Ik hoor dat het vooral oneindig appen en weinig afspreken is
Ik hoor vooral dat het niet eens antwoorden is. Ga binnenkort weer eens meekijken.
Niet hele bijzondere. Mn profiel foto van whats app en 2 fotos die ik ook gewoon op insta heb. ( 1 met dat zomer jurkje van achter en 1 andere foto in Antwerpen)
Pfff. Ben ik nou zo naief of zijn mannen zo walgelijk. Een gast had een verhaaltje in zn bio staan wat niet compleet was. Echt dat je denkt huh waar gaat dit naartoe.
We waren avondje aan het berichten en op een gegeven moment vraag ik naar dat verhaaltje. Nou ik dacht goh wat leuk, origineel, lijkt me echt een leuke kerel wel. Kijk wat ie daarna zegt… echt vermoeiend:
Kan die gast niet beter een dagboek en een spiegel kopen?
Huh dit verhaal komt me super bekend voor
Ja gezien zn intenties ga ik er vanuit dat hij t niet zelf heeft bedacht
Haha, en veelvuldig gebruikt
Lijkt ook gekopieerd te zijn met die puntjes en afbrekingen tussen de berichten in…
Maar wat een tijdverspilling om dat te lezen zeg, Sjongejonge.
Het voelde tegenstrijdig dat hij niks van zich liet horen. Hij is idd geen apper, moet ik even aan wennen… maar 2e date staat nu!
Dat verhaal komt mij ook bekend voor, komt dat niet van een of andere pick up website met tips voor mannen?
Ik snap tinder niet meer haha. Sommige matches verdwijnen. Hebben ze me dan unmatched?
Moet je ook maar tijd voor hebben, 34 dates in 30 dagen…
Ja
schijnt soms een tactiek bij mannen te zijn. Alles naar rechts en dan pas de selectie bij de matches zelf te doen
Jezus wat slecht dit
Ik doe dat ook 

Misschien ben ik de uitzondering (gezien de beweringen op die pick up website), maar ik zou trouwens meteen naar links swipen bij zo’n tekst. Vreselijk…
Maar er stond dus maar een klein stukje van die tekst
Jezus wat stom. Zoveel kun je toch niet liken per dag.
100