Omg Gentstudent… Ik schaam me echt dood dat dit zo populair en begonnen is in mijn studentenstad. Ik vind het echt een belachelijk iets.
Mannen met dikke auto’s, geld,… Vrouwen die enorm geseksualiseerd/geobjectiveerd worden… Mensen die worden belachelijk gemaakt en nog allerlei stoerdoenderij.
Ik walg echt van die snap.
Sorry alle frustraties komen omhoog als ik erover lees.
Een snapchataccount waar je dingen naar kan insturen. Veel bloot, seks, geld, drugs en drank en gekke ‘stunts’.
Ja, de username van het snapaccount!
Als ik me niet vergis dan is het zo begonnen:
Een paar jaar geleden ontstond UGent confessions op facebook met allerlei anonieme biechten die je kon insturen over proffen, het studentenleven, de stad etc.
Toen hebben ze een snapchataccount aangemaakt en die is eigenlijk ongelofelijk vulgair gewoorden. Kernwoorden : geld, seks, haantjesgedrag van venten
Het is al een jaar denk ik in Nederland, maar de laatste tijd wordt het met de dag populairder
Volgens mij is het al een jaar of zo populair in NL want toen ik het nog volgde, kwamen er ook filmpjes op van Nederlandse tokkies.
Nee toen was dat ook nog niet met tinder. Maar ik heb het zelf ook nog nooit gezien hoor
Weg
Waaaaat
Wat probeert ze haar vagina in te stoppen? Wat is dat?
Het hoofd van de gast van het profiel
Hahahahahahahaha jeeeeeeeeezus!!!
Hahaha deze comment maakt het nog beter.
@Deftige-hengst ik zou de foto misschien toch weghalen
Kan me ook niet voorstellen dat dat meisje het leuk vindt dat ze in het tinderprofiel van een of andere klapmongool wordt gebruikt, laat staan dat ze ook nog op een forum wordt gepost. Don’t know, krijg er een erg naar gevoel van, ook al is haar gezicht weggekrast.
Haha ik heb zelf geen snap dus kan er niet over mee praten
Vind dat mensen zelf weten wat ze moeten doen, zo ook op tinder, maar vind het soms nogal irritant om een gesprek te hebben waar dan ineens echt hele vage shit in voorkomt. En dan achteraf berichtje krijgen van : Doe het voor de gentstudent!
Misschien ben ik wel een zure maar soms is het echt bloedirritant, haha
Deze beste kerel zat 12 jaar geleden bij me in de klas. We hebben toen amper gepraat. Niet meer dan nodog eigenlijk. Na dat schooljaar hebben we elkaar nooit meer gezien. Nooit meer gesproken. Een paar maanden geleden stuurde hij me al een weird berichtje dat ie op vakantie in zijn geboorteland was geweest en een cadeautje voor me had en me dit wilde geven want hij wilde me laten weten dat hij voor me wilde gaan (zijn woorden). Daar heb ik nooit op gereageerd. Nu stuurt ie dit.
Ik weet niet wat voor gekkies ik aan trek maar damn haha. Hoe kun je gevoelens krijgen voor iemand die je niet kent en 12 jaar niet hebt gezien of gesproken? Ergens vind ik dit sneu voor hem dat ie denkt zo iemand te kunnen scoren blijkbaar, maar het geeft me van de andere kant ook echt enorme creeps. Hij is ook totaal mijn type niet dus nope can’t do that
Amai, ben je het gesprek wel aangegaan? Ik denk dat ik de relatie al zo verstoord zou vinden dat ik het gesprek niet zou hebben laten plaatsvinden maar om een andere therapeut had gevraagd.
Hoe bestaat dit trouwens? Ik dacht dat dit alleen in de films gebeurde?
Die jongen leeft echt in een waan/staat niet met beide benen op de grond… maar ik vind het wel heel sneu. Misschien dat het beter is om hem toch even een berichtje te sturen waarin je duidelijk zegt dat je het niet ziet zitten? Denk dat hij zich er dan ook makkelijker overheen kan zetten.
Volgens mij ben ik een van de weinigen, maar ik zou hier gewoon niet op reageren. Je hebt 0 contact met hem gehad, en het is misschien wel sneu, maar ik vind het ook een beetje creepy. Ik zou het gewoon lekker laten zitten en niet reageren.
Omg je ergste nachtmerrie zeg!! Wat klote voor je. Ik neem aan dat je om een andere therapeut hebt gevraagd? Ik zou zelf echt geen seconde daarover twijfelen. En was dit trouwens de eerste keer dat je hem zag of?
@Hectometer @Frites ik ben alleen bang dat niks tot hem doordringt. Hij lijkt inderdaad in een waan te leven en lijkt niet in te zien dat dit geeneens kan. Bij het eerste cadeautjes bericht dacht ik nog dat hij dronken was want dat was zo random. Hij leek haast bezeten van me en dan ook alles naar zich toe trekken zoals hij nu ook in de laatste zinnen doet en dat ik hem moet vergeven en hem moet begrijpen. Ben bang dat als ik een gesprek met hem aan ga het alleen maar erger wordt. Snap ook echt niet waar dit vandaan komt en waarom hij mij zo nodig wil hebben terwijl het overduidelijk is dat ik niks van hem wil want anders had ik hem sowieso wel geliked op tinder lijkt me. Daar had ie me zelfs nog gesuperliked. Ik heb nooit interesse in hem getoond. Ik trok altijd op school op met een ander groepje, in pauzes zat hij heel ergens anders en hij heeft zelfs amper een woord met me gewisseld tenzij het voor een opdracht op school was. Ik lijk geeneens meer op hoe ik toen was en er uit zag.