Tinder cringe

Ik swipe ook altijd naar links als iemand geen bio heeft, wil wel een beetje weten hoe en wat. Maar ik haat het ook altijd als een man in zijn bio heeft staan “spreekt vloeiend sarcasme”, want ongeveer 90% heeft dat ongeveer. Maar goed, ik zit nu op tinder in Stockholm en ik heb geen idee wat er in de bio’s staan, dus ik swipe nu puur op hun uiterlijk vertoon. Kinda works so far. Vind tinder in Zweden tot nu toe overigens een stuk beter dan in Nederland. Mannen lijken veel normaler in gesprekken.

Ohja er is 1 ding waarbij ik dan gelijk klaar ben. Ik heb een foto van mij en mijn kat als eerste foto en op de foto lijkt het net alsof ze je een middelvinger geeft, best grappig. Maar echt een meerderheid gebruikt de openingszin ‘ja, ik heb je alleen maar gelikete voor je kat’. Iemand die daar misschien goede comebacks voor heeft?

2 likes

Ben je nog wel geïnteresseerd in mij dan, of zal ik direct een date met mijn kat voor je op poten zetten?

9 likes

PNG
Ik heb semi expres de suggestie gewekt dat ik uien neuk
En daarna praat ie nogsteeds dus dat is maar bewijs van hoeveel je kan maken

14 likes

Echt de grootste Tinder cringe vind ik mensen die zo’n ‘powerpoint presentatie’ van zichzelf in foto’s hebben. Heb nu helaas even geen voorbeeld bij de hand, maar dan is het zo van ‘is heel zorgzaam, haalt chocola voor je als je ongesteld bent’ en dan ‘is avontuurlijk, neemt je mee naar verre landen’.
Brrrrr het is ook altijd een specifiek type man die een specifiek soort awkward gemaakt lachje heeft op foto’s.

22 likes

Omg haha ik ben echt een keer iemand tegengekomen die er daadwerkelijk een powerpoint van had gemaakt. Het was zo sneu. “Waarom je met mij moet daten” en dan van die punten opgesomd. En dat stond dan bij foto’s dus niet eens in de bio.

2 likes

Ja dat bedoel ik dus!!!
Er zijn meerdere sukkeltjes die het zo aanpakken.

:cry:

1 like

Wtf is dat

Ik heb in m’n bio ‘ik zoek iemand die net zo lui is als ik’

‘waar lig je?’ :joy:

74 likes

Mijn kat is al bezet sorry. Of sex met dieren is verboden.

1 like

Ik heb inspi nodig volr mn bio, weet alleen nooit wat hahahaha.
Kwam gisteren weer een pareltje tegen, een heel cheesy stelletje met een foto van hun 2en en dan een zin: “wil jij met ons op avontuur”? Uuggghhhh:expressionless::face_vomiting:

7 likes

Ik heb ook vaak mannen gezien met een duistere foto ( heel donker en dan half naakte mensen en touwen en handboeien enzo)
En dan iets in hun bio van dat ze opzoek zijn naar een sm partner ofzo.
Ieder zo zn eigen ding maar zijn daar geen andere sites voor.

9 likes

klinkt als een sterrenbeeld vind ik
maar is iets met dat je valt op een intellectuele klik dacht ik:thinking:

1 like

Een beetje dubbel, in mijn vorige Tinderfase heb ik niet eens zelf de moeite gedaan om een bio te schrijven, maar nu denk ik ‘kom op zeg, je wil toch niet dat ik je alleen maar naar rechts swipe op basis van je uiterlijk?’

“Voor m’n kat, of voor m’n poes?” kwam in me op maar dat lijkt me geen aanrader hahaha

5 likes

Hahaha, ik moest hier veel te erg om lachen, maar ik denk dat ik dat maar niet moet gaan proberen idd :joy:

2 likes

Maar wat denk je precies als je dit stuurt?

90 likes

Nemen mensen hun mobiel mee onder de douche? Is dat een ding?

Snap dat het niet je punt is, maar huh?!

7 likes

Dit weet ik zelfs nog!

1 like

Ik wel om netflix te kijken :flushed:

1 like