Tinder cringe

klinkt als een sterrenbeeld vind ik
maar is iets met dat je valt op een intellectuele klik dacht ik:thinking:

1 like

Een beetje dubbel, in mijn vorige Tinderfase heb ik niet eens zelf de moeite gedaan om een bio te schrijven, maar nu denk ik ‘kom op zeg, je wil toch niet dat ik je alleen maar naar rechts swipe op basis van je uiterlijk?’

“Voor m’n kat, of voor m’n poes?” kwam in me op maar dat lijkt me geen aanrader hahaha

5 likes

Hahaha, ik moest hier veel te erg om lachen, maar ik denk dat ik dat maar niet moet gaan proberen idd :joy:

2 likes

Maar wat denk je precies als je dit stuurt?

90 likes

Nemen mensen hun mobiel mee onder de douche? Is dat een ding?

Snap dat het niet je punt is, maar huh?!

7 likes

Dit weet ik zelfs nog!

1 like

Ik wel om netflix te kijken :flushed:

1 like

Yes, jouw reactie

3 likes

oh nee die filmpjes nu op tinder… Heb er al twee tegengekomen die een filmpje hebben tijdens het fitnessen
#CRINGEEEEEEEEEEEEEEE

11 likes

Kun je nu filmpjes toevoegen aan je profiel? Heb dat nog helemaal niet gezien.

ja kreeg er een melding van en toen ik swipete zag ik dat er al mannen waren met fitness filmpjes

1 like

Soort boomerangs/gifjes

2 likes

Zou dit ooit werken :face_with_monocle:

4 likes

haha ik kan de stad gewoon lezen

7 likes

Ik denk het wel, ik kan de aanpak wel waarderen namelijk. Niet eindeloos berichten heen en weer sturen maar er gewoon voor gaan. Ik zou alleen wel de intenties in twijfel trekken. Het komt op mij namelijk heel casual over.

Edit: ik realiseer me trouwens dat dat laatste ook wel door de Engelse taal komt, als het in het Nederlands aan me gevraagd werd zou ik het toch anders opvatten

6 likes

Hoe snel reageren jullie op een berichtje van een match? Ben altijd degene die te snel typt maar wil ook niet te needy overkomen

Ik ook!! Maar steeds dan typ ik iets en dan de volgende dag pas antwoord. Dan denk ik okee…

Shhh!!

Denk het wel. Mij lijkt dat juist chiller dan dagen lang kletsen via een app en dan pas afspreken. Of is dit codetaal voor seks?