Tinder cringe

Bah. Door tinder verlies ik mijn hoop in de mannelijke wereld. Tegelijkertijd denk ik dat de stomste klootzakken zich heel stoer voelen zo op tinder, maar in het echt in hun broek schijten in een situatie met een vrouw of een micropenis hebben. Yoehoe bye

18 likes

Fucking mooi hoe jij zo noncha reageert. Zulke gasten moet je je niet laten raken, daar kicken ze op. Kwapkwap bloepbloep in z’n reet kan ie krijgen

17 likes

Haha ja precies!! Hoezo mij dan eerst anders doen laten denken. Wees dan meteen eerlijk. (Er ging echt een heel gesprek aan vooraf, over koken en weet ik het wat)

1 like

Is er een ongeschreven regel dat de vrouw het gesprek moet beginnen?

2 likes

Ik heb in een ver verleden een keer geprobeerd te tinderen met vrouwen. Kreeg nooit antwoord.

2 likes

Ik heb nog een andere ergere. Even een leuke screenshot zoeken!

Dit ging zo nog een tijdje door. Hij zei ook dat alle mannen die wel geschikt voor mij waren zich al opgehangen hadden. En dat het niet gemeen was, maar gewoon de waarheid.

Heb o.a. dit gereageerd

4 likes

Hier moest ik alleen maar om lachen omdat ik mezelf gewoon ontzettend leuk vind en hem gewoon hopeloos sneu. Maar die andere jongen die me doelbewust rechts swipet om dan iets raars te zeggen doet wel een beetje pijn hoor.

30 likes

Jeetje hoe asociaal kun je zijn?! Ik hou wel echt van jouw antwoorden!

1 like

Hallo zelfs een chick met de persoonlijkheid van een pleister (bestaan die?) is te goed voor hem.

7 likes

Hahhaa geen idee maar Abi Gibson, youtuber, had gister een rant-video over mannen geupload en daarin zei ze iets van ‘men who have the personality of a fucking bandaid’ en dat vond ik wel grappig dus ik dacht nou laat ik dit er even in vlechten

@Flip hah thanks!!

7 likes

Of piemelvingers

AeMuP

17 likes

Zoveel verkleinwoorden :worried:

14 likes

Ja barf

Neeee ook toen hij zei ‘dacht je dat je een kans maakte?’.

Hahah wie denkt hij dat hij is? Een bovenmenselijke nobelprijswinnaar ofzo? Sowieso, wie heeft het recht om zo te praten? :joy:

Wat een zak stront

22 likes

Ja het was een doodnormale jongen ook. Maar sowieso vind ik dat je nooit mensen af moet schrijven zonder dat je ze kent…

6 likes

Misschien is de Brexit toch niet zo’n slecht idee

13 likes

Ok…

39 likes
  1. Moet ontvlooid worden
  2. Moet onder begeleiding toiletteren
  3. Schreeuwt naar de postbode
70 likes

Ik denk dat ik tinder weer binnen no time zat ben.

38 likes

Zou een plaatje van die trio pokemon bij m dumpen

5 likes