Tinder cringe

Hahah urban dictionary heeft er meerdere entries over.

Deze is heel erg lullig geschreven wtf sowieso dat deze die net gedumpt is door een fat girl

Fat girl Syndrome refers to the inflated self esteem of fat bitches. They always portray themselves as much more attractive than they actually are in real life. They often wonder men don’t want them, as they blindly acknowledge their weight problem. They often brag about the amount of guys that talk to them (usually only on social networking sights where myspace angles are used to the fullest. See “myspace angles” ). But really, the amount of guys that actually talk to them in real life are proportional to the amount of weight that they have “supposedly” lost since last summer. i.e. not shit. BEWARE, if you give any attention at all, they will assume your friendly actions are actually sexual advances. DO NOT! I REPEAT! DO NOT ASSOCIATE YOURSELF WITH GIRLS SUFFERING FROM FAT GIRL SYNDROME!

“That bitch got fat girl syndrome”
“Whats fat girl syndrome?”
“When a bitch looks like Precious but think she looks like Rihanna; a linebacker kind of bitch that should be blocking for Miami, not dancing in the club.”

2 likes

Ik ken dit zo erg. En dan duw ik mezelf direct al in de friendzone zonder dat die ander daar aanleiding toe geeft. Fuckedup

4 likes

Hahaha ja dat denk ik ook altijd. Heel stom.

1 like

Jazeker, gelukkig maar weinig cringe!

3 likes

Oja damn, daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht :sweat_smile:. Ik hoop dat t niet zo is haha

1 like

Ik heb dit altijd en ik was vroeger niet eens dik maar mensen hebben me hier denk ik gewoon een beetje te vaak mee in de zeik genomen.

3 likes

Maar zijn mensen tegenwoordig niet gewoon snel wantrouwend? Ik had op tinder alleen m’n naam, en leeftijd. Verder niks. Er stond ook niks gekoppeld via Facebook. Als ik na een tijdje met iemand ging appen moest ik soms alsnog bewijzen of ik echt was. Bijv. Middels een briefje met zijn naam erop geschreven, of de krant van vandaag etc. En ik vond dat zo kut haha, kijk als diegene ook echt nep is oke. Maar dat wantrouwen voelt denk ik voor de andere partij ook kut/frustrerend. Heb dat nog 2 keer gedaan ook. Als in, het bewijzen. En oh ik ben niet extreem knap, ik denk gewoon dat ze teveel te maken hadden gehad met nepprofielen.

1 like

Heb maar weer tinder aangemaakt… wel gelijk veel matches. Zelf vertrouwen en ego zijn weer gestreeld haha.

13 likes

Welke fotos heb je erop :heart:️:heart:️

Ik wil zó graag eens Tinder van “de andere kant” zien maar heb niet echt jongensvrienden die Tinder gebruiken haha

1 like

Ik hoor dat het vooral oneindig appen en weinig afspreken is

3 likes

Ik hoor vooral dat het niet eens antwoorden is. Ga binnenkort weer eens meekijken.

Niet hele bijzondere. Mn profiel foto van whats app en 2 fotos die ik ook gewoon op insta heb. ( 1 met dat zomer jurkje van achter en 1 andere foto in Antwerpen)

2 likes

Pfff. Ben ik nou zo naief of zijn mannen zo walgelijk. Een gast had een verhaaltje in zn bio staan wat niet compleet was. Echt dat je denkt huh waar gaat dit naartoe.
We waren avondje aan het berichten en op een gegeven moment vraag ik naar dat verhaaltje. Nou ik dacht goh wat leuk, origineel, lijkt me echt een leuke kerel wel. Kijk wat ie daarna zegt… echt vermoeiend:

46 likes

Kan die gast niet beter een dagboek en een spiegel kopen?

18 likes

Huh dit verhaal komt me super bekend voor

2 likes

Ja gezien zn intenties ga ik er vanuit dat hij t niet zelf heeft bedacht

Haha, en veelvuldig gebruikt

Lijkt ook gekopieerd te zijn met die puntjes en afbrekingen tussen de berichten in…

Maar wat een tijdverspilling om dat te lezen zeg, Sjongejonge.

1 like

Het voelde tegenstrijdig dat hij niks van zich liet horen. Hij is idd geen apper, moet ik even aan wennen… maar 2e date staat nu!

1 like