Tinder cringe

He bah wat vervelend dat hij niet ophoudt. Ik hoop dat het nu stopt, want dit is echt niet okee.

1 like

@anon98052296 ik ken een Samatar en nu ben ik steeds nieuwsgierig of het misschien dezelfde is. :sweat_smile: al noemt iedereen hem Sam en ik kan me niet voorstellen dat hij zoiets kansloos zou sturen.

Wat een ellende…

Hoop voor je dat het nu klaar is!

1 like

Hoe oud is jouw Samatar?

26 dacht ik.

Dan is het niet dezelfde! Gelukkig haha

1 like

Ja ik ook! Ik hoef geen match met mensen die ik niet naar rechts geswiped heb.

Ja! Omg ik dacht dat ik gek werd. Maar meerderen hebben hier last van dus.

Oké…

39 likes

Ik geloov het ook, maar tyvus wat ontzettend ferfelend om te lezen :expressionless:

Vraag me af of mensen dat doen om een reactie uit te lokken? Je zou er bij mij echt minputen mee scoren.

8 likes

Jeetje wat een creep. Ik denk dat hij erg in zijn eigen wereldje leeft en hij alles ombuigt precies zoals hij het wil horen (aka niet zelf zijn eigen foute denkwijze wil of kan inzien). Persoonlijk lijkt het me het verstandigste om hem te negeren, ik heb ook ooit zo iemand gehad via tinder (minder heftig dat wel) die maar contact bleef zoeken via tinder/sms/Facebook en die heb ik gewoon overal geblokkeerd. Is ook duidelijk denk ik, meer dan als je blijft reageren!

2 likes

Ja dat gevoel heb ik dus ook. Het is haast alsof hij mij wil dwingen tot iets met hem terwijl ik meerdere keren nee heb gezegd. Bij mijn weten beslis ik zelf nog altijd met wie ik afspreek en wie ik leuk vind.
Had hem al geblokkeerd op zijn fb account omdat hij niet ophield terwijl ik hem dat netjes had gevraagd. Maar hij had dus blijkbaar twee accounts en nu probeerde hij het nog een keer met de andere. Die heb ik inmiddels ook geblokkeerd. Dat ie het zich maar uitzoekt

Pfff wel intens zeg, ik vind het echt een beetje eng geobsedeerd klinken. Ik snap echt niet hoe de boodschap bij iemand zo totaal NIET kan aankomen, hoe dan?! Hoop dat het hiermee klaar is en hij je met rust laat!

5 likes

Bijna halloween!

15 likes

:smiling_imp:

Ik moet nu trouwens weer denken aan dat ik op 4 en 5 mei echt ineens heel veel mensen met een “Adolf Hitler” account zag op tinder. Wat een mensen heb je er soms tussen zitten, hoe kom.je er op

Ja ik snap wat je bedoelt. Dat is ook best lastig maar voordat we tegenover elkaar stonden had ik hem wel al in grote lijnen verteld waar ik mee “zit”, dat scheelt wel

Oké, toegegeven, ik kan best een zeikerd zijn qua taal en grammatica.

Maar rijzen? Moet ik hem dan ook een uurtje op een warme plek zetten tot hij in volume is verdubbeld?

100 likes

Ik zou dit niet matchen, die zinsbouw, gebrek aan interpunctie en idd RIJZEN…

2 likes

Haha, nee, ik heb hem dus ook keurig weggeveegd naar links. Kon het ook niet aan :stuck_out_tongue:

2 likes