Tinder cringe

Dat verhaal komt mij ook bekend voor, komt dat niet van een of andere pick up website met tips voor mannen?

Ik snap tinder niet meer haha. Sommige matches verdwijnen. Hebben ze me dan unmatched?

Moet je ook maar tijd voor hebben, 34 dates in 30 dagen…

7 likes

Ja :frowning: schijnt soms een tactiek bij mannen te zijn. Alles naar rechts en dan pas de selectie bij de matches zelf te doen

2 likes

Jezus wat slecht dit

1 like

Ik doe dat ook :flushed::flushed:

3 likes

Misschien ben ik de uitzondering (gezien de beweringen op die pick up website), maar ik zou trouwens meteen naar links swipen bij zo’n tekst. Vreselijk…

11 likes

Maar er stond dus maar een klein stukje van die tekst

Jezus wat stom. Zoveel kun je toch niet liken per dag.

100

Moet je zuinig mee zijn haha

1 like

Ja ik vind het dus heeel moeilijk om op uiterlijk te oordelen dus like bijna alles. Maar als ze dan niets terugsturen of beginnen met heey ben ik er al snel klaar mee :sweat_smile:

1 like

Hahahaha ik heb nu net even 100 mensen naar rechts geveegd zonder te kijken. Ben heel benieuwd wat hieruit gaat komen hahaha. Mobiel trilt nu al met berichten, dat heb ik met kieskeurig vegen bijna nooit

12 likes

Huh nu stuurt iemand een bericht ik reageer hij reageerd . Maar ik klik er op en de match is weg. Lijkt wel of tinder fucked met mij.

Oh mijn god, zo blij dat ik dit zie, ik zou er zo intrappen.

2 likes

1 like

@anon98052296 wat een lul! Van mij mag je die blur over z’n naam en foto weglaten, die verdient public naming and shaming.

3 likes

Yoooooo wat een klapmongool joe bye

6 likes

Gatver wat een nare vent…

1 like

Ik ben denk ik toch te oud voor tinder. Waarom like je iemand met kwabkwab bloepbloep als je niet houd van kwabkwab bloepbloep.

Bliep boep bliep blap.

38 likes