Ik heb semi expres de suggestie gewekt dat ik uien neuk
En daarna praat ie nogsteeds dus dat is maar bewijs van hoeveel je kan maken
Omg haha ik ben echt een keer iemand tegengekomen die er daadwerkelijk een powerpoint van had gemaakt. Het was zo sneu. “Waarom je met mij moet daten” en dan van die punten opgesomd. En dat stond dan bij foto’s dus niet eens in de bio.

Wtf is dat
Mijn kat is al bezet sorry. Of sex met dieren is verboden.
Ik heb inspi nodig volr mn bio, weet alleen nooit wat hahahaha.
Kwam gisteren weer een pareltje tegen, een heel cheesy stelletje met een foto van hun 2en en dan een zin: “wil jij met ons op avontuur”? Uuggghhhh:expressionless:
Ik heb ook vaak mannen gezien met een duistere foto ( heel donker en dan half naakte mensen en touwen en handboeien enzo)
En dan iets in hun bio van dat ze opzoek zijn naar een sm partner ofzo.
Ieder zo zn eigen ding maar zijn daar geen andere sites voor.
klinkt als een sterrenbeeld vind ik
maar is iets met dat je valt op een intellectuele klik dacht ik:thinking:
Een beetje dubbel, in mijn vorige Tinderfase heb ik niet eens zelf de moeite gedaan om een bio te schrijven, maar nu denk ik ‘kom op zeg, je wil toch niet dat ik je alleen maar naar rechts swipe op basis van je uiterlijk?’
“Voor m’n kat, of voor m’n poes?” kwam in me op maar dat lijkt me geen aanrader hahaha
Hahaha, ik moest hier veel te erg om lachen, maar ik denk dat ik dat maar niet moet gaan proberen idd 
Nemen mensen hun mobiel mee onder de douche? Is dat een ding?
Snap dat het niet je punt is, maar huh?!
Dit weet ik zelfs nog!
Ik wel om netflix te kijken 
Yes, jouw reactie
oh nee die filmpjes nu op tinder… Heb er al twee tegengekomen die een filmpje hebben tijdens het fitnessen
#CRINGEEEEEEEEEEEEEEE
Kun je nu filmpjes toevoegen aan je profiel? Heb dat nog helemaal niet gezien.
ja kreeg er een melding van en toen ik swipete zag ik dat er al mannen waren met fitness filmpjes