klinkt als een sterrenbeeld vind ik
maar is iets met dat je valt op een intellectuele klik dacht ik:thinking:
Een beetje dubbel, in mijn vorige Tinderfase heb ik niet eens zelf de moeite gedaan om een bio te schrijven, maar nu denk ik ‘kom op zeg, je wil toch niet dat ik je alleen maar naar rechts swipe op basis van je uiterlijk?’
“Voor m’n kat, of voor m’n poes?” kwam in me op maar dat lijkt me geen aanrader hahaha
Hahaha, ik moest hier veel te erg om lachen, maar ik denk dat ik dat maar niet moet gaan proberen idd
Nemen mensen hun mobiel mee onder de douche? Is dat een ding?
Snap dat het niet je punt is, maar huh?!
Dit weet ik zelfs nog!
Ik wel om netflix te kijken
Yes, jouw reactie
oh nee die filmpjes nu op tinder… Heb er al twee tegengekomen die een filmpje hebben tijdens het fitnessen
#CRINGEEEEEEEEEEEEEEE
Kun je nu filmpjes toevoegen aan je profiel? Heb dat nog helemaal niet gezien.
ja kreeg er een melding van en toen ik swipete zag ik dat er al mannen waren met fitness filmpjes
Soort boomerangs/gifjes
haha ik kan de stad gewoon lezen
Ik denk het wel, ik kan de aanpak wel waarderen namelijk. Niet eindeloos berichten heen en weer sturen maar er gewoon voor gaan. Ik zou alleen wel de intenties in twijfel trekken. Het komt op mij namelijk heel casual over.
Edit: ik realiseer me trouwens dat dat laatste ook wel door de Engelse taal komt, als het in het Nederlands aan me gevraagd werd zou ik het toch anders opvatten
Hoe snel reageren jullie op een berichtje van een match? Ben altijd degene die te snel typt maar wil ook niet te needy overkomen
Ik ook!! Maar steeds dan typ ik iets en dan de volgende dag pas antwoord. Dan denk ik okee…
Shhh!!
Denk het wel. Mij lijkt dat juist chiller dan dagen lang kletsen via een app en dan pas afspreken. Of is dit codetaal voor seks?