Tinder cringe

Hahahahaha ik ga stuk

Wat heerlijk hoe jij in het Vlaams typt :heart_eyes:
En wat een belachelijke kerel!

5 likes

Ik heb zo’n ontzettende hekel aan mannen die je al 100x voorbij hebt zien komen. Hoe doen ze dat?! Hebben ze dan een betaald account ofzo? Waarom zou je dat doen ook? Alsof je als vrouw iemand de 95e keer wel naar rechts swipet…? ZOVEEL VRAGEN

6 likes

Tinder rekent erop dat, als het maar lang genoeg duurt, iedereen zn standaarden verlaagd.

43 likes

Ik ben vooral bang dat ik ook 100x voorbij kom haha. Snap ook niet hoe dat kan met sommige mannen. Neem aan dat ze niet elke dag hun profiel verwijderen.

Entertainment haha
Ramptoerisme misschien

6 likes

Kan toch gewoon grappig bedoeld zijn? Als hij op haar “Hahaha dwaas” gewoon leuk had gereageerd was het prima geweest. Ik vind zulke dingen beter dan alleen een cliché “hallo, hoe is het met jou”.

5 likes

Nee, maar je weet natuurlijk pas of hij het serieus meent als je erop ingaat. Dus ik snap best dat KREN erop reageerde. En na zijn reactie zou ik net als zij ook nog lekker even doorgaan om hem wat uit te dagen, maar dan natuurlijk niet meer met de intentie dat er iets uit voortvloeit verder, maar gewoon om hem een beetje te zieken (en een mooie screenshot voor hier te hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:)

2 likes

Ik zie dat je bij Tinder plus je profiel een ‘boost’ kunt geven zodat je meer (vaker?) opvalt. Wellicht dat dat het is

Haha mijn leerlingen haalden vandaag bijna allemaal een 10/10, heb deze grap toen dus bij elk van hen gemaakt :stuck_out_tongue:

7 likes

Omg ik moet dit echt even kwijt. Een tijdje terug heb ik een erg leuke knappe jongen leren kennen via Tinder, veel geflirt etc. Nu nog steeds is het erg gezellig. Nou moest ik vanmorgen naar n intakegesprek met n therapeut en 3 keer raden wie daar zat… hij vertelde een week geleden dat hij inderdaad therapeut is in de plaats waarin ik woon maar echt nóóit gedacht dat ik op deze manier tegenover hem zou zitten, echt zo ongelofelijk ongemakkelijk.

92 likes

Omg haha. En toen?

2 likes

:flushed::flushed::flushed: wat een nachtmerrie! En toen?

2 likes

:astonished::flushed: Omg kan mij voorstellen hoe het voor je was. Hoe reageerde je erop en hoe reageerde hij?

1 like

Hebben jullie ook last van dat gent student gedoe?

1 like

Ja ik probeer in eerste instantie iedereen altijd een kans te geven omdat je het nooit kunt weten (voor hetzelfde geld bedoelde hij het ironisch) en daarna wou ik even zien of hij echt serieus beledigd was of er mss nog steeds mee lachte (heb wel vaker van die metagesprekken) en toen was ik zo verbaasd dat hij kwaad was dat ik wel nog even moest reageren! Heb hem na die ’ vuile slet ook gewoon ontmatcht, dus daar ga ik dan ook weer niet op in. Bij sommige mensen doe ik dat sneller en reageer ik niet meer, maar deze was zo snel op zijn tenen getrapt dat ik bijna niet meer weg kon kijken :joy:

1 like

Wat bedoel je met last?

Ik krijg deze dagen echt bizar veel gare berichten van bepaalde gasten, en zodra ik niet reageer spammen ze me vol met : doe het voor de gentstudent etc.

Oh nee heb ik niet. Ik vind gentstudent wel vermakelijk en heb laatst ook wat ingestuurd :sweat_smile:

2 likes

Wat is dit? Zit 2 maanden niet meer op Tinder en krijg dit gelijk niet meer mee. Of heb ik onder een steen geleefd haha?

1 like