Tinder cringe

Oh ik haaaat deze zin. Ik wil nu antwoord! Ik ga niet wachten tot in het echt. En misschien wil ik wel helemaal niet in het echt.

12 likes

Wat een dramatische gozer haha

2 likes

dat is echt MEGA cringy ja

#healty #fitboy #gym

ugh had vandaag iemand die steeds mijn naam in verkleinvorm zei?

‘goeiemorgen Fukaeritje’
‘wat gaat Fukaeritje vandaag doen?’
‘wat zoekt Fuakeritje op tinder?’

ik reageerde met ‘ik heet Fukaeri :slight_smile:’ en toen heeft ie mij ontmatcht? haha wtf nu voel ik me nog een beetje beledigd ook omdat ik hem wilde ontmatchen

43 likes

Nou jongens, mijn toekomstige man wordt het niet. Na mijn laatste opmerking was ik een ‘vuile slet’ :scream::scream::scream::scream::scream::cry::cry::cry::cry:

71 likes

34 likes

Hahaha wtf hij klinkt echt als 14

3 likes

Ik geloof dat hij 25 was :joy:

1 like

Amai, juicy. Hoe weet je dat hij je om die reden verwijderd heeft?

Ik denk dat je aan je bestaande account wel een telefoonnummer kunt toevoegen, dan heb je dus twee manieren om je identiteit te verifiëren. Als je FB dan verwijdert, blijft de telefoonverificatie over. Denk ik. Kijk even bij je instellingen.

1 like

FRIKMEDELLEEE

10 likes

Hahahahaha ik ga stuk

Wat heerlijk hoe jij in het Vlaams typt :heart_eyes:
En wat een belachelijke kerel!

5 likes

Ik heb zo’n ontzettende hekel aan mannen die je al 100x voorbij hebt zien komen. Hoe doen ze dat?! Hebben ze dan een betaald account ofzo? Waarom zou je dat doen ook? Alsof je als vrouw iemand de 95e keer wel naar rechts swipet…? ZOVEEL VRAGEN

6 likes

Tinder rekent erop dat, als het maar lang genoeg duurt, iedereen zn standaarden verlaagd.

43 likes

Ik ben vooral bang dat ik ook 100x voorbij kom haha. Snap ook niet hoe dat kan met sommige mannen. Neem aan dat ze niet elke dag hun profiel verwijderen.

Entertainment haha
Ramptoerisme misschien

6 likes

Kan toch gewoon grappig bedoeld zijn? Als hij op haar “Hahaha dwaas” gewoon leuk had gereageerd was het prima geweest. Ik vind zulke dingen beter dan alleen een cliché “hallo, hoe is het met jou”.

5 likes

Nee, maar je weet natuurlijk pas of hij het serieus meent als je erop ingaat. Dus ik snap best dat KREN erop reageerde. En na zijn reactie zou ik net als zij ook nog lekker even doorgaan om hem wat uit te dagen, maar dan natuurlijk niet meer met de intentie dat er iets uit voortvloeit verder, maar gewoon om hem een beetje te zieken (en een mooie screenshot voor hier te hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:)

2 likes