weg vanwege herkenbaarheid lol
ik heb altijd alleen maar complete bullshit erin staan, werkt wel het beste voor het type man dat ik aan wil trekken geloof ik
weg vanwege herkenbaarheid lol
ik heb altijd alleen maar complete bullshit erin staan, werkt wel het beste voor het type man dat ik aan wil trekken geloof ik
Oh haha dat was me niet eens opgevallen en ik heb er normaal ook een hekel aan haha. Heb er meteen een uit gehaald.
Ik heb ‘two truths and a lie?’. Maar gebruik tinder niet serieus dus heb geen zin om er iets over mezelf op te zetten. Met dit hebben ze in ieder geval een leuke opzet om wat interessanter te beginnen dan ‘hey’.
Daarvoor had ik ‘let’s get pizza’ en daar krijg ik wel heel veel reacties op als in ‘wat is je favoriete pizza dan?’ of ‘is goed, ik trakteer’ dus werkt op zich prima haha
Is het ook niet, ik ben echt belachelijk kieskeurig. Als iemand op een rare manier ademt haak ik al af. Het is een wonder dat ik een relatie heb, echt.
Je kon toen tinder net bestond ook nog geen bio hebben. Vond dat een stuk beter.
Ik swipe mensen zonder bio naar links. Je kan toch wel een woordje neerzetten? Ik vind zelf sarcastische/flauwe bio’s het leukste en wissel heeeel veel af, maar momenteel heb ik heel saai ‘Hier niet zo actief, maar wel op Instagram’
Hmm ik vond zelf die bio echt geen toegevoegde waarde hebben en vaak kut.
Ik snap het wel als het van die domme bio’s zijn. Maar een leuke bio telt voor mij zwaarder dan de foto
Ik swipe ook altijd naar links als iemand geen bio heeft, wil wel een beetje weten hoe en wat. Maar ik haat het ook altijd als een man in zijn bio heeft staan “spreekt vloeiend sarcasme”, want ongeveer 90% heeft dat ongeveer. Maar goed, ik zit nu op tinder in Stockholm en ik heb geen idee wat er in de bio’s staan, dus ik swipe nu puur op hun uiterlijk vertoon. Kinda works so far. Vind tinder in Zweden tot nu toe overigens een stuk beter dan in Nederland. Mannen lijken veel normaler in gesprekken.
Ohja er is 1 ding waarbij ik dan gelijk klaar ben. Ik heb een foto van mij en mijn kat als eerste foto en op de foto lijkt het net alsof ze je een middelvinger geeft, best grappig. Maar echt een meerderheid gebruikt de openingszin ‘ja, ik heb je alleen maar gelikete voor je kat’. Iemand die daar misschien goede comebacks voor heeft?
Ben je nog wel geïnteresseerd in mij dan, of zal ik direct een date met mijn kat voor je op poten zetten?
Ik heb semi expres de suggestie gewekt dat ik uien neuk
En daarna praat ie nogsteeds dus dat is maar bewijs van hoeveel je kan maken
Echt de grootste Tinder cringe vind ik mensen die zo’n ‘powerpoint presentatie’ van zichzelf in foto’s hebben. Heb nu helaas even geen voorbeeld bij de hand, maar dan is het zo van ‘is heel zorgzaam, haalt chocola voor je als je ongesteld bent’ en dan ‘is avontuurlijk, neemt je mee naar verre landen’.
Brrrrr het is ook altijd een specifiek type man die een specifiek soort awkward gemaakt lachje heeft op foto’s.
Omg haha ik ben echt een keer iemand tegengekomen die er daadwerkelijk een powerpoint van had gemaakt. Het was zo sneu. “Waarom je met mij moet daten” en dan van die punten opgesomd. En dat stond dan bij foto’s dus niet eens in de bio.
Ja dat bedoel ik dus!!!
Er zijn meerdere sukkeltjes die het zo aanpakken.
Wtf is dat
Mijn kat is al bezet sorry. Of sex met dieren is verboden.
Ik heb inspi nodig volr mn bio, weet alleen nooit wat hahahaha.
Kwam gisteren weer een pareltje tegen, een heel cheesy stelletje met een foto van hun 2en en dan een zin: “wil jij met ons op avontuur”? Uuggghhhh:expressionless:
Ik heb ook vaak mannen gezien met een duistere foto ( heel donker en dan half naakte mensen en touwen en handboeien enzo)
En dan iets in hun bio van dat ze opzoek zijn naar een sm partner ofzo.
Ieder zo zn eigen ding maar zijn daar geen andere sites voor.