Of piemelvingers

Of piemelvingers

Ja barf
Neeee ook toen hij zei ‘dacht je dat je een kans maakte?’.
Hahah wie denkt hij dat hij is? Een bovenmenselijke nobelprijswinnaar ofzo? Sowieso, wie heeft het recht om zo te praten? 
Wat een zak stront
Ja het was een doodnormale jongen ook. Maar sowieso vind ik dat je nooit mensen af moet schrijven zonder dat je ze kent…
Misschien is de Brexit toch niet zo’n slecht idee
Zou een plaatje van die trio pokemon bij m dumpen
Of gewoon deze 
Wat een idioten! Je reacties zijn wel behoorlijk briljant! Ik hoop dat je je er echt niks van aantrekt, want dit zegt echt meer over hun gebrek aan karakter en respect dan over jou. Als ik kon, zou ik ze voor je kielhalen, sukkels
Dat die gast maar eens wat meer hersen kwabkwab mag ontwikkelen 
Ik heb geen screenshot omdat ik anders teveel door moet strepen ivm privacy maar hij vroeg waar ik werk. Toen ik de naam van t restaurant zei was zijn reactie: “Dus jij weet alles van ballen in de soep en het werken met warme sneetjes?”.
Zucht…
Jij snijdt ballen toch altijd doormidden? Zal ze leren om zulke flauwe dingen te zeggen.
Herkenbaar, ik heb dit ook wanneer mensen bevriend met me willen zijn. Maar gaat voor nu een beetje offtopic, en wellicht een beetje laat 
Wow wat een debiel. Bij zulke mensen hoop ik echt dat hun partner er achter komt en ze flink laat stikken. Deze mensen verdienen echt nooit meer een relatie. Lekker achter de rug van je partner om en dan ook nog doen alsof het goed is dat je er zo “open” over bent door het op Tinder te zetten. Ga fietsen… 
Ik zit hier niet om te liegen en jou hart te breken. Ik zit op een dating app waar jij liefde zoekt om mijn vrouw te bedriegen. Dat is heeeel wat anders. Ik ben een goed mens.
Erik je bent niet goed in je kwabkwab.