’ ook zo beu gelezen en vind het een beetje lame.

1 like

Nou ja, op zich wel handig als je dat bij voorbaat al weet toch, dan hoef je geen tijd te ‘verspillen’.

1 like

Ik bedoelde dat diegene ook kan bedoelen dat hij in het algemeen gewoon dominant is en iemand zoekt die daar mee om kan gaan. Maar misschien ben ik naïef hoor haha

1 like

Ok

26 likes

Hahahaha omg. Hij doet veel te bijdehand, want zijn zinnen lopen helemaal niet lekker. Doet zich wijzer voor dan ie is. :face_vomiting:

17 likes

Haha ja. Eerst schooien en dan zo doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

In zijn reactie is alsnog te lezen waar je werkt, ik dacht ik zeg het even, nu kan je het nog weghalen

1 like

Volgens mij werkt ze niet in de winkel, als je dat dacht :wink:

Ik werk inderdaad niet voor die winkel! Toch bedankt voor de oplettendheid :blush:

Iel?

Oh foutje, dan heb ik zelf te vluchtig gelezen @Evi-lena

Haha ik zou waarschijnlijk echt opscheppen met m’n kennis en daarna voor eeuwig negeren

1 like

Dusss, wat is jullie bio dan :smirk:

Ik had 100 jaar geleden toen tinder net in was dit : Its a goddamn griekse tragedie in this bitch.

Omdat ik half Grieks ben en fan ben van de jeugd van tegenwoordig.

23 likes

Ik heb;
Hoe ik mijn eieren lekker vind?
In een cake

32 likes

(Zoek nog inspiratie)
Maar goeie opzetten Guys :sunglasses:

Ik heb: Op zoek naar iemand om nieuwe restaurantjes mee uit te proberen. Maar een keertje speciaalbier vind ik prima om mee te starten.

So far nog geen succes mee gehad though

4 likes

2 keer verkleinwoorden in 1 zin zou mij best afschrikken, om eerlijk te zijn.

4 likes