Tinder cringe

Huh een vrije vrouw die niet van feminisme houdt? Bitch, please.

4 likes

Je denkt wat een lange zin en dat zonder adem te halen. Non stop non stop deze onzin nonstop.

34 likes

Haha ik lees dit dus ook zonder adem te halen. Dat is het ergst :grimacing:

9 likes

Ik ben ook benieuwd!!! @Flamingo

Hij klinkt wel heel leuk met hoe hij reageerde zeg!

Change of plans: we hebben volgende vrijdag een date

6 likes

That’s so fetch!

1 like

Ik heb dit hele topic doorgelezen en me ZO vermaakt! :joy:

3 likes

Er gebeurt heel veel in mijn hoofd dat godzijdank niet echt is, en ik neem aan dat ik niet de enige ben… maar let’s just agree to disagree.

Ik wilde me hier eigenlijk niet in mengen maar je kunt hiervan niet zeggen dat het ‘gewoon jouw mening is.’
Je kunt echte gevoelens hebben voor iemand die je niet kent. Dat is gewoon wetenschappelijk bewezen. De meeste mensen zullen vast kunnen relativeren dat die gevoelens ‘nergens op slaan’ maar niet iedereen.

7 likes

Heb je links naar de wetenschappelijke rapporten waarin dit staat? Ben erg nieuwsgierig naar hoe die wetenschappers hebben vast kunnen leggen dat die gevoelens er echt zijn, in plaats van alleen maar lijken te zijn…

Nee sorry ik dacht dat dat wel algemene kennis was. Misschien kun je het zelf opzoeken.

2 likes

Jij komt ermee, dan moet je het ook kunnen staven.

@Dombo Ja, je kunt bepaalde dingen meten, maar ik ben er niet van overtuigd dat die metingen inconclusive zijn. Er komt meer bij gevoelens kijken dan enkel hormonen en/of hersenactiviteit.

Ik blijf erbij, let’s agree to disagree en laten we teruggaan naar de tinder cringe :slight_smile:

Sorry je hebt gelijk. Ik zal voortan van ieder artikel dat ik lees een kopie bewaren voor het forum.

28 likes

Jezus, dat zeg ik toch niet? Maar als jij met het argument komt dat er wetenschappelijk bewijs is, moet je dat toch kunnen staven? Ik dacht dat dat wel algemene kennis was…

2 likes

Waarom kan je niet gewoon accepteren dat iedereen anders omgaat met gevoelens en emoties?

10 likes

Ik heb al twee keer gezegd “let’s agree to disagree”, ik had het dus al geaccepteerd. Misschien kun je je opmerking beter aan @Flamoes richten, die het nodig vond op beide berichten waarin ik dit zeg te reageren…

:rofl:

5 likes

Dit is echt een waardeloze discussie. Iets dat wetenschappelijk is bewezen aan de kant schuiven omdat er niet onmiddelijk receipts geleverd kunnen worden :joy:

25 likes

Sorry, maar je kunt niet zomaar roepen dat iets wetenschappelijk is bewezen, dat moet je dan kunnen onderbouwen met de onderzoeken waarin dit zo is. En “ik dacht dat dat wel algemene kennis was” is geen onderbouwing, maar een sneer.

3 likes

Waarom ‘moet’ dat? Dit is een forum, geen proefschrift. Ik plaats hier alleen een feit en als jij er voor kiest om dat niet te geloven zonder wetenschappelijk artikel moet je dat zelf weten, maar ik heb geen zin om ieder feit dat ik hier noem te onderbouwen met bronnen.
Het was niet als sneer bedoeld, ik dacht dat echt.

Maar goed volgens mij vind je het gewoon moeilijk om je ongelijk toe te geven.

3 likes