Tinder cringe

@Flamoes hmm oké, ik vind het nogal snel gebaseerd op alleen uiterlijk haha!

Jaa dat is ook zo, maar ik kan later uit het gesprek opmaken of ik met iemand zou willen daten of niet

Hahah klopt! Aparte naam inderdaad…

Niet Tinder cringe, wel Tinder.
Als je een leuke match hebt, en een leuk gesprek, hoe snel zou je een date voorstellen?

Ligt een beetje aan alles vind ik. Ik heb wel eens gehad dat we na vier berichtjes afspraken (gewoon voor seks) maar ik heb ook wel eens een maand met iemand geappt voordat we afspraken. Ik denk niet echt dat hier één antwoord voor is. Maar als het je leuk lijkt kun je altijd sturen ‘Zullen we dit gesprek voortzetten onder het genot van een wijntje?’ of zoiets, haha. Maar ‘Dat vertel ik je wel een keer in het echt’ doet het bij mij ook altijd goed. Of gewoon ‘Wanna date?’ hahaha. Ik val op rare mannen met slechte humor. Succes!!

4 likes

Weten jullie wat er gebeurt met je tinderaccount als je je facebookaccount verwijdert? Want ik log meestal in met FB, dus ik zou dan denken dat dat gelinkt is en dat mijn tinderaccount ook wordt verwijderd. Maar nu is er die optie dat je ook met je telefoonnummer kan inloggen en nu twijfel ik weer. Werkt dat alleen als je fb hebt of kun je nog steeds met je telefoonnummer inloggen als je geen fb meer hebt? Ik kon het op internet niet vinden, dus ik dacht misschien weet iemand het hier.

Ik denk dat je account dan niet meer toegankelijk is, aangezien de login-data van een andere plek komen die dan opeens niet meer bestaat (je facebook).

Maar je kunt natuurlijk al je écht leuke matches je nummer geven, en dan alles verwijderen en later een account maken dat aan enkel je telefoonnummer hangt.

2 likes

Haha jeeetje mijn tindermatch heeft me verwijderd omdat ik hem niet herkend heb terwijl hij voor me stond van t weekend. Hij heeft niet gezwaaid niets gezegd helemaal niks. Sorry hoooor…

20 likes

Oh ik haaaat deze zin. Ik wil nu antwoord! Ik ga niet wachten tot in het echt. En misschien wil ik wel helemaal niet in het echt.

12 likes

Wat een dramatische gozer haha

2 likes

dat is echt MEGA cringy ja

#healty #fitboy #gym

ugh had vandaag iemand die steeds mijn naam in verkleinvorm zei?

‘goeiemorgen Fukaeritje’
‘wat gaat Fukaeritje vandaag doen?’
‘wat zoekt Fuakeritje op tinder?’

ik reageerde met ‘ik heet Fukaeri :slight_smile:’ en toen heeft ie mij ontmatcht? haha wtf nu voel ik me nog een beetje beledigd ook omdat ik hem wilde ontmatchen

43 likes

Nou jongens, mijn toekomstige man wordt het niet. Na mijn laatste opmerking was ik een ‘vuile slet’ :scream::scream::scream::scream::scream::cry::cry::cry::cry:

71 likes

34 likes

Hahaha wtf hij klinkt echt als 14

3 likes

Ik geloof dat hij 25 was :joy:

1 like

Amai, juicy. Hoe weet je dat hij je om die reden verwijderd heeft?

Ik denk dat je aan je bestaande account wel een telefoonnummer kunt toevoegen, dan heb je dus twee manieren om je identiteit te verifiëren. Als je FB dan verwijdert, blijft de telefoonverificatie over. Denk ik. Kijk even bij je instellingen.

1 like

FRIKMEDELLEEE

10 likes